باربری دروس 

 

 

باربری دروس در ایران باربری

 

 

باربری دروس و  باربری گاندی با داشتن سابقه ده ساله در باربری تهران توانسته یکی از بهترین شرکت ها در عرصه حمل و نقل شناخته شود. با مدیریت مناسب و همکاری کارکنان بسیار حرفه ای و ماهر، باعث شده است، اسباب کشی بسیار آسان به پایان برسد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. باربری محدوده دروس با هزینه  کم نسبت به شرکت های دیگر و همچنین با ارائه بهترین خدمات خود به عنوان یکی از موسسه های ارزان در تهران شناخته شده است. فعالیت باربری منطقه دروس به صورت تمام وقت و ۲۴ ساعته می باشد. هدف ما اتمام سریع و با کیفیت بالای کار شما مشتریان گرامی می باشد.

 

فهرست مطالب:

  • شماره باربری دروس.
  • انواع ماشین های حمل بار در باربری محدوده دروس.
  • نیسان بار و وانت تلفنی دروس.
  • معرفی بهترین شرکت حمل بار در دروس
  • بسته بندی اثاثیه منزل در باربری دروس تهران.
  • خدمات بی نظیر اسباب کشی در اتوبار دروس.
  • قیمت باربری در خیابان دروس.
  • نرخ ماشین های حمل بار در باربری در دروس.
  • حمل وسایل سنگین وزن در اثاث کشی.
  • ارسال بار از تهران به شهرستان ها در باربری محدوده دروس.
  • معرفی محله دروس تهران.

 

 

شماره باربری دروس

شرکت حمل بار دروس مانند باربری گیشا تمامی تلاش خود را به کار می گیرد تا بتواند بهترین خدمات را در سریع ترین زمان ممکن به شما مشتریان گرامی ارائه دهد. بنابراین شما بدون کوچکترین اتلاف وقت با گرفتن یک شماره تلفن می توانید با ما در ارتباط باشید. شماره تماس های اتوبار دروس در زیر آمده است، برای رزرو خدمات تماس بگیرید. اسباب کشی در تمام اعصار با روش های مختلف سنتی و مدرن انجام می شود، بنابراین همیشه نیاز به یک شرکت حمل بار مبرهن و لازم است. امروزه که جمعیت روز به روز در حال افزایش است و آمار آپارتمان نشینی و مستاجری به طبع بسیار زیاد شده است. پس نیاز به شرکت های حمل بار بیشتر از دوره ی دیگری بیشتر حس می شود، بهتر است یک شرکت باربری معتبر و مناسب را جهت انجام اثاث کشی انتخاب نمایید. ما سعی کرده ایم بهترین خدمات اثاث کشی را برای شما مشتریان گرامی فراهم کنیم و این خدمات را با قیمت های مصوب در اختیارتان قرار دهیم تا همه بتوانند به راحتی از خدمات بی نظیر ما بهره مند شوند.

 

 02128429276

 

اتوبار و باربری دروس

 

انواع ماشین های حمل بار در باربری محدوده دروس

باربری دروس تهران در ایران باربری ماشین های مجهز در انواع و اندازه های متنوع با ظرفیت بالا موجود است. ما رزرو این ماشین های حمل بار را در تمام روزهای هفته به صورت تمام وقت برای  شما مردم عزیز انجام می دهیم. از سرویس های نیسان بار و وانت بار برای حمل بارهای کوچک و کم حجم و وزن استفاده می کنیم. جهت رزرو این ماشین های باری با شماره های سایت تماس بگیرید و کارشناسان ما دقت بالا و سرعت ثبت درخواست شما را انجام می دهند. تعداد ماشین ها در انبار زیاد است و در هر زمان که خواستید در اختیارتان قرار خواهند گرفت، هر نوع باری را در هر اندازه ی برای شما جا به جا خواهیم کرد.

 

نیسان بار و وانت تلفنی دروس

باربری منطقه دروس گاهی اوقات مشتریان ما تصمیم به جا به جایی بارهای کم حجمی مانند یک دست مبلمان دارند، یا به هر دلیلی مجبور به جا به جا کردن وسایل و لوازم منزل با وزن کم می باشند. به عنوان مثال جا به جا کردن یک یخچال ساید بای ساید یا ماشین لباسشویی، نیاز به یک ماشین حمل بار سبک دارد. ما به تناسب حجم و مقدار بار از انواع ماشین های باری کوچک و بزرگ استفاده میکنیم. وانت تلفنی و نیسان بار از جمله وسایل نقلیه ی پر سفارش هستند و روزانه افراد زیادی خواستار سفارش این ماشین ها هستند. معمولا این وسایل نقلیه ی کوچک پتانسیل چینش حدود دو تن بار را داشته و کاربرد زیادی برای حمل و نقل این رنج از بار را دارند. هر موقع که نیاز داشتید ماشین هایی مانند وانت بار و نیسان تلفنی را رزرو نمایید، کافی است با ما تماس بگیرید، این شرکت مجهز به بیش از ۴۰ دستگاه وانت بار می باشد و در زمان کوتاهی ماشین حمل بار مناسب را به محل اسباب کشی ارسال می نماید.

 

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری دروس تهران

باربری در محدوده دروس دارای کارگران ماهری است که مرحله ی بسته بندی را با بهترین تجهیزات انجام می دهند. بسته بندی اثاثیه منزل از جمله مبلمان، وسایل شکستنی، تلویزیون و غیره کار آسانی نیست و باید به درستی انجام شود. اگر بدون مهارت و تجربه در این زمینه اقدام به بسته بندی لوازم منزل نمایید، قطعا صدماتی را به آن ها وارد خواهید کرد. به همین دلیل بهتر است اسباب کشی و مراحل مختلف آن مانند بسته بندی را به افراد خبره در این زمینه بسپارید. پرسنل ماهر و خبره ی این شرکت حمل بار با به کار بردن امکانات و تجهیزات مناسب بسته بندی تک تک لوازم منزلتان را بسته بندی خواهند کرد. جهت رزرو تجهیزات مناسبی که در لیست زیر آورده ایم با ما تماس حاصل نمایید.

 

  • کارتن های چندلایه و ضخیم ۵ تا ۷ لایه.
  • فوم های ضربه گیر استرچ رپ و بابل رپ.
  • نایلون های حباب دار.
  • انواع کارتن های رگال دار.
  • ساک ها و کیسه های زیپ دار در سایزهای مختلف.
  • قیچی، پارچه، روزنامه و سنجاق کوب.

 

 

 

خدمات بی نظیر اسباب کشی در باربری دروس

خدمات ارائه شده باربری در خیابان دروس روز به روز در حال پیشرفت و افزایش می باشد. شما مشتریان همیشگی ما با خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار آشنایی دارید برای اطلاع سایر افراد مراجعه کننده به این شرکت، یک سری از خدمات را در زیر آورده ایم:

  • ارائه ی بهترین تجهیزات مربوط به بسته بندی.
  • استفاده از ماشین های حمل بار مجهز.
  • ارائه ی خدمات اسباب کشی با تخفیف ۳۵ درصد.
  • حمل بار به شهرستان های نزدیک تهران.
  • انجام چیدمان و بارگیری مناسب توسط کارگران ماهر و حرفه ای.
  • صدور بیمه نامه و بارنامه رایگان باربری.
  • حمل و نقل بار در نقاط مختلف تهران با کمک رانندگان با تجربه.
  • به کار بردن بهترین خدمات اسباب کشی با قیمت های مصوب اتحادیه.
  • رزرو خدمات باربری در تمام روزهای هفته.
  • باربری در روزهای بارانی با استفاده از خودروهای حمل بار مسقف.

 

 

باربری دروس

 

قیمت باربری در خیابان دروس 

باربری منطقه دروس و باربری فرمانیه تمام خدمات اسباب کشی را با قیمت های منصفانه و عامه پسند به مشتریان خود ارائه می دهند. قیمت اسباب کشی در یک سری از شرکت های حمل بار بسیار بالا بوده و همه ی افراد مراجعه کننده نمی توانند از خدمات این شرکت ها استفاده کنند. به همین دلیل ما نرخ تمام مراحل اثاث کشی را بر طبق قوانین مصوب در اتحادیه حمل و نقل تعیین می کنیم. کارشناسان ما با توجه به موارد زیر اقدام به تعیین نرخ نهایی باربری می نمایند. شما می توانید جهت اطلاع از جزئیات نرخ های تعیین شده با مشاورین ما صحبت نمایید. هدف ما از اعلام قیمت های به روز به صورت دقیق به شما مشتربان گرامی این است که با آگاهی کامل اقدام به رزرو خدمات ما نمایید.

  • نوع ماشین های حمل بار.
  • تعداد طبقه های ساختمان ها.
  • استفاده یا عدم استفاده از تجهیزات و ماشین آلات حمل وسایل سنگین وزن.
  • تعداد پرسنل و کارگران.

 

نرخ ماشین های حمل بار در باربری در دروس 

قیمت ماشین های حمل بار باربری در منطقه دروس مانند سایر مراحل اسباب کشی در این شرکت، بر حسب نرخ های تعیین شده در تعاونی حمل و نقل می باشد. نرخ کرایه وانت تلفنی و نیسان بار نسبت به خاور و تریلی بسیار کمتر است. همچنین ماشین های مجهز به چادر و سقف نسبت به ماشین های حمل بار روباز دارای نرخ کرایه بیشتری هستند. اما در هر صورت ما تخفیف هایی را اعمال کرده و نرخ کرایه انواع وسایط نقلیه را به میزان زیادی کاهش می دهیم. ما سعی کرده ایم در لیست زیر نرخ اجاره ماشین های حمل بار را به صورت به روز و طبق مصوب سال ۱۴۰۱ بیاوریم:

 

  • قیمت اجاره وانت تلفنی به ازای دو ساعت کرایه: دو میلیون و ششصد هزار ریال.
  • نرخ کرایه نیسان بار برای رزرو دو ساعت: سه میلیون ریال.
  • اجاره خاور مسقف برای سه ساعت: شش میلیون ریال.
  • کرایه خاور روباز: پنج میلیون و پانصد هزار ریال.

 

معرفی بهترین شرکت حمل بار در دروس

باربری دروس بهترین شرکت حمل بار در این منطقه محسوب می شود چرا که دارای مجوز از تعاونی حمل و نقل تهران می باشد و تمام مراحل اسباب کشی را با برنامه ریزی دقیق انجام می دهد. دلایلی دیگری دال بر این قضیه وجود دارد که سعی کرده ایم در زیر به مهم ترین آن ها اشاره نماییم:

  • ارائه ی امکانات و خدمات اسباب کشی با قیمت های مصوب تعاونی حمل بار.
  • حمل و جا به جایی جهزیه عروس در تمام مناطق تهران بدون محدودیت.
  • رزرو خدمات اثاث کشی به صورت تمام وقت و شبانه روزی.
  • اعزام افراد متخصص در امور اسباب کشی به محل و تحت کنترل قرار گرفتن شرایط توسط آن ها.
  • جا به جا کردن اثاثیه سنگین وزن با استفاده از تجهیزات چرخ دار.

 

 

 

حمل وسایل سنگین وزن در اثاث کشی

باربری دروس تهران حمل و جا به جایی وسایل سنگین وزن را با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات مدرن و به روز انجام می دهد. در این شرکت حمل بار نرخ حمل وسایل سنگین وزن مانند یخچال، تردمیل و سرویس خواب به صورت جداگانه تعیین می شود. بعد از تماس شما مشتریان گرامی، مشتریان ما به طور دقیق و بدون اتلاف وقت در این باره با شما صحبت می کنند و مواردی که لازم است بدانید را برایتان شرح می دهند. جا به جا کردن این وسایل سنگین وزن با توجه به افزایش آپارتمان نشینی و تعداد طبقات زیاد ساختمان ها کار آسانی نیست. به همین دلیل این شرکت باربری از کارگران ماهر و با تجربه کمک می گیرد و این افراد با ایمنی کامل این کار را انجام می دهند. معمولا به ازای هر طبقه ۴۰ هزار تومان بابت جا به جا کردن وسایل سنگین وزن به قیمت نهایی افزوده می شود. بنابراین بدون پرداخت هزینه های هنگفت و آنچنانی در شرکت حمل بار دروس می توانید به راحتی اثاث کشی نمایید.

ارسال بار از تهران به شهرستان ها در باربری محدوده دروس

اتوبار دروس مانند باربری باغ صبا حمل بار از تهران به شهرستان ها را با به کار بردن امکانات مناسب و ملزوم انجام می دهد. ارسال بار از تهران به شهرهای اطراف تهران کار بسیار پر ریسکی است و باید به درستی و با برنامه ریزی دقیق انجام شود. ماشین های حمل باری که جهت انجام حمل بار به شهرستان ها به کار می بریم همگی دارای سقف می باشند و حتی در روزهای بارانی نیز بدون مشکل می توانید اسباب کشی نمایید. در زمان جا به جایی در مسیرهای طولانی امکان دارد خسارت های زیادی به بار وارد شود، به همین دلیل ما با صدور بارنامه و بیمه نامه قانونی، تا حدود زیادی تضمین کننده ی باربری به شهرستان ها می باشیم. مقدار مسافت طی شده از تهران به شهرستان مقصد، نوع ماشین حمل بار، تعداد رانندگان و کارگران از جمله مواردی هستند که نرخ حمل بار به شهرستان ها را در این شرکت تعیین می کند.

نرخ حمل بار از تهران به شهرستان‌ها

قیمت حمل بار و اثاثیه منزل از تهران به شهرستان‌ها در اتوبار دروس با اعمال تخفیف تعیین می‌شود. عواملی که در نرخ نهایی حمل بار به شهرستان‌ها نقش دارند می توان به ماشین های حمل بار، حجم و مقدار بار اشاره نمود. کارشناسان ماهر شرکت حمل بار دروس تمامی موارد ذکر شده را بررسی کرده و قیمت نهایی را تعیین می‌کند. شما مشتریان عزیز می توانید با کارشناسان ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایید.

 

معرفی محله دروس تهران

شرکت حمل بار دروس در شمال تهران و در منطقه ی سه پایتخت قرار دارد. در واقعا محله ی دروس تهران یکی از لوکس ترین مناطق تهران محسوب می شود که دارای ساختمان های زیبا و خیابان کشی های اصولی می باشد. این محدوده از تهران از جنوب با بلوار شهرزاد و از غرب با خیابان فکوریان و با خیابان دولت از شمال هم مرز و همسایه می باشد، همچنین در شرق با پاسداران نزدیک است. علت نامگذاری این محله دره ی است که در زمان جنگ روس ها در آن ساکن بوده اند، در واقع اسم این منطقه ترکیبی از روس و دره می باشد. به دلیل زیبا و مجهز بودن این محله، روزانه افراد زیادی به این منطقه مهاجرت می کنند. ما تمامی خدمات اسباب کشی را با تخفیف به افراد ساکن در این منطقه و مناطق دیگر تهران ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار با شماره تلفن های سایت ایران باربری تماس حاصل نمایید. 

 

تماس مستقیم