باربری باشگاه نفت

باربری باشگاه نفت به همراه باربری در آتی ساز خدمات اسباب کشی را به صورت شبانه روزی ارائه می دهند و به خود می بالد که در خدمت رسانی به مشتریان تهرانی و شهرستان ها ذره ی تعلل ندارند. برای انجام تمام مراحل از کارکنان کاملا با تجربه و ماهر کمک گرفته می شود و این افراد بدون نقص و با مهارت بالا کارتان را انجام خواهند داد. اتوبار باشگاه نفت دارای کارشناسان خبره و ماهر است که می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید و از قیمت ها و دیگر خدمات ارائه شده در باربری منطقه باشگاه نفت مطلع شوید.

 02128429276

باربری باشگاه نفت

باربری محدوده باشگاه نفت برای افزایش آگهی مشتریان خود جلسه های مشاوره اسباب کشی را تشکیل می دهد. این جلسات مشاوره توسط افراد متخصص اسباب کشی تشکیل می شود و تمامی موارد لازم از جمله اینکه اثاث کشی چند ساعت طول می کشد تا کار به اتمام برسد یا زمان آغاز کار و روز و هزینه ی آن را برای مشتریان توضیح خواهند داد.

بسته بندی اسباب کشی

باربری محدوده باشگاه نفت کار بسته بندی اثاثیه منزل و سایر وسایل داخل بار را با استفاده از بهترین تجهیزات و امکانات انجام می دهد. از جمله این تجهیزات ارائه شده در این شرکت حمل بار موارد زیر را در زیر آورده ایم:

  • استفاده از کارتن های چند لایه و محکم جهت بسته بندی وسایل شکستنی و قیمتی.
  • کارتن های رگال دار برای بسته بندی لباس ها.
  • کیسه ها و ساک های دارای زیپ جهت بسته بندی رخت خواب.
  • فوم های ضربه گیر و پلاستیک های حباب دار در طول های مختلف.

باربری باشگاه نفت

قیمت بسته بندی اثاثیه منزل

باربری باشگاه نفت قیمت مراحل مختلف اسباب کشی از جمله بسته بندی را به طور دقیق تعیین می کند. بر اساس مواد مصرفی و تجهیزات به کار گرفته شده این کار را انجام می دهد. بر اساس تعداد کارتن هایی که استفاده می کند و نوع و سایز آن ها قیمت این مرحله متفاوت خواهد بود. برای کاهش هزینه ها بسته بندی انواع اثاث و وسایل مختلف را با ارائه ی تخفیف ۳۵ درصد انجام می دهد.

 

تماس مستقیم