باربری میدان ولیعصر 

 

باربری میدان ولیعصر

 

باربری میدان ولیعصر و باربری در شهرک اکباتان  با دریافت مجوز رسمی از اتحادیه حمل و نقل و باربری تهران  به عنوان یکی از بهترین شرکت ها شناخته شده اند. افراد متخصص و خبره کار برنامه ریزی و مدیریت کارها را بر عهده دارند. باربری در میدان ولیعصر دارای کارگران ماهر و خبره است که با آموزش های کاملی که دیده اند اسباب کشی بدون دردسری را انجام می دهند. خدمات ارائه شده در این شرکت کاملا به روز است و از تجهیزات پیشرفته در این موسسه استفاده می کنند. جهت اطلاع ازخدمات ارائه شده باربری نزدیک میدان ولیعصر با شماره های زیر تماس بگیرید:

 02128429276

باربری میدان ولیعصر در ایران باربری

 

بیمه نامه باربری میدان ولیعصر

در طول سالهای بیشماری که باربری میدان ولیعصر اسباب کشی و انتقال و حمل بار را در تمام مناطق تهران انجام داده است تمام سعی خود را به کار گرفته تا بار مشتریان بدون آسیب به مقصد برسد. برای رسیدن به این هدف این شرکت حمل بار از راهکارهای زیادی استفاده کرده است یکی از این موارد بیمه کردن اثاث است. بیمه نامه این شرکت تمام حوادث آتش سوزی، سرقت و تصادفات را به طور کامل جبران و به مشتری برمی گرداند.

مشاوره اسباب کشی در باربری میدان ولیعصر

باربری در میدان ولیعصر برای آگاهی مشتریان عزیز مشاوره هایی را به صورت حضوری و تلفنی و به صورت رایگان ترتیب می دهد. مشاوران ما با حضور در محل یا به صورت تلفنی تمام تجهیزات و روش های بسته بندی را به مشتریان عزیز آموزش می دهند. همچنین اگر می خواهید از خدمات، هزینه اسباب کشی از تهران به شهرستان اطلاع داشته باشید می توانید با مشاوران این شرکت حمل بار در ارتباط باشید.

 

باربری میدان ولیعصر در تهران

قیمت اسباب کشی در باربری میدان ولیعصر

باربری میدان ولیعصر با توجه به پارامترهای زیادی همچون تعداد بار، نوع بار، تعداد کامیون و نوع کامیون، تعداد کارگران، خدمات بسته بندی، نرخ اسباب کشی را محاسبه می کند. نرخ حمل بار در تهران و نرخ باربری تهران به شهرستان نیز با توجه به این پارامترها محاسبه می شود البته مساحت و ترافیک مبداء میزان نرخ باربری تأثیر زیادی دارد. نرخ اسباب کشی در این موسسه به بهانه های مختلف کاهش داده می شود تا همه ی افرادی که به شرکت مراجعه کنند بتوانند از سرویس های شرکت استفاده کنند. بنابراین اصلا نگران قیمت ها نباشید به هر اندازه ی هم که باشد باز هم امکان دارد به دلایل مختلف مانند دادن تخفیف به طور کامل کاهش یابد.

قیمت بیمه نامه اسباب کشی

باربری میدان ولیعصر به طور رایگان اسباب کشی شما مشتریان عزیز را بیمه می کند. با توجه به این بیمه نامه هر گونه حادثه ی اعم از آتش سوزی و تصادف کاملا جبران می شود. بنابراین با اعتماد به این شرکت اسباب کشی تضمین شده ی را تجربه خواهید کرد. شما مشتریان گرامی بدون در نظر گرفتن هزینه ای اثاث کشی بدون دردسر و راحتی را تجربه خواهید کرد.

ماشین های حمل بار در باربری میدان ولیعصر

اتوبار میدان ولیعصر از کامیون هایی برای جا به جایی اثاثیه منزل استفاده می کند که کارشناسان اتومبیل ما هر روزه آن ها را از لحاظ فنی و ایمنی بررسی می کنند. این شرکت از ماشین های سبک با گنجایش بارهای کم حجم و ماشین های سنگین مانند خاور و کامیون جهت حمل و جا به جایی بارهای حجیم استفاده می کند. تمامی ماشین های شرکت دارای سقف و چادر و کف موکت کاری شده هستند. ما به شما کمک خواهیم کرد با کمترین نرخ و با ایمنی کامل بارتان به مقصد برسد. برای این کار از وانت تلفنی و نیسان بار مسقف استفاده خواهیم کرد. این ماشین ها به راحتی در ترافیک های سطح شهر قابل جا به جایی هستند. هدف حمل بار در میدان ولیعصر کسب رضایت و خشنودی شما عزیزان است.

 

 

تماس مستقیم