باربری شهرک استقلال 

 

 

وانت تلفنی و باربری شهرک استقلال

 

 

 

 

باربری شهرک استقلال و باربری سعادت آباد در باربری تهران با بهره گیری از یک تیم کاملا حرفه ای و متخصص اسباب کشی منزل، همه روزه و به صورت تمام وقت در هرجای تهران که باشید آماده خدمت رسانی می باشند. اثاث کشی و حمل بار به مناطق دور در باربری در شهرک استقلال به تعداد فراوان در ماه انجام می شود. این شرکت برای اینکه مشتریان خود را مثل همیشه راضی نگه دارد از ماشین های حمل بار ایمن و مناسب استفاده می کند که همراه با ماشین اصلی یک وانت تلفنی یا کامیون هم فرستاده می شود که اگر در مسیر مشکلی پیش آمد از آن استفاده نمایند. اتوبار شهرک استقلال برای حمل بار به شهرستان از بهترین و مجهزترین ماشین های حمل بار استفاده می کند.

 

 

 

 

باربری شهرک استقلال

 

 

شماره باربری شهرک استقلال

باربری در شهرک استقلال کار رزرو خدمات اسباب کشی و بسته بندی را از طریق تماس تلفنی و حضوری انجام می دهد. کارشناسان با تجربه ی این شرکت حمل بار به طور ۲۴ ساعته آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز هستند. در تمام روزهای هفته از شنبه تا جمعه می توانید با این شماره تلفن تماس بگیرید و امکانات و تجهیزات مورد نیازتان را رزرو نمایید. همچنین می توانید در جلسات مشاوره ی که مربوط به مراحل مختلف اسباب کشی و بسته بندی می باشد، شرکت نمایید. هدف ما افزایش ارتباط بین شما مشتریان و این شرکت باربری است تا بتوانید به راحتی از راهنمایی های این مشاورین استفاده نمایید. این کارشناسان به تمامی سوالات شما پاسخ خواهند داد و به طور کامل هزینه ی تمامی مراحل را به شما شرح خواهند داد.

 

 

قیمت اسباب کشی در تهران چقدر است؟

باربری محدوده شهرک استقلال قیمت اسباب کشی و هزینه باربری را با در نظر گرفتن هزینه ی مجموع مراحل حساب می کند. هزینه عوامل زیر در تعیین مقدار نهایی قیمت اثاث کشی در این شرکت حمل بار نقش دارد. کارشناسان ما به صورت دقیق و با بررسی کردن شرایط مختلف، نرخ نهایی را به اطلاع شما می رسانند. برای کاهش هزینه ها در این شرکت حمل بار تخفیف هایی در رنج ۲۰ تا ۳۵ درصد را ارائه می شود، برای اطلاع از آن ها تماس بگیرید. از عواملی که به طور مستقیم بر میزان هزینه ی نهایی تاثیرگذار است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع وسایل نقلیه به کار گرفته شده.
  • مسافت طی شده تا مقصد.
  • حجم و مقدار بار.
  • اجاره انبار.
  • تعداد کارگران.
  • طبقات ساختمان.
  • شرایط راه پله ها.

 

 

خدمات باربری در شهرک استقلال

بهترین خدمات اثاث کشی و بسته بندی را از اتوبار شهرک استقلال بخواهید. این شرکت حمل بار یک سری از خدمات خود را در سایت ایران باربری قرار داده است تا شما مشتریان گرامی از آنها مطلع باشید. تمامی امکانات و تجهیزات اسباب کشی در این شرکت حمل بار با تخفیف ارائه می شود و جای نگرانی بابت هزینه ها وجود ندارد. علاوه بر خدماتی که در این شرکت حمل بار در داخل شهر ارائه می شود، خدمات بین شهری و حمل بار به شهرستان ها نیز انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های درج شده تماس حاصل نمایید.

  • ارائه ی انواع تجهیزات بسته بندی لازم و ضروری و تهیه این امکانات.
  • ماشین های حمل بار کوچک، متوسط و بزرگ جهت انتقال بار در حجم های کم و زیاد.
  • انجام کار اسباب کشی با قیمت مصوب اتحادیه و ارائه ی خدمات با تخفیف های ۳۵٪.
  • فعالیت کارگران به صورت تمام وقت و شبانه روزی.

 

 

 

 

رزرو کارگران ماهر اسباب کشی در اتوبار شهرک استقلال

اتوبار شهرک استقلال دارای کارکنان و کارگران با تجربه و ماهر می‌باشد که در دو شیفت صبح و عصر در حال فعالیت هستند. این کارگران توسط افراد خبره و کاربلد و متخصص آموزش‌های مناسب را دیده و مهارت‌های لازم را دریافت کرده‌اند. بنابراین شما مشتریان عزیز می‌توانید به راحتی به این افراد اعتماد نمایید، هر چند در زیر ویدیوی جهت افزایش اعتماد و مشاهده ی عملکرد کارگران در این شرکت حمل بار را قرار داده ایم. از طریق مشاهده‌ی این ویدیو با آگاهی بیشتری می توانید به این افراد اعتماد نمایید.

 

 

 

 

باربری شهرک استقلال

 

 

بیمه نامه اسباب کشی در باربری شهرک استقلال

باربری شهرک استقلال مانند باربری فرمانیه تمام تلاش خود را می کند تا رضایت شما مشتریان گرامی را جلب نماید. اینکه صد در صد لازم است در یک اسباب کشی شرکت حمل بار بیمه نامه را ارائه دهد تا حدی بی معنی است. اما اگر اثاث کشی و حمل باری را شروع کنید که مطمان باشید در نهایت اثاث و کالاهای بار و منزلتان به طور کامل به شما تحویل داده می شود اینجاست که داستان فرق می کند. تک تک وسایل و اثاثیه داخل بارتان را به صورت رایگان و بدون در نظر گرفتن هزینه برای شما مشتریان عزیز بیمه خواهیم کرد. این بیمه نامه با یک سقف مشخص که مورد تائید شرکت و مشتریان است ارائه می شود. هدف ما انجام یک اثاث کشی تضمین شده می باشد و برای این کار تمامی تلاش خود را به کار می گیریم.

 

 

 

اجاره وانت تلفنی در شهرک استقلال تهران

باربری شهرک استقلال مانند باربری قنات کوثر انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین اعم از وانت تلفنی، نیسان بار، خاور و تریلی برای جا به جا کردن و حمل بار استفاده می کند. برای اجاره گرفتن این ماشین های حمل بار با شماره تلفن های این شرکت حمل بار تماس بگیرید. جا به جایی و حمل بار کار آسانی است بخصوص اگر بخواهید اثاثیه منزلتان را به جایی انتقال دهید. بنابراین بهتر است تمام نکات ایمنی را رعایت نمایید. رانندگان ما تمامی مهارت های لازم در این زمینه دریافت کرده اند و با ایمنی کامل بارتان را به مقصد می رسانند. تمامی وسایل نقلیه باری که استفاده می کنیم دارای سقف و کف پوشیده شده هستند و ایمنی بارتان را به مقدار زیادی حفظ می کنند.

 

 

نرخ کرایه نیسان بار در باربری شهرک استقلال

قیمت کرایه وسایل نقلیه باری در اتوبار شهرک استقلال مانند باربری آرژانتین با توجه به قیمت های تعیین شده در تعاونی حمل بار تعیین می شود. در لیست زیر نرخ کرایه یک سری از این ماشین های حمل بار را مشاهده می فرمایید. برای اینکه از نرخ دقیق و به روز ماشین های حمل بار در این شرکت مطلع شوید با ما در ارتباط باشید. هدف ما برخورداری تمامی مشتریان از خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار با قیمت های مصوب و قانونی تعاونی حمل بار است، بنابراین بدون نگرانی بابت قیمت ها هر چه سریعتر با ما تماس بگیرید.

  • نرخ کرایه وانت تلفنی به ازای دو ساعت: ۲۶۰ هزار تومان.
  • قیمت اجاره نیسان بار برلی دو ساعت: ۳۰۰ هزار تومان.

 

 

باربری شهرک استقلال کجاست؟

شرکت حمل بار استقلال در محله ی به همین نام در منطقه ی ۲۱ تهران قرار دارد که یکی از بزرگترین محلات این شهر است، این شهرک از کن شروع شده و تا محدوده ی احمدآباد ادامه دارد. تمامی خیابان های تهرانسر، شهرک دریا و شهرک فجر از محدوده ی این شرکت حمل بار محسوب می شود. با وجود بزرگراه هایی مانند آزادگان و فتح دسترسی به این محله آسان است و به همین دلیل افراد زیادی سالانه به این محله اسباب کشی می کنند. این شرکت حمل بار در تمام روزهای هفته آماده ی خدمت رسانی است و مشتریان ثابتی در مناطق مختلف تهران دارد. از شمال تا جنوب تهران و شهرستان های اطراف این شهر از خدمات ارائه شده در این شرکت باربری استفاده می کنند. برای رزرو امکانات و تجهیزات ارائه شده با ما تماس بگیرید و با کارشناسان ما صحبت نمایید. 

 

 

تماس مستقیم