باربری نیایش

 

باربری نیایش و باربری حقانی   اسباب کشی را با استفاده از خاور و نیسان بار و وانت تلفنی مسقف و زیر نظر مدیریت اتوبار ارزان تهران  انجام می دهند. تمامی خدمات ارایه شده در این شرکت حمل بار با قیمت‌های مصوب در تعاونی حمل بار در تهران و با کسب مجوز از این اتحادیه انجام می دهد. کارگران اتوبار نیایش با رعایت نکات ایمنی و فنی، اثاث منزل، شرکت‌ها و ادارات را به سلامت به مقصد می رسانند. یکی از خدمات بسیار مهم و ویژه‌ی باربری در محدوده نیایش و باربری در  کامرانیه  حمل و نقل بار از تهران به شهرستان ها می باشد. بنابراین محدوده ی خدماتی این شرکت حمل و نقل فقط مختص به خیابان نیایش نیست و در تمام نقاط تهران از شمال تا جنوب و به شهرستان ها نیز خدمات اثاث کشی را ارائه می دهد.

شماره باربری نیایش

خدمات اسباب کشی باربری در نیایش زیر نظر اتوبار تهران به صورت به روز و پیشرفته به شما مشتریان گرامی ارائه می شود. ما از وسایل نقلیه حمل بار مجهز برای جا به جا کردن اثاثیه و وسایل بارتان استفاده می کنیم. همچنین مراحل مختلف بسته بندی، چینش بار، بارگیری و تخلیه بار را به خوبی و با ایمنی بالا انجام می دهیم. اگر تجرره ی لازم را در مورد چگونگی انجام اسباب کشی ندارید، می توانید در جلسات مشاوره ی که ما تشکیل می دهیم، شرکت نمایید. در این جلسه ها کلیه ی نکات لازم جهت راهنمایی کردن شما شهروندان گرامی مطرح خواهد شد. جهت رزرو خدمات اثاث کشی و بسته بندی اثاثیه منزل در این شرکت حمل بار با شماره تلفن زیر تماس بگیرید. هدف ما دسترسی هر چه آسانتر شمامشتریان عزیز به خدمات ارائه شده و کسب رضایت شما می باشد.

 

 02128429276

هزینه باربری نیایش

 

 

کارگران ماهر در باربری نیایش

مدیریت محترم شرکت حمل بار نیایش تمام جوانب کار را بررسی می کند و از راه کارهای مناسب و اصولی جهت انجام اسباب کشی ایمن استفاده می کند. یکی از مهم ترین علت نگرانی خانواده ها در زمان اسباب کشی حفظ سلامت و ایمنی بار است. باربری محدوده نیایش از بهترین کارگران خود برای انجام مرحله ی بسته بندی کمک می گیرد چون این مرحله بسیار تاثیر گذار است. علاوه بر این در قسمت چیدمان بار و بارگیری سعی می کند کارگران با تجربه ی خود را به کار بگیرد تا کاری بدون نقص را انجام دهند. در ادامه ویدیوی را برای بیشتر شدن آگاهی شما مشتریان عزیز در سایت ایران باربری شعبه ی نیایش قرار داده ایم، لطفا مقداری از وقت گران بهای خود را برای مشاهده ی آن اختصاص دهید.

 

 

باربری نیایش

 

 

قیمت اسباب کشی در باربری نیایش در سال ۱۴۰۲

باربری نیایش و باربری محدوده گاندی قبل از شروع کار اسباب کشی تمام هزینه های مراحل مختلف را به اطلاع مشتریان خود می رسانند. همچنین تخفیف هایی را هم در نظر می گیرد که شامل تمام افراد مراجعه کننده به شرکت می شود. این شرکت حمل بار با در نظر گرفتن قیمت هایی که خود اتحادیه در نظر گرفته است، اثاث کشی ارزان و قانونی برای شما انجام خواهد داد. جهت اطلاع بیشتر از جزئیات می توانید به لینک هزینه باربری   مراجعه فرمایید. این شرکت حمل بار به مناسبت های مختلف تخفیف هایی را برای مشتریان در نظر خواهد گرفت که به طور کامل توسط کارشناسان شرح داده خواهد شد. می توانید با ما تماس بگیرید و از مقدار آن ها مطلع شوید. چند نمونه از تخفیف های ارائه شده در شرکت اتوبار نیایش شامل:

  • تخفیف ۲۰٪ حمل بار به شهرستان.
  • ۳۰٪ تخفیف جهت جا به جا کردن وسایل خوابگاه ها و مدارس.

گاهی اوقات مشتریان به دلایل قیمت های زیاد شرکت های دیگر قادر به انجام اسباب کشی نیستند. باربری نیایش تمامی قیمت ها را بر اساس مقداری که اتحادیه در نظر می گیرد در نظر خواهد گرفت. بنابراین با کمترین قیمت ها نیز می توانید اثاث کشی نمایید.

 

 

 

باربری نیایش

نرخ اجاره وانت تلفنی در خیابان نیایش

قیمت اجاره وانت تلفنی و دیگر ماشین های حمل بار در باربری نیایش تهران با تخفیف ۲۵ درصد تعیین می شود. اگر می‌خواهید از نرخ اجاره‌ی تک تک ماشین‌های حمل بار در این شرکت مطلع شوید، بهتر است با کارشناسان مربوطه صحبت نمایید. این کارشناسان با در نظر گرفتن قیمت‌هایی که اتحادیه‌ی حمل بار برای اجاره‌ی وسایل نقلیه‌ی باری در نظر می‌گیرد، نرخ اجاره‌ی ماشین‌ها را تعیین می‌کنند. معمولا به ازای دو ساعت رزرو نرخ اولیه را برای وانت تلفنی و نیسان بار و جهت سه ساعت رزرو برای کامیونت ها تعیین می کنند. که بر این اساس نرخ اجاره نیسان و وانت بار به ترتیب پانصد و پنجاه و چهارصد و پنجاه هزار تومان و برای کامیونت هشتصد هزار تومان می‌باشد.

 

 

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری نیایش

باربری در نیایش برای انجام هر چه بهتر کار بسته بندی از بهترین تجهیزات و امکانات در این زمینه استفاده می کند. جهت جلوگیری از خسارات وارده بر بسته بندی از کارتن های چند رویه استفاده می کند. این کارتن ها صدمه و آسیب به وسایل را به حداقل کاهش می دهد و ایمنی کار را حفظ می کند. یک سری از تجهیزات بسته بندی این شرکت حمل بار به شرح زیر ایت:

  • کارتن های رگال دار و ضخیم.
  • فوم های ضربه گیر و نایلون های حباب دار.
  • کارتن های درب دار.
  • چسب های ۵ و ۱۰ سانتی متری.

 

قیمت حمل بار به شهرستان با ۲۰ درصد تخفیف

باربری در نیایش علاوه بر انتقال بار در سطح شهر تهران کار اسباب کشی به شهرهای نزدیک را هم انجام می دهد. برای اینکه کار با ایمنی کامل انجام شود از ماشین های حمل بار مسقف استفاده می کند. این ماشین ها دارای کف پوشیده شده با موکت هستند و توسط افرادی با تجربه ی بالا به مقصد رسانده خواهند شد. معمولا کارشناسان ما با در نظر گرفتن مسیر طی شده از تهران تا شهرستان مقصد و حجم و مقدار بار جا به جا شده و نوع وسیله ی نقلیه نرخ حمل و جا به جایی بار به شهرستان ها را تعیین می کنند. یکی از امتیازهای مهم این شرکت حمل بار ارائه ی تمامی خدمات اثاث کشی با تخفیف می باشد. بنابراین به راحتی با کمک شرکت حمل بار نیایش می توانید بارتان را به شهرستان ها با قیمت های منصفانه حمل نمایید.

 

 

حمل وسایل سنگین وزن در اسباب کشی

اتوبار نیایش مانند باربری بهشتی بدون قایل شدن محدودیتی تک تک اثاثیه و لوازم منزلتان را با ایمنی کامل جا به جا و انتقال خواهد داد. حمل و جا به جایی وسایل سنگین وزن در زمان اسباب کشی کار سختی است و هر آنچه قدرت جسمانی بالایی داشته باشید باز هم امکان دارد به سلامتی خود آسیب بزنید. بنابراین استفاده از ماشین آلات مخصوص حمل وسایل سنگین مانند یخچال، بوفه راهکار مناسبی برای جلوگیری از این صدمات است. باربری نیایش تمامی امکانات لازم و مناسب این کار را در اختیارتان قرار می دهد. نرخ حمل و جا به جا کردن این وسایل در این شرکت بر اساس قیمت هایی که اتحادیه در نظر گرفته است تعیین می کند. گاهی اوقات از تجهیزات و بالابرها برای جا به جا کردن اثاثیه ی سنگین وزن استفاده می کنیم که نرخ جداگانه ی برای آن ها تعیین خواهیم کرد.

 

 

 

 

حمل بار از تهران به شهرستان ها با تخفیف 25 درصد

حمل و جابجایی بار از تهران به شهرستان ها در اتوبار نیایش با تخفیف و با بهترین و مجهزترین ماشین های حمل بار انجام می شود. حمل بار در مسیرهای طولانی بین شهری کار سخت و پر ریسکی است و هر گونه بی احتیاطی و بی نظمی عوارض بدی را به همراه خواهد داشت. بنابراین بهتر است برای جلوگیری از عواقب پیش بینی نشده و عدم پرداخت هزینه های ناشی از آن بهتر است از یک شرکت حمل بار مناسب و معتبر جهت حمل بار به شهرستان ها استفاده نمایید. شرکت حمل بار نیایش به صورت تمام وقت و در تمام روزهای هفته آماده ی اریه خدمات اسباب کشی و حمل بار به تمام شهرستان های ایران است. کافی است با شماره تلفن های درج شده در این مطلب تماس بگیرید و خدمات حمل بار و اثاثیه منزل در این شرکت را رزرو نمایید و خدمات بین شهری بی نظیر جهت اسباب کشی به شهرستان ها استفاده نمایید. این شرکت دارای مجوز رسمی و قانونی از اتحادیه حمل بار است و به صورت قانونی و به بهترین شکل ممکن اثاثیه منزلتان را به شهرستان مدنظرتان انتقال می دهد. رانندگان این شرکت حمل بار دارای سابقه و تجربه ی طولانی در این عرصه هستند و از صدمه دیدن بارتان و عواقب آن جلوگیری می کنند.

تماس مستقیم