باربری جنت آباد 

 

 

 

نیسان بار جنت آباد

 

 

باربری جنت آباد و باربری انقلاب  با برنامه ریزی دقیق که توسط افراد متخصص اسباب کشی تنظیم می شود کار را برای شما آسان خواهند کرد. اگر در این منطقه تهران قصد دارید اسباب کشی کنید می توانید با اتوبار جنت آباد در باربری تهران تماس بگیرید. ماشین های حمل بار استفاده شده در این شرکت حمل بار دارای سقف و کف پوشیده شده هستند و سلامت بارتان را حفظ می کنند. هدف باربری منطقه جنت آباد رضایت شما عزیزان است و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود. این شرکت حمل بار برای تمام مشتریان بیمه نامه و بارنامه قانونی اسباب کشی صادر می کند و در قبال این کار هزینه‌ی دریافت نمی کند.

 

شماره باربری جنت آباد

با گرفتن شماره اتوبار جنت آباد به راحتی می توانید از خدمات اسباب کشی و بسته بندی ارائه شده در این شرکت حمل بار بهره مند شوید. با شماره زیر جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید، این شماره به صورت تمام وقت در دسترس شما مشتریان عزیز می باشد. اکیپ پاسخگوی تلفن های این شرکت باربری به صورت دو شیفت و بدون تعطیلی از شنبه تا جمعه در خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز آماده می باشند. در هر زمان که خواستید می توانید به این افراد مراجعه و سوالاتی که دارید را از آن ها بپرسید:

 

 

02128429276

 

باربری جنت آباد

 

کارگر اسباب کشی ماهر

باربری جنت آباد مانند باربری سیدخندان برای انجام هر چه بهتر مراحل مختلف اسباب کشی از کارگران و کارکنان ماهری کمک می گیرد. این افراد آموزش هایی را دیده اند و در این زمینه مهارت کامل را کسب کرده اند. بنابراین می توانید به آن ها اعتماد کنید و نتایج خوبی را برای خود رقم زنید. شرکت حمل بار جنت آباد با بهره گیری از کادری مجرب، تجهیزاتی مناسب و رانندگانی آشنا به تمام مسیرهای تهران، می کوشد تا علاوه بر جذب مشتریان جدید، بتواند مشتریان خود را نیز حفظ کند و رضایت آنان را به همراه داشته باشد. این افراد در تمام روزهای هفته و به صورت شبانه روزی آماده ی خدمت رسانی هستند.

 

 

 

وانت بار جنت آباد

 

 

 

خدمات ارائه شده در باربری جنت آباد

باربری در جنت آباد کار اسباب کشی را با بهترین خدمات ارائه شده انجام می دهد. این شرکت حمل بار تمامی تلاش خود را می کند تا اثاث کشی سریع و در عین حال با کیفیتی داشته باشید. به منظور اطلاع شما از این خدمات چند نمونه را در زیر آورده ایم:

  • ارائه ی خدمات با تعرفه اتحادیه و تخفیف های گسترده.
  • استفاده از وانت تلفنی و کامیونت مسقف جهت جا به جایی بار.
  • حمل بار به شهرستان و در سطح شهر تهران.
  • انجام مراحل مختلف با ماشین آلات و تجهیزات درجه بک.
  • استفاده از روش های اصولی بسته بندی توسط کارگران حرفه ای.
  • ارائه ی جلسات مشاوره اسباب کشی به صورت رایگان.
  • ارائه ی بیمه نامه رایگان و بارنامه اثاث کشی در زمان اخذ قرارداد.
  • ارائه ی انبارهای ذخیره بار موقت.

 

تعرفه های اسباب کشی در اتوبار جنت آباد تهران

اتوبار جنت آباد تهران برای حمل و جابه جایی وسایل در داخل تهران و همچنین باربری از تهران به شهرستان تعرفه هایی را در نظر گرفته است. هزینه ها بسته به خدمات و سفارش مشتری ممکن است متغیر باشد اما معمولا پارامترهایی که در تمام شرکت ها هزینه باربری بر اساس آن محاسبه می شود یکسان است. مسیر طی شده و شرایط آب و هوایی روز اسباب کشی و تمهیداتی که برای حفظ ایمنی به کار گرفته می شود همگی در میزان هزینه ها تاثیر گذار است. باربری محدوده جنت آباد تعرفه های مناسبی را در نظر می گیرد تا با خیالی آسوده بتوانید اسباب کشی نمایید. نگران قیمت ها نباشید، برای شما عزیزان تخفیف هایی را هم در نظر دارد که به میزان بالایی هزینه ها کاهش پیدا می کند. این تخفیف ها در رنج ۱۰ تا ۳۵ درصد و درمواردی بیشتر هم می باشد. از جمله این پارامترها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع ماشین و خودروهای به کار گرفته شده و تعداد آن ها.
  • نوع تجهیزات بسته بندی استفاده شده.
  • متراژ و طول فوم های ضربه گیر.

 

 

باربری جنت آباد

 

 

تعرفه ارسال بار از تهران به شهرستان

اسباب کشی و حمل بار به شهرستان نیاز به خودروهای مخصوص حمل بار مجهز و به تبع تجهیزات به روز و مناسب بسته بندی، چیدمان بار درست دارد. باربری جنت آباد تمامی این خدمات را با هزینه ی کم در اختیارتان قرار می دهد. اگر می خواهید به طور دقیق از جزئیات کار و مقدار هزینه ها مطلع شوید با شماره سایت تماس حاصل نمایید. چرا که در روزهای مشخصی تخفیف هایی رو هم ارائه می دهد.

 

 

نرخ کرایه وانت تلفنی در اتوبار جنت آباد

باربری جنت آباد انواع وسایل نقلیه‌ی باری از جمله وانت تلفنی، نیسان بار، خاور، ایسوزو، انواع تریلی و کامیونت را برای حمل بار در تهران و شهرستان‌ها استفاده می‌کند. این ماشین‌ها دارای سقف و مجهز به انواع وسایل ایمنی مانند کپسول آتش‌‌نشانی می باشند. نرخ کرایه‌ی این ماشین های حمل بار را در شرکت حمل بار جنت آباد در زیر آمده است، جهت آگاهی از جزئیات قیمت‌ها با شماره تلفن‌های این شرکت تماس بگیرید:

 

  • نرخ اجاره وانت تلفنی: برای دو ساعت ۴۵۰ هزار.
  • قیمت کرایه نیسان بار: برای دو ساعت ۵۵۰ هزار تومان.
  • نرخ کرایه کامیونت: برای سه ساعت ۸۰۰ هزار تومان.

 

تماس مستقیم