باربری استخر

باربری استخر و باربری بلوار پاکنژاد  دارای بیش از ۱۵ سال تجربه اسباب کشی در باربری تهران می باشند و با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان خود هستند. نه تنها در روزهای معمولی بلکه در تعطیلات و مناسبت ها نیز کار اثاث کشی را انجام می دهند. خدمات ارائه شده اتوبار استخر شامل شهرستان های اطراف نیز می شود در هر زمان که خواستید بدون محدودیت زمانی و اینکه مسافت طی شده چقدر است همکاران ما کار رزرو را برایتان انجام خواهند داد. باربری خیابان استخر از کارگران و پرسنل ماهر برای انجام اسباب کشی و حمل بار کمک می گیرد. در ادامه به شرح تمامی خدمات و امکانات ارائه شده در این شرکت حمل بار خواهیم پرداخت پس لطفا با ما همراه باشید.

شماره باربری استخر

باربری محدوده استخر برای ارتباط شما مشتریان گرامی با مشاورین ماهر و متخصص اثاث کشی شماره زیر را در سایت قرار داده است. امکانات و تجهیزات و ماشین آلات استفاده شده در این شرکت حمل بار پیشرفته و در سطح کیفی بالایی قرار دارد. بهتر است هر چه سریعتر با ما تماس بگیرید و از امکانات به صرفه ما بهره مند شوید. تمامی روزهای هفته از شنبه تا جمعه خطوط تلفن های شرکت حمل بار استخر در دسترس شما مشتریان عزیز می باشد. کافی است با ما تماس بگیرید و از بهترین خدمات اثاث کشی و بسته بندی بهره مند شوید.

 

02128429276

 

باربری استخر

شرایط بیمه نامه اثاث کشی در باربری استخر

اسباب کشی کاری است که نیاز به مهارت و تجربه ی بالا دارد هر چه قدر هم تلاش کنید امکان دارد باز هم خسارت هایی را به بار وارد کنید. باربری در استخر برای اینکه بتواند ایمنی کار را حفظ نماید از کارگران ماهر و کاربلدی کمک می گیرد و این افراد تمام تلاش خود را می کنند تا رضایت شما عزیزان را جلب نماید. روال کار به این صورت است که کارشناسان ما به محل اعزام شده و با بررسی کردن شرایط تک تک اثاثیه و وسایل داخل بارتان را بیمه خواهند کرد. قبل از انجام این کار قراردادی بین مشتریان و شرکت تنظیم شده و سقف مشخصی برای ارائه ی بیمه نامه تعیین می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین ماهر این شرکت باربری تماس حاصل نمایید.

 

 

باربری استخر

حمل بار به شهرستان ها با تخفیف ۲۵ درصد

اتوبار استخر زیر نظر باربری تهران حمل و جابه جایی بار به شهرستان‌ها را با استفاده از انواع ماشین‌های حمل بار مسقف و مجهز به وسایل ایمنی انجام می‌دهد. اگر به هر دلیلی مجبور به حمل بار و اثاثیه منزل در مسیرهای طولانی شدید، اصلا نگران نباشید و کافی است با شماره تلفن‌های شرکت حمل بار استخر تماس حاصل فرمایید. کارشناسان این شرکت بدون معطلی و در کمترین زمان ممکن انواع ماشین‌های باری و خدمات بین شهری را برای شما مشتریان گرامی رزرو می‌کنند. این شرکت حمل بار به شهرستان‌ها را با ارائه ی تخفیف ۲۵ درصد انجام می‌دهد و نرخ نهایی را با اعمال این تخفیف ها به مقدار زیادی کاهش می‌دهد.

 

 

خدمات اسباب کشی در باربری استخر

خدمات ارائه شده ی اسباب کشی در باربری منطقه استخر و باربری گاندی به صورت کاملا تمام وقت است و به صورت زیر می باشد:

  • ارائه ی انواع ماشین های حمل بار کوچک و بزرگ.
  • پکیج کامل بسته بندی اعم از انواع کارتن های چندلایه و فوم های ضربه گیر و نایلون های حباب دار در طول های مختلف جهن ممانعت از خط خوردگی و صدمه به وسایل.
  • تجهیزات چرخ دار و اتوماتیک جهت انتقال وسایل سنگین وزن (مانند بوفه، تردمیل، یخچال).
  • تشکیل جلسه هایی جهت رفع و رجوع به نیازهای مشتریان در زمینه چگونگی جا به جا کردن وسایل، هزینه ها و مواردی از این قبیل.
  • ارائه ی بارنامه قانونی و انجام یک اسباب کشی بدون دردسر و راحت.
  • ارائه ی بیمه نامه اسباب کشی که در باربری منطقه استخر به صورت کاملا رایگان می باشد.

 

 

 

باربری استخر

کارگران حمل اثاثیه خوب در باربری استخر تهران

اتوبار استخر دارای کارگران حمل بار بسیار ماهر و حرفه ای می باشد که به صورت ۲۴ ساعته آماده ی خدمت رسانی هستند. ویدیوی زیر را مشاهده فرمایید تا بیشتر با نحوه ی انجام اسباب کشی در این شرکت حمل بار توسط این کارگران آشنا شوید. بسته بندی کردن وسایل و اثاثیه منزل کار آسانی نیست و باید به درستی و با ایمنی کامل انجام شود وگرنه خسارت هایی و به طبع هزینه هایی برای شما در بر خواهد داشت. کارگران ما توسط افراد متخصص آموزش دیده و به درستی تمامی مراحل را با ایمنی کامل انجام می دهند. رزرو کارگران در این شرکت به این صورت است که به ازای یک ساعت ۶۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

 

 

ماشین های مناسب اسباب کشی

باربری استخر برای جابه جا کردن بارهای سبک و سنگین، از انواع ماشین های خاور و کامیون و وانت تلفنی به طور مسقف استفاده می کند. برای اینکه مقدار هزینه ها برای شما مشتریان گرامی سرشکن شود وسایل نیمه سنگین مانند یخچال را با استفاده از وانت تلفنی و نیسان بار سقف دار جا به جا می کند، بنابراین در هر صورت این شرکت به دنبال کسب رضایت شما عزیزان است. با توجه به تناژ بار، کارشناسان ما بهترین وسایل نقلیه ی باری را برای شما رزرو خواهند کرد. گاهی اوقات مشتریان ما در شهرستان های دور دست خواهان رزرو ماشین های حمل بار می باشند. بنابراین در این صورت، این شرکت باربری سعی می کند مجهزترین ماشین حمل بار را به محل ارسال نماید. در زیر لیستی از ماشین هایی که برای حمل و نقل بار در این شرکت استفاده می شود را مشاهده می فرمایید:

  • وانت تلفنی.
  • نیسان بار.
  • خاور.
  • تریلی.
  • ایسوزو.
  • وانت بار.
  • کفی.
  • جفت.
  • پیکان بار.

 

نرخ کرایه نیسان بار با تخفیف ۲۵ درصد

قیمت اجاره ماشین های حمل بار سبک، نیمه سنگین و سنگین در باربری محدوده استخر با تخفیف تعیین می شود. این مساله باعث شده است تا مشتریان ما بتوانند با قیمت های پایین و به صرفه از سرویس های ارائه شده در این شرکت استفاده نمایند. نیسان بار و وانت تلفنی از جمله ماشین های سبکی هستند که ظرفیت انتقال دو تن بار را دارند. در زیر قیمت اجاره ی این ماشین ها را مشاهده می فرمایید، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تماس های درج شده در سایت ایران باربری تماس حاصل نمایید. زمانی که حجم بار جا به جا شده بیشتر از دو تن باشد از ماشین های باری نیمه سنگین تر استفاده خواهد شد. از آنجایی که این ماشین های حمل بار پتانسیل انتقال حجم بیشتری از بار را دارند، طبیعتا نرخ کرایه ی آن ها نیز بیشتر است.

  • نرخ کرایه وانت تلفنی به ازای دو ساعت: دو میلیون و شصت هزار ریال.
  • اجاره نیسان بار جهت دو ساعت رزرو: سه میلیون ریال.
  • قیمت کرایه کامیونت برای سه ساعت: پنج میلیون و پانصد هزار ریال.

 

رزرو شرکت حمل بار مجوز دار در تهران

باربری استخر یکی از شرکت های حمل بار مجوز دار در تهران می‌باشد که می توانید با خیالی آسوده از خدمات آن استفاده نمایید. شرکت‌های زیادی در تهران فعالیت می‌کنند که بدون مجوز به فعالیت خود ادامه می‌دهند و مشکلات زیادی را ایجاد کرده اند. با توجه به تجارب زیادی که در این عرصه داریم به شما پیشنهاد می کنیم که از شرکت های مجوز دار برای اسباب کشی کمک بگیرید. چرا که با این کار، میزان ایمنی حمل بار و اثاثیه منزلتان را به میزان بالایی افزایش خواهید داد. شرکت حمل بار استخر تمامی خدمات اثاث کشی را با قیمت‌های مصوب اتحادیه ارایه می‌دهد.

 

محدوده خدمت رسانی باربری خیابان استخر

باربری استخر در طول سال های طولانی فعالیت خود در عرصه اسباب کشی و بسته بندی از بهترین امکانات استفاده کرده است. همچنین دارای محدوده ی بسیار وسیعی است که شرح دادن آن کار آسانی نیست. بیشترین تمرکز این شرکت باربری در خیابان استخر می باشد چرا که تقاضا در این محدوده برای اجاره آپارتمان و منازل مسکونی زیاد است. این محله در منطقه ۴ شهرداری تهران و در شمال شرق پایتخت قرار دارد. یکی از قدیمی ترین مناطق تهران محسوب می شود که با وجود تلاش های شهرداری تهران، ساخت و سازهای مدرن در این محله بسیار زیاد شده و بافت قدیمی خود را از دست داده است. بنابراین این شرکت حمل بار تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا با قیمت های پایین بهترین امکانات را در اختیار مشتریان خود در این محدوده از تهران و سایر مناطق این شهر قرار دهد. البته قابد به ذکر است که محدوده ی خدمت رسانی این شرکت باربری تنها محدود به تهران نیست و شامل تمامی شهرستان های اطراف نیز می شود و در مشتریان ثابتی در این نقاط دارد.

 

تماس مستقیم