باربری مطهری

 

 

 

باربری مطهری و  باربری اشرفی اصفهانی   برای انجام هر چه بهتر اسباب کشی، کارگران ماهر و خبره ی در این زمینه دارند که با مهارت کامل تمام مراحل را انجام می دهند. باربری خیابان مطهری تمامی موارد لازم در زمان اسباب کشی را به کارگران شرکت آموزش می دهد و این افراد در کار اثاث کشی و سایر مراحل آن مانند بسته بندی به طور کامل خبره و کار آزموده هستند. باربری محدوده مطهری ویدیوی را از نحوه عملکرد آن ها تهیه کرده است که می توانید آن را مشاهده نمایید. ماشین های حمل باری که در این شرکت حمل و نقل استفاده می شوند دارای وسایل ایمنی از جمله کپسول آتش نشانی و پتو می باشند. برای رزرو وسایل نقلیه ی باری کافی است با شماره تلفن های ثبت شده در شرکت حمل بار ایران باربری تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما بدون اتلاف وقت سفارش های شما مشتریان عزیز را ثبت نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

بیمه نامه اسباب کشی رایگان

شرکت حمل بار مطهری با بهره مند بودن از مدیریت مناسب و متعهد شرایطی را فراهم می کند تا شما مشتریان عزیز با ایمنی کامل اسباب کشی نمایید. گاهی اوقات اثاث کشی همراه با اتفاقات و رخدادهای عجیبی است که نیاز به مدیریت همه جانبه دارد. ما با داشتن تجربه بالا تمامی تلاش خود را خواهیم کرد تا هیچ کدام از این اتفاق ها رخ ندهد. باربری مطهری علاوه بر این با ارائه ی بیمه نامه رایگان به شما این اطمینان را می دهیم که در هر شرایطی بارتان بدون نقص و کم و کاستی به دستتان خواهد رسید. بیمه نامه اثاث کشی در این شرکت حمل بار تمامی حوادث از جمله آتش سوزی، سرقت و خراب شدن اثاثیه و وسایل منزلتان را پوشش می دهد. کافی است به ما اعتماد کنید و از خدمات ویژه ی بی نظیر در این شرکت باربری بهره مند شوید، هدف ما رضایت شما مشتریان عزیز در تهران و شهرستان ها می باشد‌.

 

باربری مطهری

ماشین های حمل بار سبک و سنگین در باربری مطهری

باربری خیابان مطهری زیر نظر مدیریت اتوبار تهران با قیمت های قانونی و عامه پسند رزرو انواع ماشین های حمل بار را انجام می دهد. این شرکت حمل بار از انواع ماشین های حمل بار استفاده می کند و این ماشین ها دارای سقف بوده و سلامت بارتان را حفظ می کنند. ماشین های حمل باری که در شرکت حمل و نقل مطهری برای جابه جا کردن بار استفاده می شود کاملا مجهز به وسایل ایمنی هستند. بسته به اینکه حجم بارتان چقدر است به سه دسته، ماشین های کم حجم و کوچک مانند وانت تلفنی و نیسان بار، ماشین های سنگین و ماشین های نیمه سنگین تقسیم می شوند. نرخ نهایی کرایه ی وسایل نقلیه باری در این شرکت با اعمال تخفیف ۲۵ درصد تعیین می شود. با کارشناسان ما صحبت نمایید و از نرخ تک تک این ماشین های حمل بار مطلع شوید، همچنین می توانید در ادامه با ما همراه باشید و از مقدار دقیق یک سری از آن ها اطلاع یابید. اینکه شما مشتریان گرامی بتوانید با خیالی آسوده اثاث کشی نمایید باعث خوشحالی و افتخار ما در شرکت حمل بار مطهری می باشد.

باربری مطهری

نرخ کرایه نیسان بار و وانت تلفنی در مطهری

اسباب کشی و حمل بار در باربری مطهری مانند باربری فرمانیه با نظم خاصی انجام می شود. زمانی که حجم بار کم باشد از ماشین هایی مانند وانت تلفنی و نیسان بار استفاده می شود. هر زمان که تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید به سرعت و بدون معطلی ماشین مورد نظرتان در محل حاضر می باشد. معمولا کارشناسان ما کرایه وسایل نقلیه ی سبک را برای دو ساعت و اجاره ی کامیونت ها را برای سه ساعت پی در پی انجام می دهند. نرخ اجاره نیسان بار برای دو ساعت اول سیصد هزار تومان و کرایه وانت تلفنی در این زمان دویست و شصت هزار تومان می باشد. نرخ اجاره کامیونت ها مانتد خاور و ایسوزو در سه ساعت معادل ۵۵۰ هزار تومان است. بنابراین می توانید به ما اعتماد نمایید و از خدمات ارزان و بی نظیر ما بهره مند شوید. کارشناسان ما بدون اتلاف وقت در ۲۴ ساعته از شبانه روز آماده ی رزرو سرویس های مختلف اثاث کشی برای شما مشتریان گرامی هستند.

 

 

 

 

باربری مطهری

بسته بندی حرفه‌ی اثاثیه منزل در باربری مطهری

باربری خیابان مطهری تهران بسته بندی اثاثیه منزل را با کمک کارگران ماهر و با تجربه انجام می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و رزرو خدمات مربوط به بسته بندی لوازم منزل تان می‌توانید با کارشناسان این شرکت صحبت نمایید. لوازمی که کارگران شرکت حمل بار مطهری جهت انجام بسته بندی وسایل استفاده می‌کنند، در سطح کیفی بالایی قرار داشته و کاملا پیشرفته هستند. از طرفی این لوازم با قیمت های تصویب شده در تعاونی حمل بار تهران برای شما مشتریان عزیز استفاده می‌شود. از جمله این تجهیزات استفاده شده می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کارتن‌های چندلایه و محکم.
  • انواع کارتن‌های رگال دار در سایزهای متنوع.
  • فوم های ضربه گیر و نایلون های حباب دار.
  • چسب های ۵ و ۱۰ سانتی
  • کیسه‌ها و ساک‌های مخصوص بسته بندی ملحفه و رخت‌خواب.

 

 

شماره باربری مطهری

باربری در مطهری برای اطلاع شما مشتریان گرامی از چگونگی تعیین قیمت ها و انجام مراحل اسباب کشی جلسه هایی را تشکیل می دهد. شما می توانید در این جلسه ها به صورت تلفنی، حضوری و آنلاین شرکت نمایید. همچنین با گرفتن یک شماره تماس خدماتی که می خواهید را رزرو نمایید. به صورت تمام وقت و بدون تعطیلی این شرکت حمل بار آماده ی ارائه ی خدمات خود می باشد. کافی است با شماره سایت تماس بگیرید و ما را از تصمیم خود مطلع سازید. شرکت حمل بار مطهری مرحله بسته بندی، چیدمان و بارگیری و تخلیه بار و دیگر قسمت ها را با کمک کارگران ماهر و با برنامه ریزی دقیق انجام می دهد. حمل و ارسال بار به شهرستان کار آسانی است و باید تمامی جوانب کار بررسی شود هزینه ی در نظر گرفته شده به تجهیزات و امکانات به کار گرفته شده بستگی دارد. اما شرکت این مژده را به شما شهروندان گرامی می دهد که اسباب کشی اصولی با تخفیف را به شما ارائه خواهد داد.

 

کارگران حمل بار ماهر در باربری مطهری

اتوبار مطهری دارای پرسنلی است که مهارت و تجربه ی لازم در خصوص انجام اسباب کشی را دارند. این افراد شامل رانندگان، کارگران و کارکنان ماهر و خبره می باشند که در طول هفته از شنبه تا جمعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند. کارگران حمل اثاثیه در این شرکت با ایمنی بالا تک تک مراحل اثاث کشی را برای شما انجام می دهند. کافی است ویدیوی زیر را ببینید و با نحوه ی عملکرد آن ها آشنا شوید:

 

 

 

 

آدرس باربری مطهری

باربری خیابان مطهری یکی از شرکت های حمل بار در مطهری است که دارای ۱۵ سال سابقه‌ی کاری درخشان در حوزه‌ی اسباب کشی و بسته بندی است. این خیابان جهت غربی _ شرقی دارد و از غرب خیابان ولیعصر و از شرق به بزرگراه صیاد شیرازی می رسد و یکی از مناطق مرکزی تهران می باشد. امکانات رفاهی زیادی در این محدوده قرار دارد و به علت وجود بزرگراه‌های مختلفی همچون مدرس و صیاد شیرازی در این محدوده دسترسی به آن آسان و طرفداران زیادی جهت سکونت دارد. شما مشتریان گرامی می توانید در ۲۴ ساعت از شبانه روز با ما تماس بگیرید و خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را رزرو نمایید. این نکته قابل ذکر است که محدوده‌ی خدمات رسانی این شرکت حمل بار محدود به یک منطقه یا چندین منطقه نیست و از شمال تا جنوب پایتخت را تحت پوشش قرار داده است.

 

 

 

تماس مستقیم