باربری اشرفی اصفهانی

 

باربری اشرفی اصفهانی مانند باربری فرشته بیش از سی سال است که در اتوبار ارزان تهران در حوزه اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل فعالیت می‌کند. این موسسه از یک تیم کاملا حرفه ای برای حمل بار و جا به جایی اثاثیه بهره گرفته است و یک اسباب کشی بدون استرس را برای شما فراهم خواهد کرد. باربری محدوده اشرفی اصفهانی از ماشین های حمل بار ایمن و مسقف برای جا به جایی بار استفاده می کند. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ارائه شده و نرخ مراحل مختلف اسباب کشی باربری در اشرفی اصفهانی با کارشناسان ماهر و خبره‌ی ما تماس بگیرید. همچنین می توانید در ادامه با ما همراه باشید، چرا که، سعی کرده ایم در اینجا تک تک امکانات و تجهیزات اثاث کشی و هزینه ی آن ها را برای شما مشتریان عزیز شرح دهیم.

 

 

شماره باربری اشرفی اصفهانی

هدف اتوبار اشرفی اصفهانی رضایت و خوشنودی شما عزیزان در تهران و شهرستان های مختلف ایران است. این شرکت باربری رزرو خدمات اثاث کشی را در تمام روزهای هفته انجام می دهد و این کار را با تخفیف انجام می دهد. شماره زیر به صورت ۲۴ ساعته در دسترس است و شما می توانید بدون محدودیت زمانی با ما در ارتباط باشید. با تشکیل جلسات مشاوره ی اسباب کشی رایگان، شما مشتریان عزیز می توانید به راحتی سوالاتی که دارید از کارشناسان ما بپرسید. سرویس های مختلف باربری در این موسسه حمل و نقل با تخفیف ۳۰ درصد ارائه می شود و جای هیچ گونه نگرانی برای شما مشتریان عزیز نمی باشد.

 

۰۲۱۲۸۴۲۹۲۷۶ 

 

 

 

باربری اشرفی اصفهانی

 

کارگران حمل بار خوب 

کارگران حمل اثاثیه منزل در باربری اشرفی اصفهانی مانند باربری آرژانتین دوره هایی در خصوص آموزش مراحل مختلف اسباب کشی را گذرانده اند. بنابراین در حوزه اسباب کشی و بسته بندی تجارب و مهارت های لازم را دریافت کرده اند. این کارگران در مبدا و مقصد اثاث کشی حضور یافته و تمامی کارهای لازم را انجام می دهند. علاوه بر وظایف خود، این افراد کارهای جانبی دیگری هم انجام داده و خدمات اثاث کشی جانبی را هم ارائه می دهند. نصب پرده ها، تمیز کردن خانه، تعمیر شیرآلات و جمع کردن تجهیزات بسته بندی بعد از تخلیه بار، از جمله کارهایی است که این کارگران انجام می دهند. در حین انجام اثاث کشی ما از فعالیت کارگران این شرکت حمل بار ویدیوی را تهیه کرده ایم که شما را با آن ها آشنا خواهد کرد.

 

 

حمل بار از اشرفی اصفهانی تهران به شهرستان ها

حمل بار از تهران به شهرستان ها در باربری اشرفی اصفهانی با اعمال تخفیف ۲۵ درصد بر قیمت نهایی انجام می شود. این شرکت حمل بار با استفاده از ماشین های حمل بار مسقف و با کمک رانندگان ماهر و با تجربه حمل و جا به جایی بار به شهرستان ها را با ایمنی کامل انجام می دهد. حمل اثاثیه منزل در مسافت های طولانی کار سختی محسوب می شود و هر گونه بی احتیاطی در این باره، مشکلات جبران ناپذیری را ایجاد خواهد کرد. از این رو شرکت حمل بار اشرفی اصفهانی شرایط و امکاناتی را در این زمینه فراهم کرده است تا بدون هیچ گونه صدمه و آسیبی بار و اثاثیه منزلتان به مقصد انتقال داده شود. هزینه‌ی حمل بار به شهرستان ها با توجه به نوع ماشین حمل بار، مسافت طی شده تا مقصد و نوع، مقدار و حجم بار متفاوت است. با این وجود این موسسه‌ی باربری همیشه نرخ هایی را برای انتقال بار به شهرستان ها در نظر می گیرد که تعاونی حمل و نقل در تهران تعیین کرده است.

ماشین های اسباب کشی در اتوبار اشرفی اصفهانی

اتوبار اشرفی اصفهانی که سالهاست در زمینه حمل بار در تهران و حمل بار از تهران به شهرستان فعالیت می کند، از بهترین ماشین ها برای حمل بار بهره می گیرد. در این شرکت حمل بار ماشین های باری، جدید و کاملا مجهز به سقف هستند و کف آن ها کامل موکت کاری شده اند تا وسایل آسیب نبیند. ماشین هایی که در این شرکت برای حمل بار و وسایل استفاده می شود نیسان بار، وانت بار، خاور، ایسوزو و کامیون می باشند. این شرکت باربری به مشتریان خود توصیه می کند که برای بارهای سبک خود از سرویس نیسان بار و وانت تلفنی استفاده کنند. مشاورین خبره شرکت حمل بار اشرفی اصفهانی به شما کمک خواهند کرد با توجه به حجم و مقدار باری که قرار است جا به جا کنید از چه ماشینی بهتر است استفاده نمایید تا به آسانی کارتان را به اتمام برسانید.

 

نرخ کرایه نیسان بار در اشرفی اصفهانی تهران

رزرو ماشین های حمل بار در باربری اشرفی اصفهانی در تمام روزهای شنبه تا جمعه انجام می شود. می توانید فقط با گرفتن یک شماره تماس تمامی ماشین های وانت بار، نیسان بار، خاور و انواع تریلی را رزرو نمایید. در ادامه به شرح مقدار کرایه انواع ماشین های حمل بار در این شرکت خواهیم پرداخت. قیمت اجاره ی ماشین هایی مانند تریلی و خاور و دیگر کامیون ها نسبت به ماشین های باری سبک بیشتر می باشد. همچنین ماشین های مسقف نسبت وسایل نقلیه ی روباز نرخ اجاره ی بیشتری دارد. با این حال با وجود تخفیف هایی که در این شرکت ارائه می دهیم به میزان بالایی از قیمت های تعیین شده می کاهیم.

  • نرخ اجاره تریلی برای سه ساعت: ۸۰۰ هزار تومان.
  • قیمت اجاره وانت تلفنی به ازای دو ساعت: ۳۰۰ هزار.
  • نرخ کرایه نیسان بار برای دو ساعت: ۴۵۰ هزار تومان.

باربری در اشرفی اصفهانی

بسته بندی اثاثیه برای اسباب کشی با روش های ایمن

باربری اشرفی اصفهانی از پرسنل ماهری برخوردار است که سعی می کنند بهترین خدمات اسباب کشی را به مشتریان این شرکت حمل بار ارائه دهند. بسته بندی اثاثیه منزل از جمله مراحل بسیار مهمی است که باید با دقت و ایمنی بالا انجام شود. کار بسته بندی اثاث و وسایل در زمان اسباب کشی کار آسانی نیست، بخصوص اگر بحث در مورد آماده کردن اثاثیه منزل برای جا به جایی باشد. این کار باید با ایمنی کامل انجام شود و وسایل شکستنی حتما باید در کارتن های چندلایه و ضخیم قرار گیرد. کارگران شرکت حمل بار اشرفی اصفهانی تک تک لوازم داخل بارتان را با بهترین کارتن ها، محکم بسته بندی می کنند. از جمله تجهیزات بسته بندی استفاده شده در این شرکت حمل بار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

  • کارتن های چند لایه.
  • فوم های ضربه گیر.
  • نایلون های حباب دار رولی.
  • جعبه های مجهز به رگال.
  • انواع کارتن های ۳، ۵ و ۷ لایه محکم.

 

باربری اشرفی اصفهانی

 

نرخ اسباب کشی در باربری اشرفی اصفهانی

قیمت اثاث کشی در اتوبار اشرفی اصفهانی به صورت قانونی و با کسب مجوز از تعاونی حمل بار تعیین می شود. به طوریکه همه ی شرکت های حمل بار در سراسر تهران و شهرستان ها باید یک هزینه یکسان را برای مشتریان خود تعیین کنند. گاها یک سری از مشتریان ما از مقدار هزینه های شرکت های دیگر به ستوه آمده اند. به همین دلیل قیمت مرحله به مرحله اثاث کشی به صورت کاملا دقیق در این شرکت به استحضار مشتریان خواهد رسید و همان هزینه تعیین شده از مشتریان دریافت می شود. هزینه های مشخص شده در این شرکت باربری با بررسی موارد زیر تعیین می شود و افرادی متخصص در حوزه اسباب کشی مسئول این کار هستند. بهتر است برای آگاهی از قیمت های دقیق تعیین شده در شرکت حمل بار اشرفی اصفهانی با مشاورین ما صحبت نمایید.

  • حجم و مقدار بسته بندی ها.
  • نوع وسیله نقلیه باری.
  • مقدار مسافت طی شده از مبدا تا مقصد.
  • تعداد کارگران.
  • شرایط راه پله ی ساختمان.

 

 

 

بیمه نامه رایگان اسباب کشی

باربری اشرفی اصفهانی تمامی خدمات و امکانات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با توجه به قوانین اتحادیه حمل بار تعیین می‌کند. همچنین قیمت نهایی را با اعمال تخفیف ۲۵ درصد تعیین و به مشتریان اعلام می‌کند. با این وجود یکسری از خدمات ویژه‌ی خود را به صورت رایگان به شما مشتریان گرامی ارائه می‌دهد و هزینه‌ی بابت آن دریافت نمی کند. به عنوان مثال تمامی اثاثیه و لوازم منزلتان را به صورت رایگان بیمه می‌کند و هیچ‌گونه هزینه‌ی برای آن در نظر نمی‌گیرد. سقف تعیین شده برای این بیمه نامه با توافق این شرکت حمل بار و شما مشتریان عزیز تعیین می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با شماره تلفن درج شده در این مطلب تماس حاصل نمایید.

محدوده شرکت حمل بار اشرفی اصفهانی در تهران و شهرستان ها

باربری در اشرفی اصفهانی مانند باربری جمالزاده دارای محدوده ی خدمت رسانی بسیار گسترده است و شامل یک منطقه یا محدوده ی مشخصی نمی شود. محله اشرفی اصفهانی در غرب تهران قرار دارد و از مناطق بسیار خوش آب و هوا و لوکس این شهر محسوب می شود. اجاره ی مسکن در این منطقه به علت وجود امکانات رفاهی زیاد و مناسب بسیار بالا و مجبور به پرداخت هزینه های بالا می باشید. با این وجود افراد زیادی به این محله اسباب کشی می کنند و از خدمات این شرکت حمل بار استفاده می کنند. از مهم ترین مناطق این محله که تحت پوشش این شرکت باربری است می توان به خیابان های زیر اشاره نمود. افراد زیادی در شهرستان های مختلف شمال تا جنوب تهران از مشتریان ثابت این شرکت حمل و نقل می باشند. تمامی خدمات اثاث کشی در این شرکت از جمله ماشین های حمل بار و تجهیزات بسته بندی با دادن تخفیف های گسترده ارائه می شود. برای رزرو خدمات اثاث کشی کافی است با شماره تلفن های سایت ایران باربری تماس حاصل نمایید تا مشاورین ما، شما را راهنمایی نمایند.

  • تختی.
  • کوهستان.
  • رزمندگان.
  •  همیلا.
  • ستارخان.

 

تماس مستقیم