باربری سید خندان 

 

باربری سید خندان

 

باربری سید خندان و باربری انقلاب زیر نظر  اتوبار منصف در تهران برای رفاه حال شما مشتریان عزیز از یک تیم حرفه‌ی از کارگران و رانندگان اسباب کشی کمک می‌گیرد. باربری محدوده سید خندان به شما پیشنهاد می کند که شرکت حمل بار مناسب و معتبر را جهت انجام جا به جایی و حمل بار و اثاثیه منزل انتخاب نمایید. اسباب کشی کار بسیار پر ریسکی است و امکان دارد هر فردی در طول زندگی مجبور به انجام آن شود. به همین دلیل اتوبار سید خندان شرایطی را فراهم کرده است تا با خیالی آسوده اسباب کشی نمایید و از بهترین امکانات و تجهیزات در این حوزه استفاده می کند. در ادامه شما مشتریان عزیز را بیشتر با این شرکت حمل بار آشنا خواهیم کرد، پس لطفا با ما همراه باشید.

 

شماره باربری سید خندان

هدف باربری در سیدخندان کسب رضایت شما مشتریان عزیز و برقراری ارتباط هر چه بهتر با مشتریان خود است. باربری سید خندان برای رزرو خدماتی که نیاز دارید از جمله تجهیزات بسته بندی، ماشین های حمل بار و کارگران اسباب کشی شماره زیر را در اختیارتان قرار داده است. کافی است با ما تماس بگیرید و هر گونه خدماتی که نیاز داشتید را رزرو نمایید. همچنین می توانید با کارشناسان ما صحبت کنید و هزینه ی مراحل مختلف اسباب کشی را جویا شوید. در تمام روزهای هفته و حتی ایام تعطیل نیز کارشناسان ما بدون محدودیت زمانی در خدمت رسانی به شما آماده هستند.

 

۰۲۱-۲۸۴۲۹۲۷۶

 

باربری سید خندان

 

قیمت باربری سید خندان

معمولا زمانی که خانواده ها به دنبال یک شرکت حمل و نقل هستند تا وسایل خود را جابه جا کنند اولین سوالی که میپرسند راجع به هزینه است. باربری نزدیک سید خندان هزینه ها را بسیار کمتر از شرکت های دیگر در نظر گرفته است تا مشتری های زیادی را به خود جذب کند. این شرکت حمل بار به طور کاملا روشن و با نوشتن در یک لیست هزینه ی تمامی مراحل را به صورت تفکیک شده برای مشتری تعیین می کند. تعداد ماشین مخصوص حمل بار، مسیر طی شده و کارگران و دستمزد آن ها از جمله موارد تعیین کننده می باشد. این موارد را اتحادیه تعیین می کند و ما هزینه بیشتری از فردی دریافت نخواهیم کرد.

 

اتوبار در سید خندان

 

نرخ کرایه وانت تلفنی در سید خندان

اجاره ماشین‌های حمل بار در باربری سمت سید خندان با قیمت های مصوب در تعاونی حمل بار انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ما صحبت نمایید، البته به طور خلاصه به نرخ اجاره ی یک سری از ماشین های حمل بار اشاره خواهیم کرد. 

  • اجاره نیسان بار: نرخ پانصد و پنجاه هزار تومان برای دو ساعت اجاره.
  • کرایه وانت تلفنی: قیمت چهارصد و پنجاه هزار تومان در ازای دو ساعت رزرو.

 

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری سید خندان

شرکت حمل بار سیدخندان با داشتن کارگران اسباب کشی خبره و ماهر کار بسته بندی را به بهترین نحو انجام می دهند. یکی از خدمات ارائه شده در باربری سید خندان حمل بار خدمات بسته بندی در خانه مشتری است که با بروزترین امکانات و با کمک یک تیم حرفه ای این کار را انجام می دهد. اگر خودتان کار بسته بندی را انجام می دهید موارد زیر رعایت فرمایید:

  • بسته بندی باید به صورت اصولی و درست انجام شود تا در طول مسیر و با هر ضربه ای بسته ها باز نشود و وسایل آسیب نبینند.
  • بهتر است چند روز قبل از اسباب کشی وسایلتان را بسته بندی کنید و روی هر جعبه یادداشت کنید تا در زمان باز کردن وسایل سردرگم نشوید.

 

بسته بندی وسایل منزل

 

ارسال بار از تهران به شهرستان در باربری سید خندان

باربری محدوده سید خندان ارسال بار به شهرستان را به تمامی شهرهای اطراف تهران انجام می دهد. انجام اسباب کشی اصولی به مسیرهای دور نیازمند تجهیزات و امکانات و تمهیدات مناسب است. این شرکت حمل بار از ماشین های حمل بار مناسب و مجهز جهت انتقال بار به شهرستان ها استفاده می کند. حمل و جا به جایی بار در این شرکت توسط رانندگان ماهر و آشنا به مسیرهای مختلف صورت می گیرد.

 

 

تماس مستقیم