باربری مالک اشتر

 

 

باربری مالک اشتر  و باربری در آتی ساز تمامی تلاش خود را می کنند که بتواند بهترین خدمات اسباب کشی و بسته بندی را به شما همشهریان گرامی ارائه دهند. اگر می خواهید اسباب کشی کنید و دنبال یک شرکت حمل بار مناسب هستید اتوبار مالک اشتر با داشتن تیم حرفه ای و استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مناسب و به روز دنیا، بهترین گزینه برای انجام این کار است. این شرکت حمل بار با تجربه ی طولانی که دارد صفر تا صد کار اثاث کشی را با بهترین کیفیت ممکن انجام می دهد. می توانید برای سفارش و رزرو خدمات با شماره تلفن باربری محدوده مالک اشتر تماس بگیرید. در این مطلب می خواهیم تمامی خدمات ارائه شده در این شرکت باربری و قیمت های در نظر گرفته شده را به استحضار شما مشتریان گرامی برسانیم. در تمام روزهای هفته می توانید به ما اعتماد کرده و خدماتی که می خواهید را رزرو نمایید، کارشناسان ما پاسخگوی پیام های شما عزیزان هستند.

 

 

باربری مالک اشتر

 

شماره باربری مالک اشتر

اتوبار مالک اشتر رزرو ماشین های حمل بار و دیگر امکانات اسباب کشی و بسته بندی را از طریق تماس تلفنی انجام می دهد. شماره زیر را برای ارتباط شما عزیزان مشتری با مشاورین و کارشناسان در سایت ایران باربری قرار داده ایم. گاهی اوقات مشتریان و افراد مراجعه کننده به این شرکت حمل بار سوالات زیادی از کارشناسان ما دارند و به همین دلیل ما جلسه هایی را تشکیل می دهیم. در این جلسه ها مشاورین ما در مورد مراحل مختلف اسباب کشی و هزینه های در نظر گرفته شده صحبت می کنند. یک سری از شرکت های حمل بار برای تشکیل این جلسه ها هزینه های زیادی را در نظر می گیرد که منطقی نیست و باعث نارضایتی افراد می شود. در همین راستا ما این جلسه ها را در مجموعه ی ایران باربری به صورت رایگان تشکیل داده و هزینه ی جداگانه ی برای آن تعیین نکرده ایم. بنابراین با خیالی آسوده تلفن را بردارید و با کارشناسان ما صحبت کرده و به راحتی سوالات خود را مطرح و با آگاهی کامل اقدام به رزرو خدمات ارائه شده نمایید.

 

 

021-28429276

 

 

رزرو ماشین‌های حمل بار با تخفیف

باربری مالک اشتر مانند باربری شهرک آزادی قیمت تمامی خدمات اسباب کشی، از جمله بسته بندی اثاثیه منزل، اجاره‌ی ماشین های باری، تجهیزات و امکانات مربوط به حمل وسایل سنگین وزن و غیره را با قیمت‌های قانونی ارائه می‌دهد. نرخ کرایه وانت بار، نیسان بار، کامیون و تریلی ها نیز در شرکت حمل بار مالک اشتر از این قاعده مستثنی نیست. در زیر نرخ کرایه ماشین‌های سبک و نیمه سنگین مربوط به این شرکت حمل بار را آورده‌ایم، جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن‌های این شرکت تماس بگیرید:


  • نرخ کرایه وانت تلفنی در دو ساعت رزرو: ۴۵۰ هزار تومان.
  • قیمت اجاره نیسان بار برای دو ساعت: ۵۵۰ هزار هزار تومان.
  • نرخ کرایه کامیونت برای سه ساعت: ۸۰۰ هزار تومان.

 

 

خدمات اسباب کشی در باربری مالک اشتر

خدمات اتوبار مالک اشتر جهت رفاه حال مشتریان هر روز در حال افزایش و گسترش می باشد. چند نمونه از این خدمات در زیر آمده است:

  • استفاده از انواع ماشین های سبک و سنگین مسقف مانند وانت بار و نیسان تلفنی و خاور.
  • ارائه بهترین تجهیزات بسته بندی.
  • فعالیت ۲۴ ساعته کارگران.
  • ارائه ی خدمات اسباب کشی در تمام روزهای هفته حتی در تعطیلات.

 

 

باربری مالک اشتر

قیمت اسباب کشی در تهران

اگر می خواهید اسباب کشی نماید و از سپردن این کار به شرکت های حمل بار به دلیل هزینه های بالا پرهیز می کنید. باربری در مالک اشتر به شما پیشنهاد می کند بدون نگرانی کارتان را به این شرکت بسپارید. قیمت های مراحل مختلف کاملا منطبق بر قیمت های تعاونی اثاث کشی می باشد و همراه با تخفیف های ۱۰ تا ۴۵ درصد است.

 

 

 

باربری مالک اشتر

حمل بار به شهرستان

جا به جایی بار به شهرستان کار بسیار دقیقی است که نیاز به برنامه ریزی و کمک افراد خبره و ماهر دارد. اتوبار مالک اشتر از روش های مختلف جهت انجام مناسبتر این کار استفاده می کند روش هایی مانند:

  • استفاده از ماشین های حمل بار مسقف و مجهز به وسایل ایمنی که در مسافت طولانی اسباب کشی بدون نقصی را انجام دهد.
  • انجام بسته بندی محکم با استفاده از کارتن های محکم و چندلایه و به کار بردن کارتن های مخصوص یخچال و ماشین لباسشویی.
  • بیمه کردن تمامی وسایل داخل بار و جبران خسارت های احتمالی پیش آمده.
  • انجام حمل بار به شهرستان و مسافت های طولانی با تخفیف ۳۵ درصد.

باربری مالک اشتر

قیمت حمل بار به شهرستان

حمل بار به شهرستان کار آسانی نیست و مطمانا اگر بخواهید خودتان این کار را انجام دهید مشکلاتی برایتان پیش خواهد آمد. باربری مالک اشتر برای تعیین هزینه نهایی موارد زیر را در نظر می گیرد:

  • نوع وسیله ی نقلیه استفاده شده (وانت تلفنی، نیسان بار، خاور).
  • مسیر طی شده و شرایط ترافیکی جاده ها.
  • تعداد پرسنل.

بسته بندی اثاثیه منزل

باربری مالک اشتر بسته بندی اثاثیه منزل، شرکت ها و سازمان های دولتی را به کارگران ماهر اسباب کشی سپرده است. این افراد با مهارت بالا و با استفاده از تجهیزات بسته بندی را انجام می دهند. برای مثال چند نمونه از این خدمات را در زیر آورده ایم:

* انواع کارتن های چندلایه و محکم.

* کارتن های رگال دار و مخصوص جا به جایی لباس.

* انواع فوم های ضربه گیر استرچ رپ و بابل رپ.

*روزنامه، پارچه و چسب ۵ و ۱۰ سانتی

 

تماس مستقیم