باربری شهرک مخابرات 

 

باربری شهرک مخابرات

 

باربری شهرک مخابرات مانند باربری نیاوران  سال های متمادی است که زیرنظر  باربری محدوده تهران خدمات اسباب کشی را به همشهریان عزیز ارائه می دهد. اگر در نزدیکی های باربری منطقه شهرک مخابرات در استان تهران ساکن هستید و به دنبال یک شرکت باربری معتبر هستید با گرفتن شماره تماس این شرکت حمل بار می توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان باربری در شهرک مخابرات و باربری نامجو به صورت 24 ساعته و شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل ایام هفته نیز آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی هستند. هدف اتوبار شهرک مخابرات ارائه بهترین خدمات اسباب کشی با قیمت مناسب در تهران و شهرستان ها می باشد.

 

 

اتوبار شهرک مخابرات

 

فهرست مطالب:

  • اسباب کشی اصولی.
  • حمل وسایل سنگین در اثاث کشی.
  • ماشین های حمل بار مناسب.
  • قیمت بیمه نامه اسباب کشی.

 

اسباب کشی اصولی 

باربری منطقه شهرک مخابرات با به کار گرفتن بهترین خدمات اسباب کشی سعی در کسب رضایت شما شهروندان گرامی است. یک سری از خدمات ارائه شده در این شرکت محل بار را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • بسته بندی اثاثیه منزل با تخفیف.
  • انتقال بار با ماشین های کاملا مجهز و ایمن.
  • استفاده از پکیج کامل بسته بندی با تخفیف ۳۵ درصد.
  • حمل بار به تمام شهرستان های ایران.
  • ارائه بیمه نامه و بارنامه قانونی و رایگان.

باربری شهرک مخابرات

حمل وسایل سنگین در اثاث کشی

باربری محدوده شهرک مخابرات جا به جایی و حمل وسایل سنگین و سبک و خرده بار را انجام می دهد. کارگران این شرکت حمل بار با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته کار جا به جایی وسایل سنگین مانند یخچال و ماشین لباسشویی را انجام می دهند. بدون هیچ نگرانی اسباب کشی آسان و ایمنی را با ما تجربه خواهید کرد.

ماشین های حمل بار مناسب

باربری در شهرک مخابرات تهران از انواع ماشین های سبک و سنگین برای حمل و جا به جایی انواع بار استفاده می کند. در این شرکت انواع ماشین های حمل بار کامیون، وانت تلفنی و نیسان بار را به صورت مسقف برای حمل بار درون شهری و برون شهری به کار می گیرد. نرخ کرایه ماشین های حمل بار در این شرکت به صورت زیر است:

  1. نرخ کرایه ماشین های بسیار سنگین: ۲میلیون تومان.
  2. کرایه نیسان تلفنی و وانت بار: ۱میلیون تومان.

قیمت بیمه نامه اسباب کشی

اتوبار شهرک مخابرات تمامی تلاش خود را کرده است که در طول سال ها فعالیت خود هیچ گونه گزارشی دال بر نارضایتی مشتریان نداشته است. یکی از کارهایی که این شرکت حمل بار در جهت تحقق این هدف انجام می دهد بیمه کردن اسباب کشی مشتریان است. در قبال این کار نیز هزینه ی در نظر نمی گیرد و کاملا به صورت رایگان بیمه نامه را ارائه می دهد.

تماس مستقیم