باربری بلوار فردوس 

 

باربری بلوار فردوس و باربری قیطریه زیر نظر باربری ارزان تهران، با دارا بودن کادری مجرب و حرفه‌ی خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را ارائه می دهند. با کمترین نرخ اسباب کشی به صورت شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل آماده ارائه خدمت به تمام همشهریان ساکن تهران می باشند. کارکنان اتوبار بلوار فردوس با داشتن مهارت زیاد در حوزه‌ی اثاث کشی، تمام مراحل را با ایمنی کامل انجام می‌دهند. باربری محدوده بلوار فردوس بیش از ۳۰ دستگاه وانت تلفنی، نیسان بار، خاور و تریلی مسقف را جهت جابجا کردن کردن و حمل اثاثیه منزل ارایه می‌دهد.

 

 

باربری بلوار فردوس در ایران باربری

شماره باربری بلوار فردوس

باربری محدوده بلوار فردوس جهت انجام رزرو هر چه سریعتر خدمات توسط شما مشتریان گرامی شماره هایی را به طور رایگان قرار داده است. هر گونه سوالی در مورد چگونگی تعیین هزینه ها و انجام مراحل مختلف اسباب کشی دارید می توانید با شماره زیر تماس بگیرید. کارشناسان ما به شما توضیح خواهند داد که چگونه اسباب کشی راحتی انجام دهید.

۰۲۱-۲۸۴۲۹۲۷۶

بسته بندی اثاثیه منزل در تهران با باربری بلوار فردوس

کار بسته بندی اثاثیه منزل در تهران و شهرستان ها را به باربری در بلوار فردوس بسپارید. کارگران ما با به کار بردن بهترین تجهیزات بسته بندی مناسبی را برایتان انجام خواهند داد. هدف این افراد حفظ اثاث و وسایلتان از آسیب و صدمه در طول اثاث کشی است. جهت انجام این کار از امکانات زیر استفاده می کنیم:

  • استفاده از انواع کارتن های بزرگ بسته بندی یخچال، ماشین لباسشویی.
  • به کار بردن نایلون های حباب دار در طول و عرض زیاد.
  • استفاده از کارتن های رگال دار.
  • به کار بردن انواع چسب های ۵ و ۱۰ سانتی.

باربری بلوار فردوس

 

اسباب کشی با کارگران حمل اثاثیه منزل ماهر و کاربلد

اتوبار بلوار فردوس مانند باربری تهرانپارس، بسته بندی اثاثیه منزل و حمل و جا به جایی آن ها را بر عهده ی کارگران ماهر و زبده قرار داده است. کارگران ما دارای تخصص لازم برای انجام اثاث کشی بی نقص هستند و همچنین تجهیزات و ماشین آلات مناسب برای حمل وسایل منزلتان را در اختیار دارند. در این صورت با خیالی آسوده تلفن را برداید و با کارشناسان ما جهت رزرو کارگران صحبت نمایید. کارگران ما در دو گروه خانم و آقا آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز در تهران و شهرستان ها هستند. نرخ رزرو کارگرخالی برای سه ساعت در شرکت حمل بار بلوار فردوس ۱۸۰ هزار تومان است که کاملا طبق قوانین تعاونی حمل بار در تهران تعیین شده است. هدف ما انجام هر چه بهتر و مناسبتر اثاث کشی توسط این افراد و کسب رضایت شما مشتریان گرامی می باشد.

 

 

حمل وسایل سنگین وزن در باربری بلوار فردوس

باربری منطقه بلوار فردوس از ترفندها و فن و فوت هایی استفاده می کند تا اسباب کشی ایمنی را برای مشتریان خود انجام دهد. قبل از هر مرحله یی در زمان بسته بندی، کارگران با استفاده از چسب تمام سطح و اطراف بسته بندی را محکم می بندد و در هنگام چیدمان بار با طناب کارتن ها را به هم وصل کرده و مانع از حرکت های اضافی و ضربات احتمالی وارد شده می شوند. کارگران ما با داشتن تجربه و مهارت بالا وسایل سنگین وزن مانند نهار خوری و بدفه و یخچال را با ایمنی کامل جا به جا می کنند. جهت انجام اسباب کشی این وسایل از وانت بار و نیسان بار سرباز استفاده می شود. کارگران اثاث کشی در این شرکت حمل بار چیدمان مناسب این وسایل را انجام می دهند. با استفاده از طناب این وسایل را در ماشین محکم می کنند.

هزینه اسباب کشی در باربری بلوار فردوس چگونه تعیین می شود؟

اتوبار بلوار فردوس برای تعیین هزینه های اسباب کشی موارد متعددی را در نظر می گیرد.‌ بنابراین هزینه برای همه ی شما مشتریان گرامی ثابت نمی باشد. با توجه به نوع و حجم کالا و بار، تعداد کارگران و پرسنل، نوع و تعداد ماشین های حمل بار استفاده شده هزینه ها تعیین می شود. این شرکت حمل بار تمامی موارد گفته شده را با ارائه ی تخفیف به مشتریان خود ارائه می دهد. پس با خیالی آسوده و بدون نگرانی با ما تماس بگیرید و از جزئیات قیمت ها مطلع شوید. موارد زیر در تعیین هزینه ها در این شرکت تاثیر گذار است:

 

  • نوع ماشین حمل بار.
  • مقدار مسیر طی شده از ابتدا تا انتهای مسیر.
  • تعداد کارگران.
  • وضعیت ساختمان.
  • شرایط محل بارگیری و تخلیه بار.

حمل بار به شهرستان

باربری در بلوار فردوس دارای خدمات ویژه برای باربری بین شهری و ارسال بار از تهران به شهرستان ها می باشد. حمل بار به شهرستان ها کار آسانی نیست و نیاز به کمک کارگران ماهر و تجهیزات لازم در این زمینه است.  رانندگان ماهری که شرکت استخدام کرده است، توانایی انتقال بار را در مسافت های طولانی دارند و بدون صدمه و آسیب آن را به مقصد می رسانند. کافی است با مشاورین ما صحبت نمایید و در اسرع وقت خدماتی که می خواهید را رزرو نمایید. اسباب کشی به شهرستان را با برنامه ریزی دقیق و کنترل همه جانبه ی شرایط برای شما مشتریان گرامی انجام می دهیم. 

وانت تلفنی بلوار فردوس

شرکت حمل بار در بلوار فردوس همانند باربری قیطریه  از انواع ماشین های حمل بار در سایزهای مختلف و به صورت روباز و مسقف استفاده می کند. ما به صورت همه روزه کار رزرو وسایل نقلیه مخصوص حمل بار را برای شما انجام می دهیم. وانت تلفنی و نیسان بار و ماشین های خاور، تک و جفت و دیگر خودروهای سنگین از جمله ماشین هایی هستند که برای حمل و جا به جا کردن بار در تهران و شهرستان به کار می بریم. در روزهایی که هوا بارانی است و شرایط جویی نامساعدی وجود داشته باشد، ما از انواع مسقف آن ها استفاده می کنیم. اگر هوا به ناگاه خراب شود و امکان انجام اسباب کشی و انتقال بار وجود نداشته باشد، بارتان را در انبارهای این شرکت به صورت موقت ذخیره خواهیم کرد. بنابراین نگران هیچ مساله ی نباشید چرا که ما در هر صورت آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی هستیم.

 

آدرس باربری بلوار فردوس

شرکت حمل بار فردوس در محله‌ی بلوار فردوس تهران قرار دارد و یکی از محله‌های مشهور در غرب این شهر است. یکی از ویژگی هایی که سبب شده این محله به یکی از پرطرفدارترین محلات تهران برای سکونت تبدیل شده است، دسترسی آسان به این منطقه است. امکانات گسترده و فراوان مانند بازار خرید این منطقه، سبب شده است تا خرید آپارتمان و خانه در آن رونق زیادی بگیرد. به هر حال شرکت حمل بار بلوار فردوس خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با بهترین سطح کیفی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. دسترسی آسان به این منطقه سبب شده است تا به راحتی بتوانید به این شرکت حمل بار مراجعه فرمایید، با این حال نیازی به این کار نیست و با گرفتن شماره تلفن ایران باربری می توانید با کارشناسان ما جهت رزرو خدمات اسباب کشی در ارتباط باشید.

 

تماس مستقیم