باربری قنات کوثر

 

 

باربری قنات کوثر

 

 

باربری قنات کوثر و باربری فرجام  سالهاست در زمینه اسباب کشی و بسته بندی خدمات خود را در تهران و شهرستان ها ارائه می دهند. این شرکت حمل بار قبل از شروع اسباب کشی لیستی از قیمت ها را در اختیار مشتری قرار می دهد که با خیالی آسوده این شعبه از باربری تهران را انتخاب نمایند. باربری منطقه  قنات کوثر دارای مجوز رسمی از اتحادیه حمل و نقل می باشد و کاملا قانونی تمام مراحل را انجام می دهد. باربری در قنات کوثر و باربری گاندی  از جمله شعب فعال ایران باربری به حساب می آیند و به صورت تمام وقت و در دو شیفت آماده ی خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی در تهران و شهرستان ها هستند.

 

  • فهرست مطالب:
  • شماره تلفن باربری قنات کوثر.
  • کارگران حمل اثاثیه ماهر و خبره.
  • بیمه نامه اسباب کشی رایگان در اتوبار قنات کوثر.
  • کرایه وانت تلفنی در باربری قنات کوثر.
  • حمل بار به شهرستان ها با تخفیف ۲۵ درصد.

 

شماره تلفن باربری قنات کوثر

اتوبار قنات کوثر جهت ارتباط آسانتر و مداوم با شما مشتریان عزیز در قنات کوثر و سایر مناطق تهران و حتی شهرستان ها، شماره تماس هایی را به صورت رایگان قرار داده است. شرکت حمل بار قنات کوثر همچنین برای افزایش آگاهی شما در خصوص چگونگی انجام اسباب کشی و نرخ های تعیین شده ی آن، جلسات مشاوره ی را به صورت رایگان برگذار می کند. در این جلسه ها شما می توانید هر گونه سوالی در مورد اثاث کشی و بسته بندی داشتید را با مشاورین ما مطرح نمایید. افراد متخصصی جوابگوی تماس های شما مشتریان گرامی هستند و این شرکت حمل بار دارای فعالیت ۲۴ ساعته و بدون وقفه می باشد. جهت ارتباط با مشتریان ما و شرکت در جلسه ها می توانید از طریق تماس تلفنی، به صورت حضوری و رزرو آنلاین اقدام نمایید.

 

 02128429276

 

باربری قنات کوثر در ایران باربری

 

کارگران حمل اثاثیه ماهر و خبره 

اگر می خواهید در شمال تهرانپارس اسباب کشی نمایید، با باربری قنات کوثر در منطقه ۴ تهران تماس حاصل نمایید. در سریع ترین زمان ممکن کارگران اسباب کشی در محل حاضر شده و تمامی مراحل اثاث کشی را به بهترین نحو ممکن انجام می دهند. این کارگران در جهت افزایش مهارت در زمینه بسته بندی، حمل و جا به جایی و چیدمان اثاثیه و لوازم منزل آموزش های لازم را دیده اند و کاملا در این حوزه خبره شده اند. اگر می خواهید بیشتر با نحوه ی فعالیت این افراد در شرکت حمل بار قنات کوثر آشنا شوید، کافی است ویدیوی زیر تا انتها مشاهده فرمایید. در ویدیوی زیر ما در مجموعه ی ایران باربری گوشه ی از فعالیت ابن کارگران را در حین اسباب کشی به تصویر کشیده ایم. کارگران ما در دو اکیپ خانم و آقا و با انجام تقسیم کار مناسب، آماده ی خدمات رسانی به بهترین نحو ممکن هستند. درباره ی نرخ رزرو کارگران این موسسه نیز باید بگوییم که جای هیچ گوگه نگرانی نیست و به ازای سه ساعت معادل صد و هشتاد هزار تومان می باشد.

 

باربری قنات کوثر

 

بیمه نامه اسباب کشی رایگان در اتوبار قنات کوثر

 باربری در قنات کوثر برای آسودگی خاطر شما مشتریان عزیز بیمه نامه ی به صورت رایگان ارائه خواهد داد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی بتواند خسارت آن را به مشتریان اسباب کشی جبران نماید. بیشتر مشتریانی که به شرکت حمل بار قنات کوثر مراجعه می کنند ترس این را دارند که در طول اسباب کشی، اثاثیه آن ها آسیب ببیند یا گم شود اما ما برای این مشکل این راه حل مناسب را در نظر گرفته ایم. ذکر این نکته ضروری است که کارگران و پرسنل ما از تعهد، مسئولیت و مهارت لازم جهت انجام اثاث کشی برخوردار هستند و از صدمه دیدن و خسارت اثاثیه و لوازم منزلتان جلوگیری خواهند کرد. این بیمه نامه دارای یک سقف مشخص است و با رضایت دو طرف قرارداد تعیین می شود و کاملا به صورت قانونی و با کسب مجوز از اتحادیه حمل و نقل در تهران ارائه می شود. 

 

 

 

 کرایه وانت تلفنی در باربری قنات کوثر

باربری محدوده قنات کوثر مانند باربری تجریش از انواع ماشین ها مثل وانت بار، نیسان بار، خاور، ایسوزو و کامیون برای انجام اسباب کشی و حمل بار استفاده می کند. بعد از مرحله ی بسته بندی می توان گفت بیشترین اهمیت را باید به نحوه ی بارگیری و ماشین حمل بار داد تا ایمنی اثاث کشی به صورت صد در صد تضمین شود. شما در نظر بگیرید که ماشین استفاده شده دارای نقص ایمنی و فنی باشد قطعا در مسیر حمل و نقل بار، دچار مشکل شده و کار شما با اختلال روبرو خواهد شد. ما بهترین نوع ماشینهای مخصوص حمل بار را با نرخ کرایه مناسب در اختیارتان قرار خواهیم داد. وانت تلفنی و نیسان بار ماشین هایی هستند که روزانه افراد زیادی تمایل به رزرو آن ها را دارد. شرکت حمل و نقل قنات کوثر این ماشین ها را به دو صورت مسقف و روباز در اختیار شما مشتریان گرامی قرار خواهد داد. در ادامه به شرح کرایه وسایل نقلیه ی باری موسسه ی قنات کوثر خواهیم پرداخت:

 

  • نرخ اجاره وانت تلفنی برای دو ساعت: دویست و شصد هزار تومان.
  • قیمت کرایه نیسان بار برای دو ساعت: سیصد هزار تومان.
  • نرخ کرایه کامیونت برای سه شاعت: پانصد و پنجاه هزار تومان.

 

 

وانت تلفنی قنات کوثر

 

 

خدمات اسباب کشی بی نظیر در اتوبار قنات کوثر

باربری قنات کوثر از دیرباز در حوزه‌ی اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل در تهران و شهرستان‌ها دارای فعالیت است. در طول سال‌ها فعالیت خود توجه افراد زیادی را به عنوان مشتری ثابت جذب کرده است، به طوریکه این افراد از خدمات اثاث کشی در این شرکت حمل بار با رضایت کامل استفاده می‌کنند. یکی از دلایل رضایت شما مشتریان عزیز، ارائه ی خدمات بی نظیر اثاث کشی در این شرکت حمل بار است. در زیر به مواردی از آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

 

  • حمل بار به شهرستان‌ها توسط رانندگان با تجربه.
  • حمل و جابجا کردن اثاثیه و لوازم سنگین وزن با استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات پیشرفته.
  • انجام مراحل مختلف مختلف اسباب کشی با ایمنی و مهارت بالا توسط کارگران ماهر.
  • رزرو خدمات اثاث کشی توسط کارشناسان خبره در تمام روزهای هفته‌.
  • اجاره انبار در تمام مناطق تهران.
  • تشکیل جلسات مشاوره به صورت رایگان توسط مشاورین با تجربه.
  • بیمه کردن کل بار و اثاثیه و لوازم اسباب کشی به طور رایگان.

 

 

 

باربری قنات کوثر

 

 

 

حمل بار به شهرستان ها با تخفیف ۲۵ درصد

باربری قنات کوثر روز به روز در حال افزایش امکانات و پیشرفت در کار اسباب کشی است. برای توسعه ی این کار علاوه بر ارائه ی خدمات در سطح شهر تهران، حمل بار به شهرستان ها را هم انجام می دهد. ارسال بار از تهران به شهرستان ها را با استفاده از ماشین های خاور و کامیون و وانت تلفنی انجام می دهد. این ماشین ها هم مسقف هستند و هم کف آن ها با موکت پوشیده شده است. ایمنی کارتان را به ما بسپارید و نگران هیچ مساله ی نباشید، چرا که رانندگان ما به تمامی مسیرهای خارج شهری آشنایی داشته و در کوتاهترین زمان ممکن و به سلامت بارتان را به مقصد می رسانند. نرخ حمل بار به شهرستان ها در شرکت حمل بار قنات کوثر به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که در زیر به یک سری از آن ها اشاره خواهیم نمود:

  • نوع وسیله نقلیه ی باری.
  • مسافت بین مبدا تا شهرستان مقصد.
  • حجم و مقدار بار.
  • تعداد کارگران.
  • زمان صرف شده تا پایان اسباب کشی.
  • نوع کالا و بار جا به جا شده.

تماس مستقیم