باربری علم و صنعت 

 

باربری علم و صنعت

 

باربری علم و صنعت یک شرکت متخصص و حرفه ای در  بسته بندی، حمل بار و اسباب کشی می باشد. باربری در علم و صنعت و باربری محدوده گاندی دارای افرادی کارشناس و ماهری هستند که در محل مورد نظر حاضر می شوند و بررسی خواهند که برای انتقال بار به مسافت طولانی چه کارهایی باید انجام دهید که بدون آسیب و ضرر مالی جا به جا شود. نگران نباشید ما همراه شما عزیزان مشتری در شهرستان هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل نمایید و از خدمات باربری محدوده علم و صنعت بهره مند شوید.

۰۲۱۲۸۴۲۹۲۷۶

باربری علم و صنعت

باربری علم و صنعت تمام سعی خود را کرده است تا با بهره گیری از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته خدمات خود را به نحو احسنت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهد تا رضایت کامل مشتریان را به دست آورد.

باربری علم و صنعت

قیمت اتوبار علم و صنعت 

قیمت اسباب کشی در این شرکت بر مبنای مقادیر تعیین شده در تعاونی است و کاملا قانونی می باشد. هزینه های باربری علم و صنعت بابت موارد زیر تعیین می شود:

  • انجام بسته بندی و ارائه ی تجهیزات و امکانات لازم آن.
  • کرایه ماشین های حمل بار.
  • هزینه کارگران و زمان صرف شده آن.
  • تعداد انبارهای اجاره شده.

 

باربری علم و صنعت

 

 

 سرویس ها و پکیج های رایگانی را نیز برای مشتریان همیشگی ایران باربری در تمام شعب آن مانند  باربری کشاورز غربی در نظر گرفته می شود. این شرکت به خود می بالد که می تواند در خدمت شما عزیزان باشد. جهت کاهش هزینه ها نیز از تخفیف های زیر استفاده می شود:

  • تا ۵۰ درصد تخفیف برای مشتریان ثابت در شهرستان ها.
  • تا سقف ۳۵٪ جهت حمل جهزیه عروس.
  • ۳۰درصد تخفیف جهت انجام اسباب کشی در روزهای تعطیل و اعیاد.

 

باربری علم و صنعت در ایران باربری

قیمت حمل بار به شهرستان 

حمل بار علم و صنعت جا به جایی بار و اسباب کشی به شهرستان را با قیمت های مصوب اتحادیه انجام می دهد. در این شرکت از ماشین های حمل بار در اندازه های مختلف وانت تلفنی و کامیون  برای این کار استفاده می شود. مبنای تعیین هزینه های اثاث کشی به مسافت های طولانی در این شرکت حمل بار موارد زیر است:

  • مقدار مسافت طی شده تا مقصد.
  • تعداد ماشین های حمل بار استفاده شده.
  • تعداد بسته بندی ها و حجم بار.

باربری علم و صنعت

 کارگر حرفه ای در باربری علم و صنعت:

باربری علم و صنعت برای خدمات اسباب کشی خود از یک تیم کاملا حرفه ای، کاربلد و با سالها سابقه بهره گرفته است. تمام کارگران این شرکت تمام آموزش های لازم را در زمینه حمل بار و همچنین بسته بندی دیده اند پس با خیالی آسوده وسایل خود را به آنها بسپارید. 

کارگران و پرسنل مشغول به کار در این شرکت:

در یک وقت مشخص حضور و در یک وقت مشخص خروج می دهند.

دارای تجربه ی بیش از 15 سال در زمینه حمل بار و اسباب کشی هستند.

دارای نظم و همه ی کارها را از  روی برنامه ریزی انجام می دهند.

باربری عباس آباد

 

شماره باربری علم و صنعت:

اگر قصد اسباب کشی و نقل مکان دارید می توانید از طرق شماره های موجود در سایت با دفتر مرکزی در ایران باربری تماس بگیرید و سفارش خود را قبت کنید. پس از برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی حمل بار علم و صنعت می توانید از خدمات مشاوره توسط پرسنلی حرفه ای استفاده کنید.پس از توافق بین دو طرف بارنامه تنظیم خواهد شد و پرسنل به محل اعزام خواهند شد.

مشاوره اسباب کشی به صورت رایگان در باربری علم و صنعت

این شرکت از کارشناسان حرفه ای و متخصص جهت راهنمایی کردن مشتریان خود بهره گرفته است. شما می توانید با گرفتن یک شماره تلفن در این جلسات شرکت نمایید. هدف از اجرای این جلسه ها تعیین موارد زیر است:

  • تعیین ماشین حمل بار متناسب با حجم بار.
  • تعیین مقدار هزینه های هر مرحله از اسباب کشی.
  • زمان شروع به کار و تعداد کارگران.

 

 

تماس مستقیم