باربری سبلان

 

باربری سبلان و باربری محدوده شهرک کوهسار  دارای سال ها تجربه درخشان در زمینه اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل در شرکت حمل بار ارزان در تهران است و خدمات خود را در تمام مناطق تهران به صورت شبانه روزی ارائه می دهند. اتوبار سبلان از انواع ماشین های حمل بار ایمن و مجهز برای جا به جا کردن بار و اثاثیه منزل استفاده می کند و دارای رانندگان و کارگران خبره و ماهر می‌باشد. جهت رزرو خدمات اثاث کشی در این شرکت حمل بار با شماره های زیر تماس بگیرید و اگر سوالی در این زمینه دارید، با کارشناسان این مجموعه مطرح نمایید.  انواع ماشین های حمل بار در باربری محدوده سبلان کرایه داده می‌شود، از جمله وانت تلفنی، نیسان بار، خاور و تریلی را می‌توان نام برد.

 

 

 

باربری سبلان

 

 

 

 

  • فهرست محتوا:
  • تلفن باربری سبلان.
  • باربری سبلان چه خدمات اسباب کشی را ارائه می‌دهد؟
  • کارگران اسباب کشی ماهر و خبره در باربری سبلان.
  • نرخ کرایه وانت بار در سبلان.
  • حمل وسایل سنگین وزن در اسباب کشی.
  • قیمت اسباب کشی در شرکت باربری سبلان 
  • حمل بار از شرق تهران به شهرستان ها.
  • هزینه حمل بار به شهرستان با تخفیف ۳۰ درصد.
  • آدرس باربری سبلان.
  • بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل.

 

 

 

تلفن باربری سبلان

باربری منطقه سبلان به صورت ۲۴ ساعته آماده ی خدمت رسانی و رزرو خدمات اثاث کشی در شهرستان ها و در تهران می باشد. اگر در زمینه بسته بندی و اسباب کشی تجربه لازم را ندارید کافی است به ما اعتماد کنید و از تجربیات کارشناسان شرکت حمل بار سبلان استفاده کنید. به صورت تلفنی و حضوری می توانید در جلسه های مشاوره شرکت کنید و سوالات خود را مطرح نمایید. افراد متخصصی به شما کمک خواهند کرد که به راحتی اسباب کشی ایمنی را انجام دهید. هدف ما از تشکیل این جلسات افزایش آگاهی شما مشتریان گرامی در تهران و شهرستان ها است. می توانید با خیالی آسوده به ما اعتماد کنید و سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید، آن ها به طور کامل شما را راهنمایی خواهند کرد.

 

 

 

02128429276

 

باربری سبلان چه خدمات اسباب کشی را ارائه می‌دهد؟

شرکت اتوبار سبلان بیش از سه دهه است که خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را در شرق تهران ارائه می دهد و مشتریان ثابتی در کل مناطق تهران دارد. این شرکت حمل بار خدمات اثاث کشی زیر را با قیمت های قانون اتحادیه‌ی حمل بار ارایه می‌دهد:

  • ارایه‌ی انواع ماشین‌های حمل بار مسقف.
  • تعیین قیمت‌های ارزان و مصوب تعاونی جهت حمل بار و اثاثیه منزل.
  • انجام اسباب کشی به کمک کارگران ماهر و خبره.
  • حمل بار به تمام شهرستان‌های ایران با ماشین‌های حمل بار مجهز به وسایل ایمنی.
  • حمل جهزیه عروس در تمام مناطق تهران با تخفیف ۲۵ درصد.
  • اجاره‌ی انبارهای موقت در تمام مناطق تهران.
  • بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل با بهترین تجهیزات.
  • ارایه‌ی بیمه نامه و بارنامه‌ی قانونی و رایگان.
  • تشکیل جلسات مشاوره‌ی اسباب کشی توسط کارشناسان و متخصصین باربری.

 

 

کارگران اسباب کشی ماهر و خبره در باربری سبلان

اتوبار سبلان به شما پیشنهاد می کند اگر می خواهید اسباب کشی ایمنی را تجربه کنید حتما از کارگران با تجربه برای این کار کمک بگیرید. در این شرکت حمل و نقل تمامی کارگران فیلترهای مشخص شده را رد کرده و در زمینه های مختلف بسته بندی و چیدمان بار دارای مهارت بالا می باشند. برای افزایش مهارت این کارگران، افراد کارشناسان در این شرکت آن ها را آموزش می دهند تا تمام مراحل با ایمنی کامل به پایان برسد. اهالی محترم تهران و شهرستان ها با چگونگی عملکرد و فعالیت پرسنل این شرکت آشنایی دارند و سال های طولانی است که کار خود را به ما می سپارند.

 

 

 

نرخ کرایه وانت بار در سبلان

نرخ کرایه وانت تلفنی و نیسان بار در سبلان مانند باربری شمشیری با توجه به مبالغی که در تعاونی حمل و نقل تهران مشخص می شود، تعیین و به عرض شما مشتریان گرامی می رسد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو ماشین های حمل بار در سبلان با ما تماس بگیرید. در زیر به یک سری از هزینه های مشخص شده برای رزرو ماشین های باری در این شرکت حمل بار اشاره کرده ایم. معمولا نرخ اجاره ماشین های سبک نسبت به ماشین های سنگین و نیمه سنگین کمتر است. با این وجود چون ما تخفیف های مختلفی را برای اجاره ماشین های حمل بار در نظر می گیریم، به راحتی می توانید انواع ماشین ها را رزرو نمایید.

  • نرخ کرایه وانت تلفنی: برای دو ساعت ۲۶۰ هزار تومان.
  • قیمت اجاره نیسان بار: برای دو ساعت ۳۰۰ هزار تومان.
  • نرخ اجاره خاور: برای سه ساعت ۵۵۰ هزار تومان.

حمل وسایل سنگین وزن در اسباب کشی

باربری سبلان شمالی و باربری امامزاده قاسم دارای بهترین خدمات اسباب کشی و حمل وسایل سنگین وزن می باشند. حمل و جا به جایی وسایل سنگین وزن نیاز به مهارت و تجربه ی بالا دارد. چرا که انتقال این وسایل بدون احتیاط باعث ایجاد خسارت و آسیب جبران نشدنی به آن ها خواهد شد. شرکت حمل بار سبلان با احتیاط کامل و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مناسب کار انتقال و جا به جایی این وسایل را انجام می دهد. انتقال وسایلی مانند یخچال و بوفه و ماشین لباسشویی نیاز به مهارت بالایی دارد که کارگران این شرکت حمل بار در این زمینه مهارت کامل را دارند.

 

 

قیمت اسباب کشی در شرکت باربری سبلان

جهت اطلاع کامل از هزینه های مراحل مختلف اسباب کشی در باربری محدوده سبلان با شماره سایت تماس حاصل نمایید. در این شرکت تمام قیمت ها بر اساس مقدار مصوب اتحادیه حمل و نقل در نظر گرفته می شود. ما از مقدارهای مصوب اتحادیه چه در تهران و چه در شهرستان ها استفاده می کنیم، بنابراین نگران نباشید و اسباب کشی ارزانی را با ما تجربه خواهید کرد. قیمت های مراحل مختلف با توجه به موارد زیر در نظر گرفته می شود:

  • ماشین وانت بار یا کامیون استفاده شده به صورت مسقف یا روباز.
  • مسافت طی شده تا رسیدن به مقصد.
  • ارائه ی بارنامه اسباب کشی.
  • اجاره ی انبار و مدت زمان آن.

 

 

باربری سبلان

حمل بار از شرق تهران به شهرستان ها

باربری در سبلان مانند باربری طرشت حمل بار به شهرستان ها را با استفاده از بهترین ماشین های حمل بار مسقف خاور و ایسوزو و تریلی و نیسان بار انجام می دهد. رانندگانی که آشنایی کامل به مسیرهای اطراف تهران دارند کار جا به جایی و انتقال بار به شهرستان ها را انجام می دهند. حمل بار به مسیرهای طولانی در شرکت حمل بار سبلان با بیمه نامه و بارنامه رایگان و قانونی انجام می شود. ما مشتریان ثابتی در تمام مناطق تهران و در شهرستان ها داریم که از عملکرد ما کاملا راضی هستند. ما حمل بار به شهرستان ها را با تخفیف انجام می دهیم، با این کار به مشتریانمان کمک می کنیم که به راحتی بارشان را در مسیرهای طولانی انتقال دهند. حمل اثاثیه منزل در مسافت های طولانی کار بسیار ریسک پذیر و سختی است و باید با دقت بالا انجام شود.

هزینه حمل بار به شهرستان ها با تخفیف ۳۰ درصد

اتوبار سبلان سعی می کند تمامی مراحل اسباب کشی را با تخفیف انجام دهد تا تمامی مشتریان بتوانند از خدمات این شرکت باربری استفاده کنند. تعرفه ارسال بار از تهران به شهرستان به مشتریان اعلام می شود و مقدار تخفیف ها که از ۱۰ تا ۴۰ درصد است اعمال خواهد شد. اگر با توجه به حجم بار جا به جا شده از ماشین های نیمه سنگین و سنگین استفاده شود هزینه ی بیشتری نسبت به وانت و نیسان بار در نظر گرفته می شود. هزینه ی انتقال بار به شهرستان ها در این شرکت حمل بار با توجه به نوع وسیله ی نقلیه و مسافت طی شده تا مقصد متفاوت است. بر مبنای حجم و مقدار بار جا به جا شده نوع وسیله نقلیه ی را کارشناسان ما تعیین می کنند. نگران هیچ مساله ی نباشید چون این کارشناسان دارای مهارت و تجربه ی بالایی هستند.

 

آدرس باربری سبلان

شرکت حمل بار سبلان در محله سبلان و در شرق تهران قرار دارد، دسترسی به این محله به علت وجود بزرگراه صیاد شیرازی بسیار آسان است. شرایط زندگی در محله ی سبلان به دلیل وجود امکانات رفاهی و به صرفه بودن قیمت اجاره ی مسکن، مناسب است و افراد زیادی تمایل به سکونت در این منطقه را دارند. تمامی خیابان های این منطقه و دیگر مناطق تهران و شهرستان ها از جمله مناطق تحت پوشش خدمات این شرکت باربری است. از جمله مهم ترین محله هایی که در سبلان از خدمات اسباب کشی و بسته بندی این شرکت حمل بار استفاده می کنند می توان به موارد زیر اشاره کرد. هدف این شرکت حمل بار، خدمت رسانی به تمام نقاط تهران از شمال تا جنوب و شهرهای اطراف و تمام شهرستان های ایران است. برای رزرو ماشین های حمل بار و دیگر امکانات اثاث کشی در این شرکت حمل و نقل با شماره تماس های درج شده در سایت ایران باربری تماس حاصل نمایید.

  • خیابان گلبرگ.
  • بیست متری مجیدیه.
  • خیابان قصر.

 

 

بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل

بسته بندی اثاثیه منزل در اتوبار سبلان با کمک کارگران ماهر و خبره و به صورت اصولی و ایمن انجام می‌شود. جهت انجام این مرحله از اسباب کشی از بهترین تجهیزات و امکانات بسته بندی از جمله کارتن های ۳ تا ۷ لایه، فوم ضربه گیر در سایزهای ۵۰ تا ۷۰ متری، کارتن‌های رگال دار در شرکت حمل بار سبلان استفاده می‌شود. جهت رزرو این خدمات با شماره تلفن شرکت حمل بار ایران باربری تماس حاصل نمایید و با کارشناسان مربوطه در این باره صحبت کنید. بسته بندی کردن لوازم منزل کار سخت و البته پر اهمیتی است که باید به صورت مناسب و با ایمنی کامل انجام شود. کارگران ما آموزش های لازم در این زمینه را دیده و به درستی این مرحله از اثاث کشی را برای شما مشتریان عزیز انجام می‌دهند.

تماس مستقیم