باربری لشگر

باربری لشگر به مانند باربری در فلسطین  اسباب کشی را با مجوز رسمی از اتحادیه  و تمامی مراحل را با مدیریت همه جانبه انجام می دهد. خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار در سطح شهر تهران و شهرستان ها می باشد. اتوبار لشگر به صورت شبانه روزی در خدمت رسانی آماده است، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید. همچنین خدمات مورد نظرتان را رزرو نمایید، این افراد در باربری محدوده لشگر دارای مهارت کافی در این زمینه هستند:

02128429276

قیمت اسباب کشی در باربری لشگر

اتوبار لشگر اسباب کشی را با قیمت مصوب اتحادیه انجام می دهد و تمامی هزینه ها مشخص است و به اطلاع مشتری خواهد رسید. جهت کاهش هزینه ها برای تمام افراد مراجعه کننده به شرکت، تخفیف هایی را در نظر می گیرد که از ۳۰ تا ۵۰ درصد می باشد، هدف ما جلب رضایت شما هموطنان عزیز است.

اسباب کشی ارزان باربری لشکر

بسته بندی در باربری لشگر

باربری لشگر کار بسته بندی را با به کار بردن امکانات رایگان انجام می دهد، تهیه کردن این تجهیزات بر عهده کارشناسان خبره می باشد. که شامل کارتن های چند لایه، فوم های ضربه گیر و انواع وسایل و ابزار های لازم برای این کار است. جهت اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرید و از خدمات ارائه شده بهره مند شوید.

بسته بندی باربری لشکر

اگر جهت خریدن تجهیزات بسته بندی زمان کافی و تجربه ی لازم را ندارید جای هیچ گونه نگرانی نیست. کارکنان ماهر ما بهترین انواع کارتن ها و دیگر امکانات لازم را برایتان تهیه و جهت بسته بندی بارتان استفاده می کنند.

تماس مستقیم