باربری نامجو

 

باربری نامجو و باربری محدوده کن    با مدیریت شرکت حمل بار ارزان در تهران و داشتن سال ها تجربه در زمینه اسباب کشی و بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهند. باربری خیابان نامجو همانند باربری سعادت آباد  انجام مراحل مختلف اسباب کشی را بر عهده کارگران ماهر و با تجربه قرار داده است. این شرکت حمل بار با استفاده از روش های نوین و امکانات درجه یک تمامی اثاث داخل بار را بسته بندی می کند. بسته بندی مرحله بسیار مهم از اسباب کشی است که ما به آن اهمیت زیادی می دهیم. با شماره باربری میدان نامجو تماس بگیرید و خدمات مورد نظرتان را رزرو نمایید. در ادامه به شرح تک تک خدمات اسباب کشی که در این شرکت حمل بار ارائه می‌شود پرداخته‌ایم، پس لطفا تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 

 

 

باربری نامجو

 

 

 

  • فهرست مطالب:
  • بهترین خدمات اسباب کشی در باربری نامجو.
  • کارگران ماهر اسباب کشی در اتوبار نامجو.
  • بیمه نامه اسباب کشی رایگان.
  • حمل بار به شهرستان با تخفیف ۲۵ درصد.
  • شماره باربری نامجو.
  • قیمت باربری محدوده نامجو چقدر است؟
  • بسته بندی اثاثیه منزل در باربری منطقه نامجو.
  • کرایه وانت تلفنی در خیابان نامجو.

 

بهترین خدمات اسباب کشی در باربری نامجو

اتوبار نامجو تمام تلاش خود را می کند تا به صورت اصولی و مناسب اسباب کشی تان به پایان برسد جهت دستیابی به این مهم از خدمات زیر استفاده می کند. خدماتی که این شرکت حمل بار ارائه می دهد، بسیار گسترده و کاملا به روز است. حمل و جابه جایی بار در این موسسه با بهترین خدمات اثاث کشی و همراه با تخفیف انجام می شود.

    1. تجهیزات درجه یک مرتبط با کار بسته بندی.
    2. ماشین آلات حمل بار چرخ دار.
    3. وسایل نقلیه متناسب با حجم های مختلف بار.
    4. ارائه تخفیف برای تمامی مشتریان.
    5. صدور بیمه نامه رایگان.
    6. ارائه ی بارنامه رایگان و قانونی.
    7. حمل بار به شهرستان با تخفیف.

 

کارگران ماهر اسباب کشی در اتوبار نامجو

کارگران ماهر باربری نامجو تمام تلاش و مهارت خود را به کار می گیرند تا بتوانند تمام مراحل اثاث کشی را با ایمنی کامل انجام دهند. انتقال وسایل سنگین وزن یکی از مراحل مهم در زمان اسباب کشی است، کارگران ما این مرحله را با استفاده از تجهیزات پیشرفته و ماشین‌آلات چرخ‌دار انجام می دهند. کارگران شرکت حمل بار نامجو با ایمنی کامل تک تک وسایل سنگین وزن را جا به جا می کنند. کارگران حمل بار در این شرکت آموزش‌هایی را در زمینه‌ی اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل دیده و در این حوزه خبره شده اند. جهت افزایش سطح کیفی اثاث کشی و افزایش ایمنی در این کار، کارگران ما در دو گروه خانم و آقا آماده‌ی خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی هستند و انجام یک سری مراحل مانند بسته بندی وسایل قیمتی و شکستنی بر عهده‌ی کارگران خانم می‌باشد. عملکرد کارگران ما را در ویدئو زیر مشاهده می فرمایید:

 

 

 

 

 

 

خدمات باربری نامجو

بیمه نامه اسباب کشی رایگان

همانطور که در بالا عرض کردیم، شرکت حمل بار نامجو دارای کارگران و پرسنل ماهر و خبره می‌باشد که تمام مراحل اسباب کشی از جمله چیدمان بار، حمل اثاثیه و بسته بندی لوازم منزل را با ایمنی کامل انجام می‌دهند. با این وجود گاهی اتفاق‌هایی رخ می‌دهد که قابل پیش بینی نبوده و خسارت‌ها و صدماتی را به بار وارد می‌کند. جهت جلوگیری از استرس شما همشهریان گرامی بابت خسارت و آسیب های احتمالی وارده به بارتان، باربری نامجو بیمه نامه ی را ارائه می دهد. طبق این بیمه نامه اگر صدمه ی به بارتان وارد شود هزینه‌ی آن به طور کامل از طرف شرکت به مشتری پرداخت می شود. ویژگی این بیمه نامه این است که این بیمه نامه کاملا به صورت رایگان ارائه می شود و همچنین دارای مبلغی با سقف و مدت زمان مشخص است. سقف تعیین شده جهت ارائه‌ی بیمه نامه اسباب کشی توسط شرکت و شما مشتریان عزیز می‌باشد و با توافق طرفین ارائه می‌شود.

 

 

 

باربری نامجو

حمل بار از خیابان نامجو به شهرستان‌ها با تخفیف ۲۵ درصد

اسباب کشی و ارسال بار از تهران به شهرستان در اتوبار نامجو در سریع ترین زمان و بدون معطلی انجام می شود. مدیریت باربری خیابان نامجو تمامی جوانب را بررسی کرده و از بروز هر گونه مشکلی جلوگیری کرده و با ایمنی کامل بارتان را به مقصد خواهد رساند. رانندگان ما با داشتن تجربه‌ی بیش از ۱۵ سال و با داشتن آشنایی کامل با جاده‌های بین شهری، اثاثیه منزلتان را با ایمنی کامل انتقال می‌دهند. نرخ حمل بار از تهران به شهرستان‌ها با در نظر گرفتن یک سری پارامترهای مهم از جمله مقدار بار، زمان صرف شده، تعداد کارگران، مسافت طی شده و نوع کالا در شرکت حمل بار نامجو تعیین می‌شود. اگر می‌خواهید به طور دقیق از نرخ قیمت‌های تعیین شده جهت حمل بار به شهرستان‌ها مطلع شوید، پس تلفن را بردارید و با کارشناسان ما در این زمینه صحبت نمایید تا در مورد تک تک قیمت ها توضیح دهند.

 

 

شماره باربری نامجو

باربری نامجو برای ارتباط با مشتریان خود در تمام نقاط تهران و شهرستان ها، شماره تلفن شرکت را در سایت قرار داده است. به راحتی می توانید با یک تماس، هر نوع خدمات اسباب کشی که لازم دارید را رزرو نمایید. کارشناسان ماهر در این زمینه شما را راهنمایی خواهند کرد و در مورد امکانات ارائه شده و هزینه این شرکت توضیح خواهند داد. در هر زمان که نیاز داشتید می توانید با ما در ارتباط باشید، جهت اطلاع بیشتر به صفحه خدمات مراجعه فرمایید.

 

۰۲۱۲۸۴۲۹۲۷۶

 

 

باربری نامجو

قیمت باربری محدوده نامجو چقدر است؟

باربری در نامجو با در نظر گرفتن قیمت های مناسب و مصوب اتحادیه حمل بار و اسباب کشی ارزانی را برای مشتریان خود انجام می دهد. در همان ابتدا تمامی شعب ایران باربری لیستی از هزینه اثاث کشی تمامی مراحل را به مشتریان ارائه می دهند. تمامی مراحل در این شرکت حمل بار با ارائه ی تخفیف انجام می شود. مطمان باشید این کاهش هزینه ها با کاهش کیفیت همراه نیست و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

 

 

باربری نامجو

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری منطقه نامجو

باربری محدوده نامجو بسته بندی اثاثیه منزل، شرکت ها و ادارات را با کارتن های مرغوب انجام می دهد. هر اندازه کارتن ها مناسب تر و محکم تر باشد به همان اندازه ایمنی بسته بندی بیشتر خواهد بود. کارتن های چند لایه و ضخیم و فوم های ۵۰ و ۹۰ متری از امکانات ارائه شده در این شرکت حمل بار است. جهت کسب اطلاعات بیشتر بهتر است با ما تماس بگیرید. تقاضای افراد جهت انجام این مرحله در شرکت بسیار فراوان است و به همین خاطر از تخفیف های گسترده ی استفاده می کنیم. تجهیزات بسته بندی که این شرکت حمل بار ارائه می دهد به شرح زیر است:

  • کارتن های چند لایه ضخیم و محکم.
  • انواع فوم های ضربه گیر.
  • کارتن های دارای رگال.
  • چسب، قیچی و پارچه و روزنامه.

 

کرایه وانت تلفنی در خیابان نامجو

باربری نامجو تهران تمام امکانات لازم را استفاده می کند تا شما مشتریان عزیز اسباب کشی بدون نقصی را انجام دهید. حمل اثاثیه، لوازم منزل و سایر کالاها را با ایمنی کامل و با استفاده از ماشین‌های حمل بار مسقف انجام می‌دهد. نیسان تلفنی و وانت بار از جمله وسایل نقلیه ی هستند که برای حمل و جابجا کردن اثاثیه و لوازم کم حجم و بارهای خرده مناسب هستند نرخ کرایه ی این وسایل نقلیه در شرکت حمل بار نامجو با تخفیف ۳۰ درصد تعیین می شود. قیمت اجاره وانت تلفنی برای دو ساعت برابر ایت با ۴۵۰ هزار تومان و برای نیسان بار این قیمت ۵۵۰ هزار تومان است و قیمت اجاره کامیونت در این شرکت حمل بار برای سه ساعت اجاره، ۸۰۰ هزار تومان می باشد.

تماس مستقیم