باربری تهرانسر

 

 

باربری تهرانسر در ایران باربری

 

 

 

 

 

باربری تهرانسر و اتوبار تهرانپارس از شرکت هایی هستند که زیرنظر باربری منصف در تهران همه روزه و بدون تعطیلی تمامی خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را ارایه می‌دهند. باربری تهرانسر تهران با به کار بردن تجهیزات  و امکانات به روز، به بهترین شکل ممکن بسته بندی اثاثیه منزل را برای شما همشهریان گرامی انجام می دهد. اتوبار تهرانسر به طور ۲۴ ساعته آماده‌ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی است و کارشناسان پشتیبان این شرکت حمل بار در تمام روزهای هفته پاسخگوی شما هستند. هدف این شرکت حمل بار ارایه‌ی بهترین خدمات اسباب کشی و بسته بندی به اهالی محترم تهرانسر و دیگر مناطق تهران و شهرستان‌ها با قیمت‌های مصوب اتحادیه حمل بار در تهران است. این شرکت حمل بار و باربری پاسداران به صورت شبانه روزی به ثبت درخواست‌های شما مشتریان عزیز می‌پردازند و در کمترین زمان ممکن خدمات مورد نظرتان را رزرو می‌کنند.

 

 

 

شماره باربری تهرانسر

جهت رزرو خدمات باربری تهرانسر تهران با شماره زیر تماس حاصل نمایید، شماره های درج شدر در این سایت برای دسترسی آسان شما مشتریان گرامی است. به راحتی با مشاورین این شرکت حمل بار می توانید صحبت نمایید و به خدمات ما دسترسی داشته باشید. این شماره ها به صورت ۲۴ ساعته از شبانه روز در دسترس شما عزیزان می باشد. اسباب کشی را باید در اسرع وقت و بدون عطلی انجام دهید چرا که در بیشتر موارد باید زود خانه مبدا را تخلیه کرده و به منزل جدید نقل مکان کنید. بنابراین ما به منظور آسودگی خیال شما مشتریان عزیز در سریع ترین زمان ممکن این کار را برایتان انجام خواهیم داد.

 

۰۲۱-۲۸۴۲۹۲۷۶

 

باربری نیسان تهرانسر

اتوبار تهرانسر انواع ماشین‌های حمل بار مسقف از جمله وانت تلفنی، نیسان بار، خاور و ایسوزو را با قیمت‌های ارزان و قانونی برای حمل بار و اثاثیه منزل ارایه می‌دهد. نیسان بار و وانت تلفنی ماشین‌های حمل باری هستند که برای جابجا کردن وسایل و لوازم منزل بسیار کاربردی می باشند. در این شرکت حمل بار برای جلوگیری از صدمه دیدن بار، از ماشین‌های مسقف و سر پوشیده استفاده می شود. این ماشین‌ها مجهز به وسایل ایمنی مختلف مانند کپسول آتشنشانی، پتو و طناب هستند و از هر نوع بیش از ۳۰ دستگاه در شرکت موجود است. قیمت اجاره وانت تلفنی برای دو ساعت رزرو ۴۵۰ هزار تومان و برای نیسان ۵۵۰ هزار تومان در شرکت حمل بار تهرانسر در نظر گرفته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در این شرکت حمل بار تماس حاصل نمایید.

 

باربری تهرانسر خدمات خود را چگونه ارائه می دهد؟

شرکت حمل بار تهرانسر مانند باربری جردن دارای بیش از ۱۵ سال تجربه ی درخشان در حوزه ی اسباب کشی و حمل بار است. در طول این سال ها از بهترین خدمات اثاث کشی و بسته بندی استفاده کرده است و مشتریان ثابتی در نقاط مختلف تهران دارد. خدمات خود از بسته بندی اثاثیه منزل گرفته تا چیدمان بار و کرایه ماشین های حمل بار را در شهرستان ها نیز ارائه می دهد. برای رفاه حال مشتریان عزیز باربری در تهرانسر سرویس هایی با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت را ارئه می دهد. از سرویس های ارائه شده در این شرکت می توان به این چند مورد اشاره کرد:

  •  تجهیزات لازم برای بسته بندی (کارتن، چسب، نایلون).
  •  ارائه ی بیمه نامه و بارنامه معتبر اثاث کشی.
  • حمل بار به تمام شهرهای ایران با تخفیف ۳۰٪.
  • استفاده از ماشین های حمل بار مسقف.
  • ارائه ی جلسات رایگان اسباب کشی.

 

 

 

 

باربری تهرانسر در ایران باربری

 

 

 

مشاوره اثاث کشی در باربری تهرانسر

در جهت آگاهی مشتریان با خدمات و هزینه ها، باربری محدوده تهرانسر خدمات مشاوره ای را به صورت کاملا رایگان ارائه می دهد. این جلسات هم می تواند به صورت حضوری باشد و هم می توان به صورت تلفنی و آنلاین تشکیل شود. بیشتر مشتریان در هنگام اسباب کشی با روش های بسته بندی آشنایی ندارند. مشاوران ما می توانند تمام روش های بسته بندی را به مشتریان به صورت رایگان آموزش دهند. فقط با گرفتن یک شماره تلفن می توانید از خدمات مشاوره ی ارائه شده در این شرکت حمل بار استفاده نمایید. افراد متخصص و کارشناسان ماهر مسئول برگذاری این جلسه ها می باشند و از مهارت و تخصص لازم در این زمینه برخوردارند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ثبت شده در این شرکت حمل بار تماس حاصل نمایید.

 

 

 

باربری تهرانسر در ایران باربری

 

 

 

بسته بندی اثاثیه منزل 

بسته بندی لوازم منزل از جمله مراحل سخت و پر چالش اسباب کشی محسوب می‌شود و بهتر است توسط افراد خبره و ماهر انجام شود. باربری در تهرانسر افرادی را برای انجام این مرحله استخدام کرده است که همگی دارای مهارت و تجربه ی بالایی هستند. اگر می‌خواهید مقدار آسیب و خسارت وارده بر لوازم منزلتان در طول اثاث کشی به حداقل کاهش یابد، از این کارگران کمک بگیرید. برای رزرو کارگران ما می‌توانید با شماره تلفن شرکت حمل بار تهرانسر تماس بگیرید. از جمله تجهیزات استفاده شده برای انجام مراحل بسته بندی در این شرکت، می توان به کارتن‌های چند لایه، چسب های پنج و ده سانتی، فوم های ضربه گیر، انواع کارتن‌های رگال دار و… اشاره نمود.

 

 

کارگر حمل اثاثیه ماهر 

باربری تهرانسر از کارگران حمل بار بسیار ماهر و کاربلد بهره متد است که تمام مراحل اسباب کشی را با ایمنی بالا انجام می دهند. کارگران ما بدون اتلاف وقت و با استفاده از روش های اصولی تک تک مراحل اسباب کشی را انجام نی دهند. کافی است به این افراد اعتماد نمایید و برای اعتماد به این کارگران بهتر است چند دقیقه از وقت خود را به دیدن ویدیوی زیر اختصاص دهید. کارگران ما از شنبه تا جمعه در دو شیفت مختلف صبح و عصر آماده ی خدمت رسانی به شما همشهریان گرامی هستند. حمل و جا به جایی بار توسط این کارگران و با استفاده از انواع بالابرها و ماشین الات اختصاصی این کار صورت می گیرد. نرخ کرایه کارگران ما به ازای ۳ ساعت ۱۸۰ هزار تومان است و قیمت تعیین شده بر اساس قانون تعاونی حمل و نقل می باشد.

 

 

 

 

 

حمل بار از تهرانسر به شهرستان‌ها

باربری منطقه تهرانسر با کمک کادری مجرب و با سابقه در خدمت شما می باشد و شما را در جابه جایی و بسته بندی اثاثیه منزل و ادارات به صورت شبانه روزی یاری می کند. آماده است تا اثاثیه شما را از هر نقطه تهران که هستید به صورت شبانه روزی به هرجا از ایران که می خواهید جابه جا کند.  کارکنان اتوبار تهرانسر تمام بسته بندی ها را با استفاده از تجهیزات محکم و ایمن انجام داده و روی همه آن ها را با چادر می پوشانند. با طناب تمام گوشه های چادر را با ایمنی کامل به قلاب های قسمت بار ماشین های حمل وصل می کنند. 

 

 

حمل بار در ایران باربری

 

 

 

قیمت اسباب کشی به شهرستان با تخفیف ۲۵ درصد

اتوبار تهرانسر دارای خدمات اسباب کشی ویژه برای شهروندان گرامی در شهرستان ها می باشد. جا به جایی و حمل بار و اثاثیه منزل در مسافت های طولانی برای شما مشتریان عزیز بسیار کار مشکلی است. اگر بخواهید اسباب کشی به شهرستان را خودتان انجام دهید، هزینه ی آن مقرون به صرفه نیست. شرکت حمل بار تهرانسر جابه جایی بار به شهرستان را با تخفیف برای شما شهروندان عزیز انجام می دهد. همچنین از بهترین و مجهزترین ماشین های حمل بار جهت انجام حمل بار به شهرستان ها استفاده می کند و کرایه ی این ماشین ها را با قیمت های قانونی انجام می دهد. از عواملی که تعیین کننده ی نرخ باربری بین شهری در این شرکت حمل بار است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حجم و مقدار بار.
  • نوع بار و کالای جا به جا شده.
  • مسافت بین مبدا و مقصد اسباب کشی.

 

 

 

تماس مستقیم