باربری قصر

باربری قصر و باربری دربند  اثاث کشی را با کمک پرسنل ماهر انجام می دهند، کار بسته بندی و حمل و جا به جایی و تمام مراحل دیگر را با مهارت کافی انجام می دهند. اتوبار قصر در تمام مناطق تهران و شهرستان های اطراف آماده خدمت رسانی است و زیر نظر ایران باربری سال های طولانی است که در حال خدمت رساتی به صورت قانون و با مجوز رسمی است و بهترین ماشین آلات و تجهیزات اسباب کشی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. باربری محدوده قصر در تمام ایام هفته حتی در روزهای تعطیل نیز آماده ی ارائه ی بهترین سرویس های اسباب کشی است.

 

شماره باربری قصر

کارشناسان باربری محدوده قصر به صورت شبانه روزی پاسخگوی تماس های شما عزیزان هستند. کار رزرو خدمات و ثبت درخواست شما به صورت ۲۴ ساعته از شنبه تا جمعه در این شرکت انجام می شود. شما از راه تلفن، حضوری و آنلاین می توانید از خدمات این شرکت حمل بار بهره مند شوید. در ادامه به شرح دقیق آدرس شرکت حمل بار قصر می پردازیم و می توانید به صورت حضوری با کارشناسان این شرکت باربری صحبت نمایید. اگر فرصت حضور در این شرکت را ندارید فقط با گرفتن یک شماره تماس به سرعت می توانید با این کارشناسان در ارتباط باشید. ما محدودیتی در نظر نخواهیم گرفت و بدون معطلی به ثبت درخواست و سفارش های شما خواهیم پرداخت. از شنبه تا جمعه منتظر تماس های شما مشتریان گرامی هستیم و حتی در ایام تعطیل نیز آناده ی خدمت رسانی خواهیم بود.

02128429276

 

باربری قصر

خدمات اسباب کشی در باربری محدوده قصر

این نوید را به شما خواهیم داد که خدمات اسباب کشی ارائه شده در اتوبار قصر همراه با تخفیف است. هدف شرکت حمل بار قصر این است که بتوانید با هزینه های پایین از خدمات این موسسه ی حمل بار بهره مند شوید. بنابراین تلفن را بردارید و با خیالی آسوده و بدون نگرانی با ما تماس بگیرید. اگر بخواهیم در مورد تمام خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار صحبت نماییم زمان زیادی را می طلبد، به همیت دلیل یک سری از خدمات ارائه شده را در زیر جهت اطلاع مشتریان آورده ایم. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید می توانید سوالات خود را با مشاورین ما مطرح نمایید. خدمات اسباب کشی ارائه شده در این موسسه مربوط به یک منطقه یا دو منطقه از تهران نیست و تمامی مناطق و شهرستان ها را هم شامل می شود.

 

  • ماشین های حمل بار ارائه شده کاملا به صورت مجهز و ایمن.
  • انتقال بار در سطح شهر تهران و شهرستان ها.
  • ارائه ی خدمات به صورت شبانه روزی و همراه با تخفیف ۳۵ درصد.
  • حمل بار به وسیله رانندگان با تجربه.
  • بسته بندی اثاثیه منزل توسط کارگران ماهر.
  • رزرو خدمات بین شهری و حمل بار به شهرستان ها در تمام روزهای هفته.
  • استفاده از بهترین امکانات و تجهیزات بسته بندی اثاثیه منزل.
  • چیدمان مناسب و حرفه ی بار توسط کارگران کاربلد.

قیمت باربری محدوده قصر

باربری در قصر هزینه ها را طبق مقدار تعرفه ای که اتحادیه حمل و نقل تعیین کرده است در نظر می گیرد. گوشی را بردارید و تماس بگیرید  و از جزئیات مقدار آن و تخفیف های شرکت مطلع شوید. هدف ما رضایت شما همشهریان گرامی است و در این راستا مقدار قیمت ها را تا حد توان کاهش داده ایم. علاوه براینکه ما در اعیاد و مناسبت ها تخفیف هایی در نظر گرفته می گیریم، در کل بعد از اخذ قرارداد مقداری از هزینه را کاهش می دهیم. مقدار نرخ اسباب کشی از مسایلی است که همیشه مدنظر مشتریان گرامی بوده است. بنابراین کارشناسان ما تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا به طور دقیق به شرح آن بپردازند. در لیست زیر مهم ترین عوامل تاثیرگذار در تعیین نرخ نهایی اسباب کشی را مشاهده می فرمایید:

  • نوع وسیله ی نقلیه باری.
  • مسافت طی شده از مبدا تا مقصد اسباب کشی.
  • تعداد کارگران.
  • تعداد طبقات ساختمان ها و شرایط راه پله ها.
  • وضعیت آب و هوایی و شرایط محل بارگیری و تخلیه بار.

نرخ وانت تلفنی در اتوبار قصر

انواع ماشین های سبک و سنگین در باربری منطقه قصر وجود دارد و این شرکت باربری اسباب کشی در هر حجمی را به راحتی انجام می دهد. مهم ترین معیار تعیین و انتخاب وسیله نقلیه در این شرکت حمل بار، مقدار و حجم بار می باشد. جهت جا به جا کردن حجم های پایین بار از وانت تلفنی و نیسان بار استفاده می کنیم و برای حمل و جا به جا کردن بارهای سنگین وزن از ماشین های سنگین تریلی، خاور و ایسوزو و غیره استفاده خواهیم کرد. برای رزرو ماشین های حمل بار و آگاهی از نرخ و قیمت آن ها با ما تماس حاصل نمایید و یا لیست زیر را مطالعه فرمایید. البته جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرخ نهایی و به روز کرایه انواع ماشین های حمل بار بهتر است با ما تماس بگیرید.

  • نرخ کرایه وانت تلفنی: دو میلیون تومان.
  • اجاره نیسان بار: یک میلیون و هفتصد هزار تومان.
  • خاور: سه میلیون تومان.
  • تریلی: پنج میلیون و هفتصد هزار تومان.

بیمه اسباب کشی رایگان در باربری قصر

اینکه بار و اسباب کشی شما به طور ایمن و بدون نقص به مقصد مورد نظر انتقال یابد مهم ترین هدف اتوبار قصر است. جهت حفظ ایمنی کار کارگران با تجربه شرکت تمامی تلاش خود را خواهند کرد. این شرکت باربری با این وجود بیمه نامه رایگانی ارائه می کند و تک تک وسایل و کالاها و اثاثیه منزل داخل بار را بیمه می کند. با این کار در هر شرایطی بارتان بدون کمی و کاستی به مقصد می رسد. بر مبنای این بیمه نامه هرگونه خسارت اعم از شکستن یا گم شدن وسیله داخل بار بر عهده ی شرکت است. همچنین هزینه تمامی خسارت ها و ضرر های وارده بر بار به طور تمام و کمال به مشتری برگردانده می شود. بنابراین بدون پرداخت هزینه از خدمات بیمه ی باربری این شرکت حمل بار استفاده و اسباب کشی تضمین شده ی را تجربه نمایید.

 

باربری قصر

حمل بار به شهرستان در باربری محدوده قصر

باربری قصر اسباب کشی به تمام شهرستان ها را با قیمت مناسب و با به کار بردن بهترین تجهیزات انجام می دهد. برای این کار از ماشین های مجهز و مسقف سبک و سنگین انجام می دهد. پرسنل و کارگران اسباب کشی در این شرکت حمل بار از چیدمان مناسب و بسته بندی ایمن استفاده می کنند و ایمنی بار را در مسافت طولانی حفظ می کند. حمل بار در مسافت های طولانی بر عهده ی رانندگان ماهر و با تجربه می باشد و این افراد مسئولیت سلامت و ایمنی بار را بر عهده دارند. از جمله خدمات ویژه ی باربری قصر می توان به حمل بار به شهرستان های اطراف اشاره کرد. هزینه ی حمل بار به شهرستان با در نظر گرفتن موارد زیر در نظر گرفته می شود:

  • نوع ماشین حمل بار.
  • حجم و تعداد بسته بندی ها.
  • مسافت طی شده از تهران به مقصد مورد نظر.

آدرس باربری قصر

باربری قصر در محله ی قصر تهران قرار دارد و کل منطقه قصر را پوشش داده و خدمات خود را به طور گسترده در این محدوده ارائه می دهد. محله ی قصر در منطقه ۷ شهرداری تهران و در مرکز این شهر قرار دارد. از مهم ترین ویژگی این منطقه وجود ساختمان های مهم مانند زندان سیاسی ۲، موزه ی قصر، دبیرستان ابن سینا و مجموعه تجاری مگا پارس و بازار میوه و تره بار آن است. روزانه افراد زیادی در این محله از تهران خواهان رزرو خدمات اسباب کشی این شرکت حمل بار هستند. به همین دلیل کارشناسان ما بدون اتلاف وقت و در سریع ترین زمان ممکن کلیه کارهای مربوط به سفارش و ثبت درخواست های شما مشتریان گرامی را انجام خواهند داد. بنابراین بدون معطلی تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید. هر گونه خدماتی در این شرکت حمل بار از جمله رزرو ماشین های حمل بار، تجهیزات بسته بندی با تخفیف ۲۵ درصد به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. پس بدون نگرانی از نرخ اسباب کشی در این شرکت با کارشناسان ما صحبت کرده و از خدمات بی نظیر ما بهره مند شوید.

 

تماس مستقیم