باربری شهرک دریا

باربری شهرک دریا با ارائه ی بهترین خدمات اسباب کشی در خدمت شما عزیزان مشتری در تهران و شهرستان ها می باشد. انواع مختلفی از وسایل نقلیه مخصوص حمل بار در باربری محدوده شهرک دریا و باربری نامجو  وجود دارد که هر نوع باری را در هر حجم و اندازه ی انتقال و جا به جا می کنند. کارگران این شرکت حمل بار دارای مهارت و تجربه ی بالا در زمینه اسباب کشی و بسته بندی دارند. رانندگان اتوبار شهرک دریا دارای بیش از ۱۵ ساله تجربه هستند و به مسیرهای داخل شهری و خارج شهر تهران کاملا آشنایی دارند. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی خدمات اسباب کشی ارائه شده و قیمت های آن ها با مشاورین این شرکت باربری تماس حاصل نمایید.

 

 

شماره باربری شهرک دریا

به راحتی می توانید فقط با گرفتن شماره تلفن باربری در شهرک دریا از خدمات ارائه شده ی این شرکت حمل بار استفاده نمایید. این شماره تماس ها به صورت ۲۴ ساعته و بدون محدودیت زمانی در دسترس شما مشتریان عزیز می باشد. کارشناسان این شرکت حمل بار در تمام روزهای هفته آماده ی خدمت رسانی می باشند و به تمامی سوالات شما جواب خواهند داد. همچنین در کوتاهترین زمان ممکن کار رزرو وسایل نقلیه ی و دیگر خدمات اثاث کشی را انجام می دهند. جلسه هایی که در این شرکت حمل و نقل تشکیل می شود با هدف افزایش ارتباط با مشتریان می باشد و از طریق تماس تلفنی و حضوری انجام می شود.

 

۰۲۱-۲۸۴۲۹۲۷۶

 

باربری شهرک دریا

 

خدمات باربری شهرک دریا

باربری شهرک دریا با ارائه ی خدمات مناسب اسباب کشی در تهران و شهرستان ها مشتریان ثابتی دارد. امکانات و تجهیزاتی که برای جا به جا کردن وسایل سنگین وزن استفاده می کند کاملا پیشرفته می باشد. تمامی خدمات اثاث کشی با تخفیف ۲۵ درصد ارائه می شود و با قیمت های مصوب تعاونی حمل بار در تهران انجام می شود. از جمله این خدمات اسباب کشی در این شرکت حمل بار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه ی ماشین های مسقف.
  • حمل بار به شهرستان با ۳۵ درصد تخفیف.
  • ارائه ی انواع تجهیزات بسته بندی.
  • صدور بیمه نامه رایگان.
  • تشکیل جلسات مشاوره ی باربری به صورت رایگان.
  • اجاره ی انبارهای موقت در تمام نقاط تهران.
  • ارائه ی خدمات به صورت ۲۴ ساعته از شبانه روز.
  • انجام چیدمان مناسب و حرفه ی بار با کمک کارگران ماهر.

 

 

 

باربری شهرک دریا

 

ماشین های حمل بار مسقف اسباب کشی

ماشین های حمل بار باربری شهرک دریا از ایمنی کامل برخوردار هستند و این وسایل نقلیه مخصوص حمل بار به چند گروه سبک، نیمه سنگین و سنگین تقسیم می شوند. ماشین های حمل بار وانت تلفنی و نیسان بار مسقف با کف موکت کاری شده جهت جا به جا کردن بارهای کم حجم استفاده می شود. کامیون ها در اندازه های متفاوت و خاور و ایسوزو هیوندا برای انتقال بارهای سنگین وزن در این شرکت به کار گرفته می شود. وسایل نقلیه ی باری زیر جهت جا به جا کردن و انتقال بار در نقاط مختلف تهران و شهرستان ها استفاده می شود:

  • وانت بار.
  • خاور.
  • ایسوزو.
  • نیسان تلفنی.
  • تریلی.
  • ده تن.
  • پانزده تن.

 

نرخ اجاره وانت تلفنی و نیسان بار

باربری شهرک دریا به سرعت و بدون اتلاف وقت نرخ تک تک خدمات درخواستی شما مشتریان عزیز را تعیین می کند. رزرو ماشین های حمل بار نیز از این قاعده مستثنی نیست و به سرعت و با قیمت های مصوب در تعاونی تهران انجام می شود. نرخ کرایه یک سری از ماشین های باری را در لیست زیر مشاهده می فرمایید، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما صحبت نمایید. نرخ اجاره وانت تلفنی و نیسان بار کمتر از خاور، ایسوز و ماشین های سنگین است. همچنین ماشین های حمل بار مجهز به سقف نسبت به ماشین های روباز دارای نرخ اجاره ی بیشتری است. اما در هر صورت تلاش این شرکت حمل بار ارائه ی خدمات اسباب کشی به تمام مشتریان با قیمت های منصفانه و قانونی است. نرخ کرایه نیسان بار برای دو ساعت معادل سیصد هزار تومان است و قیمت اجاره ی وانت تلفنی دویست و شصت هزار می باشد، قیمت اجاره کامیونت معادل پانصد و پنجاه هزار تومان به ازای سه ساعت می باشد.

 

باربری شهرک دریا

 

قیمت اسباب کشی در باربری شهرک دریا چقدر است؟

قیمت تعیین شده نهایی اتوبار شهرک دریا جهت انجام اسباب کشی چه در تهران و چه در شهرستان به مجموع موارد مختلفی بستگی دارد. هزینه ی مراحل مختلف اثاث کشی از مهم ترین مسایلی است که مشتریان ما در همان ابتدا جویای آن هستند. به همین دلیل کارشناسان ما به طور دقیق تمامی موارد را بررسی کرده و با کسب مجوز از تعاونی حمل و نقل نرخ اثاث کشی را تعیین می کنند. به عنوان مثال چند مورد اصلی تعیین شده در قیمت نهایی در زیر آمده است:

  • مسافت طی شده تا مقصد.
  • نوع و تعداد ماشین های حمل بار.
  • حجم و مقدار بار.

 

محدوده ی خدمت رسانی باربری شهرک دریا

باربری شهرک دریا دارای محدوده ی فعالیت بسیار گسترده است که نمی توان به طور مشخص در مورد آن ها صحبت کرد. اما به دلیل بزرگ بودن پایتخت و وجود ترافیک های سنگین حمل و جا به جا کردن اثاثیه منزل در یک سری از خیابان های تهران تقریبا غیر ممکن است. به همین دلیل بیشترین تمرکز این شرکت باربری در محدوده ی شهرک دریا می باشد و بیشترین مشتریان ما در این منطقه ساکن هستند. شهرک دریا در جنوب منطقه ی ۲۱ شهرداری تهران قرار دارد و معمولا ساکنین این منطقه از کارکنان نیروی دریایی می باشند. افرادی که در این محدوده ساکن هستند کاملا با نحوه ی رزرو خدمات اسباب کشی و بسته بندی در این شرکت حمل بار آشنایی دارند. یکی از عواملی که باعث جذابیت این شهرک شده است، وجود خیابان ها و کوچه های همدست و منظم است که با رعایت اصول شهرسازی ساخته شده اند. این محله از محله تهرانسر محسوب می شود که در شرق توسط خیابان مروارید از آن جدا شده است. همچنین این محله از شمال به بلوار یاس می رسد که در این قسمت با محله تهرانسر غربی همسایه است.

 

تماس مستقیم