باربری شهر زیبا 

 

 

 

باربری شهر زیبا در ایران باربری

 

 

 

باربری شهر زیبا مانند باربری سعادت آباد  از شعب فعال اتوبار ارزان تهران محسوب می‌شوند که دارای فعالیت ۲۴ ساعته در حوزه اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل هستند. در این شرکت حمل بار، قبل از اینکه خدمات اثاث کشی مورد نظرتان رزرو شود، به صورت رایگان توسط کارشناسان مربوطه مشاوره های لازم به شما داده خواهد شد. تمامی ماشین های حمل باری که اتوبار شهر زیبا ارائه می دهد، دارای سقف و مجهز به بهترین وسایل ایمنی مانند کپسول آتش نشانی می باشد. پرسنل وظیفه شناس و کارگران کاربلد باربری محدوده شهر زیبا در محل اسباب کشی حاضر شده و تا پایان کار در آنجا حضور دارند. خدمات ارائه شده ی اسباب کشی و بسته بندی در این شرکت حمل بار فقط مختص به تهران نمی باشد و شهرستان ها نیز بدون هیچ گونه محدودیتی می توانند استفاده کنند. 

 

شماره باربری شهر زیبا

می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید و از خدمات ارائه شده باربری محدوده شهر زیبا مطلع شوید. این شماره ها به صورت همه روزه در دسترس بوده و کارشناسان ما به صورت تمام وقت کار رزو خدمات را برایتان انجام خواهند داد. یک اکیپ از حرفه ی ترین افراد و کارشناسان اسباب کشی و باربری مسئول پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشند. تلفن را بردارید و به راحتی و بدون دردسر از مشاورین ما راهنمایی بگیرید و سوالات خود را در زمینه اثاث کشی بیان نمایید. این افراد به صورت تلفنی جلسات مشاوره ی را تشکیل داده و هزینه ی هم برای این جلسه ها در نظر نمی گیرند. شماره ی زیر به صورت رایگان و در دو شیفت مختلف در دسترس شما مشتریان گرامی در تهران و شهرستان ها قرار دارد. بنابراین هر چه سریعتر ما را از تصمیم خود مطلع نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن ماشین های حمل بار و سایر امکانات را برای شما عزیزان رزرو نماییم. علاوه بر تماس تلفنی این جلسه ها به صورت حضوری و آنلاین نیز تشکیل می شود و چگونگی شرکت در آن ها به تصمیم شما عزیزان بستگی دارد.

 

 

 

02128429276

 

 

اتوبار شهر زیبا | باربری شهر زیبا

 

 

 

حمل بار به شهرستان در اتوبار شهر زیبا

اتوبار شهر زیبا انواع محتلف جا به جایی بار به مسافت های کوتاه و طولانی را انجام می دهد و برای مسافت های طولانی از وسایل نقلیه که دارای ایمنی کامل و حجم مناسب برای بار استفاده می کنند و بارهای حجیم را در ماشین های سنگین و یا در چند ماشین با حجم کمتر قرار می دهند و در هر صورت بار را سالم به مقصد می رسانند. گاهی اوقات مشتریان ما در شهرستان ها خواهان رزرو کارگران حمل بار هستند که ما محدودیتی در این زمینه قایل نیستیم و این کار را فقط با یک تماس تلفنی انجام می دهیم. ارسال بار از تهران به شهرهای دیگر کار آسانی نیست و باید با برنامه ریزی دقیق و همه جانبه انجام شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین ما صحبت و راهنمایی های لازم را از آن ها بگیرید. کامیون ها و دیگر ماشین های حمل باری که برای حمل بار به شهرستان ها استفاده می شود، کاملا مسقف و مجهز هستند. کارگران ما به بهترین نحو ممکن و با ایمنی کامل وسایل و اثاثیه بارتان را با بهترین روش های چیدمان در ماشین های حمل بار جاسازی می کنند. 

 

 

 

 

قیمت حمل بار به شهرستان

باربری در شهرزیبا مانند اتوبار پونک، حمل بار به شهرستان را به کمک تیم حرفه ای انجام می دهد. با توجه به اینکه خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار با تخفیف ارائه می شود. حمل بار به شهرستان نیز با تخفیف ۳۵ درصد انجام می شود. یکی از پارامترهای اصلی و متفاوت بین باربری بین شهری و داخل شهری مسافت می باشد، به این معنی که مسیر طی شده در باربری بین شهری بیشتر است. بنابراین اسباب کشی از تهران به شهرستان ها هزینه ی بیشتری را می طلبد، با این وجود این شرکت حمل بار همیشه از هزینه های قانونی و مصوب اتحادیه استفاده می کند. مسافت، حجم و مقدار بار و نوع وسیله ی نقلیه از جمله پارامترهای مهم و اصلی در تعیین نرخ نهایی اسباب کشی در مسیرهای طولانی است. برای آگاهی از تخفیف های در نظر گرفته شده کافی است تلفن را بردارید و با مشاورین ما صحبت نمایید. 

 

 

قیمت باربری شهر زیبا

هزینه باربری شهرزیبا نسبت به شرکت های دیگر بسیار کمتر است به این دلیل که از تعرفه های پایین استفاده می کند، برای مسیر های طولانی یک سمت رفت یا برگشت را برای تعیین هزینه ها حساب می کند و مواردی از این قبیل را انجام می دهد تا به مشتریان از لحاظ هزینه وپرداخت پول فشاری وارد نشود. این شرکت حمل بار هزینه اسباب کشی را با توجه به اولویت هایی چون مسافت، ترافیک، نوع و تعداد بار، تعداد کارکنان و نیاز به بسته بندی محاسبه می کند و همیشه سعی داشته نیازهای مشتریان را شناسایی کرده و با توجه به آن هزینه باربری را کاهش دهد.

 

 

هزینه باربری در شهر زیبا

 

 

خدمات استثنایی در باربری شهر زیبا در تهران:

این شرکت در تهران با چندین سال سابقه در باربری و حمل و نقل و همچنین بسته بندی وسایل تمام تلاش خود را در جهت خدمات با کیفیت کرده است و بعد از این همه تلاش توانسته نامی خوب در میان مشتریان به دست آورد. رضایت مشتری یکی از اهداف ایران باربری در تمام شعبه های باربری می باشد. خدمات  از این قبیل است:

  1. حمل و نقل و جابه جایی ایمن وسایل و اثاثیه مشتری به تمام نقاط کشور.
  2. ارائه بیمه نامه جهت خسارات احتمالی.
  3. چیدمان وسایل در کامیون و در منزل مشتری.
  4. ارائه خدمات به صورت 24 ساعته.
  5. مشاوره رایگان جهت اسباب کشی بدون استرس.

 

باربری شهر زیبا

 

 

اسباب کشی اصولی در باربری شهر زیبا

اتوبار شهر زیبا جهت انجام اسباب کشی اصولی و مناسب از تمهیدات مختلف استفاده می کند. چند مورد از آن ها را در زیر آورده ایم:

  • شرکت از بهترین امکانات استفاده می کند.
  • از بهترین و حرفه ای ترین تیم باربری استفاده می کند که در دو تیم حرفه ای خانم و آقا به محل اعزام می شوند.
  • از تجهیزاتی با کیفیت بهره گرفته است که به صورت چرخ دار حمل وسایل سنگین را انجام می دهد.
  • از کامیون ها و ماشین هایی مجهز استفاده و تمامی وسایل ایمنی را در ماشین قرار می دهد.
  • وسایل شما را بیمه می کند.
  • قبل از اسباب کشی به شما مشاوره می دهد.
  • برای اسباب کشی بین شهری بارنامه ارائه می دهد.
  • وسایل شما را کامل بسته بندی می کند.

 

 

 

حمل بار

 

 

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری شهر زیبا

کار بسته بندی اثاثیه منزل در باربری شهر زیبا توسط افراد خبره و ماهر انجام می شود. این افراد از امکانات و وسایل زیر برای بسته بندی انواع اثاثیه سازمان ها، منازل و شرکت ها استفاده می کنند:

  • جعبه ها و کارتن های چند لایه.
  • کارتن های دارای نایلون حباب دار.
  • فوم های ضربه گیر (بابل رپ و استرچ رپ).
  • کیسه های زیپ دار در سه سایز مختلف.

 

نرخ کرایه وانت تلفنی در شهر زیبا

کارشناسان باربری شهر زیبا مانند باربری استخر، با بررسی کردن موارد مختلفی همچون حجم و مقدار بار جابجا شده، اقدام به رزرو ماشین‌های حمل بار مناسب می نمایند. معمولا برای جابجا کردن بارهای بیشتر از ۴ تن از خاور و کمتر از ۴ تن از نیسان و وانت بار استفاده می‌شود. نرخ کرایه ماشین های حمل بار سبک نسبت به انواع نیمه سنگین و سنگین کمتر است و شرکت حمل بار شهر زیبا تمامی قیمت‌ها را با ارائه ی تخفیف نهایی می‌کند. نرخ کرایه ی وانت تلفنی در این شرکت حمل بار برای دو ساعت رزرو ۴۵۰ هزار تومان است که برای نیسان بار در زمان دو ساعت، ۵۵۰ هزار تومان می باشد که این مبالغ کاملا منطبق بر قوانین حاکم در تعاونی حمل بار تهران می‌باشد و به صورت قانونی در شرکت حمل بار شهر زیبا تعیین شده است.

 

 

تماس مستقیم