باربری نظام آباد

 

باربری نظام آباد مانند باربری گاندی در اتوبار تهران با ارائه ی بهترین تجهیزات اسباب کشی در خدمت ساکنین محترم مناطق مختلف تهران می باشد. باربری نزدیک نظام آباد به صورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی است و مشتریان ثابتی را در پایتخت و شهرستان ها دارد. این شرکت حمل بار جلسات مشاوره را قبل از شروع اسباب کشی تشکیل می دهد و موارد لازم در حوزه‌ی اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل را به اطلاع شما مشتریان گرامی می‌رساند. فعالیت باربری خیابان نظام آباد به صورت تمام وقت و در تمام روزهای هفته می باشد. شما با خیالی آسوده و بدون هیچ گونه نگرانی می توانید در تمام ساعات شبانه روز با گرفتن یک شماره تماس خدمات مورد نیاز خود را رزرو نمایید.

 

  • فهرست:
  • شماره تلفن باربری نظام آباد.
  • کارگر حمل اثاثیه ماهر در نظام آباد.
  • خدمات اسباب کشی در باربری نزدیک نظام آباد.
  • حمل سریع بار در نظام آباد با وانت تلفنی.
  • نرخ کرایه وانت بار و نیسان تلفنی.
  • بیمه نامه رایگان اسباب کشی در شرکت حمل بار نظام آباد.
  • رزرو خاور برای اسباب کشی.
  • محدوده خدمت رسانی باربری نظام آباد کجاست؟
  • باربری ارزان در نظام آباد.

 

شماره تلفن باربری نظام آباد

باربری در محدوده نظام آباد دارهی سال ها تجربه ی درخشان در حوزه اسباب کشی و بسته بندی می باشد و مشتریان ثابتی در مناطق مختلف تهران دارد. هر شرکت حمل باری خدمات مخصوص به خود را ارائه می دهد و بهتر است قبل از سپردن کار به آن ها شناخت نسبی از شرکت مربوطه داشته باشید. شرکت حمل بار نظام آباد جهت معرفی کردن خدمات مربوط به خود از راه های مختلفی اقدام می کند. به عنوان مثال شما می توانید با ما تماس بگیرید و با مشاورین ما سوالات خود را مطرح نمایید یا اینکه به طور حضوری به شرکت مراجعه نمایید. اما ساده ترین راه تماس با شماره های این شرکت حمل بار است که به راحتی می توانید با کارشناسان ما صحبت نمایید:

02128429276

 

باربری نظام آباد

 

کارگر حمل اثاثیه ماهر در نظام آباد

باربری در نظام آباد تهران و باربری سبلان از کارگران ماهری برخوردارند که صفر تا صد اسباب کشی را با مهارت بالا انجام می دهند. مقدار مهارت کارگر اسباب کشی بسیار اهمیت دارد و بر چگونگی انجام مراحل مختلف تاثیر گذار است. به همین دلیل این شرکت حمل و نقل آموزش های لازم را به کارگران خود می دهد. ساکنین محترم نظام آباد کاملا در جریان هستند که ما در قبال کار این کارگران زحمتکش انعامی دریافت نمی کنیم. تمامی این افراد تلاش خود را در جهت انجام هر چه بهتر مراحل اسباب کشی انجام می دهند، معمولا در دو گروه خانم و آقا به مقصد اعزام خواهند شد. شما می توانید با خیالی آسوده به ما اعتماد کنید چون تجربیات این افراد کمتر از ۱۵ سال نمی باشد و چند و چون کار را به طور کامل می دانند. به ازای هر ساعت رزرو این کارگران هزینه ی ۶۰ هزار تومان را در نظر گرفته ایم و قیمت نهایی برای سه ساعت معادل ۱۸۰ هزار تومان است. در ویدیوی زیر شما فعالیت این کارگران را در حین جا به جا کردن وسایل سنگین وزن در زمان اثاث کشی را مشاهده می فرمایید.

 

 

 

باربری نظام آباد

خدمات اسباب کشی در باربری نزدیک نظام آباد

باربری خیابان نظام آباد دارای بهترین امکانات، ماشین آلات و ماشین های حمل بار جهت انجام اثاث کشی در تهران و شهرستان ها می باشد. در هنگام اسباب کشی و جا به جایی سعی کنید از یک شرکت حمل بار مناسب کمک بگیرید. هیچگاه این کار را خودتان انجام ندهید چون بی تجربگی در اسباب کشی سبب وارد شدن خسارت های زیادی به بار خواهد شد. تجربه ی چندین ساله کارگران ما به شما کمک خواهد کرد با خیالی آسوده و با ایمنی کامل اثاث کشی نمایید. یک سری از خدمات شرکت حمل بار در منطقه نظام آباد را در لیست زیر جهت اطلاع شما مشتریان عزیز آورده ایم:

  • انتقال و حمل بار به شهرستان و تمام مناطق تهران.
  • اسباب کشی در مسیرهای مختلف با امکانات به روز با تخفیف.
  • حمل بار بوسیله ماشین های مجهز و مسقف.
  • استفاده از بهترین پکیج بسته بندی.
  • ارائه ی بیمه نامه رایگان.
  • تشکیل جلسات مشاوره اسباب کشی.
  • ارائه ی بارنامه رایگان و قانونی.

 

باربری نظام آباد

حمل سریع بار در نظام آباد با وانت تلفنی

وانت تلفنی در باربری محدوده نظام آباد به صورت همه روزه و بدون تعطیلی برای شما مشتریان گرامی رزرو می شود. گاهی اوقات مشتریان ما تصمیم دارند بارهای کم حجم و کم وزن را جا به جا نمایند، از این رو ما سعی می کنیم متناسب با آن، از انواع ماشین های حمل بار استفاده نماییم. شرکت حمل بار نظام آباد در صورتی که حجم بار کم باشد به این معنی کا کمتر از ۲ یا ۲ونیم تن باشد از وانت تلفنی و نیسان بار جهت جا به جایی بار استفاده می کند. اگر تناژ بار بسیار زیاد باشد به عنوان مثال از ۳ تن بیشتر باشد از خاور و ایسوزو استفاده می کند. در واقع این شرکت حمل بار دارای انواع ماشین های سبک و سنگین و یخچال دار می باشد و بسته به شرایط از انواع آن ها استفاده می نماید. از انواع تریلی نیز در باربری بین شهری در زمانی که مقدار بار بیشتر از ۵ تن است استفاده کرده و این ماشین ها یا چادر دارند یا به صورت مسقف هستند.

 

نرخ کرایه وانت بار و نیسان تلفنی

هزینه اجاره وانت تلفنی و نیسان بار در باربری منطقه نظام آباد با تخفیف ۲۵ درصد اعلام می شود. بر اساس اینکه یک مشتری برای چه زمانی این ماشین های حمل بار را رزرو می کند، هزینه کرایه آن در این شرکت حمل بار تعیین می شود. این وسایل نقلیه هم به صورت روباز و هم به صورت مسقف در این شرکت موجود است و نرخ اجاره ی آن ها با هم متفاوت است. نرخ کرایه نیسان بار را برای یک ساعت صد و پنجاه هزار تومان در نظر گرفته ایم که معمولا رزرو این ماشین ها را بیشتر از یک ساعت تعیین می کنیم. همچنین نرخ اجاره وانت تلفنی در این شرکت حمل و نقل برای دو ساعت معادل دویست و شصت هزار تومان تعیین شده است. برای وسایل نقلیه ی سنگین تر مانند خاور و ایسوز سه ساعت را در نظر گرفته و نرخ کرایه ی آن ها پانصد و پنجاه هزار تومان می باشد.

 

 بیمه نامه رایگان اسباب کشی در شرکت حمل بار نظام آباد

باربری در نظام آباد بیمه نامه ی اسباب کشی را به تمام مشتریان خود در تهران و شهرستان ها ارائه می دهد. تمامی شرکت های حمل بار در تهران در قبال بیمه نامه هزینه های مشخصی از مشتریان دریافت می کنند. این باربری هیچ گونه هزینه ی در برابر این کار از مشتریان خود دریافت نمی کند. بر طبق این بیمه نامه در طول اسباب کشی هر حادثه ی اعم از آتش گرفتن، گم شدن و خرابی بار رخ دهد، مسئولیت آن با این شرکت حمل بار است. به این معنی که اگر در این حوادث آسیبی به وسایل و اثاث در داخل بار وارد شود، هزینه ی آن توسط این شرکت به مشتریان برگردانده خواهد شد. این بیمه نامه تا یک سقف مشخص به عنوان مثال تا ۵۰۰ میلیون ریال صادر می شود و با توافق هر دو طرف قرارداد یعنی مشتری و شرکت باربری تعیین می شود. شما مشتریان عزیز می توانید قبل از رزرو خدمات مربوط به بیمه نامه، از جزئیات آن مطلع شوید و با خیالی آسوده و با آگاهی کامل از آن برخوردار شوید.

 

رزرو خاور برای اسباب کشی

از وسایل نقلیه باربری در نظام آباد و باربری سرآسیاب می توان به خاور، ایسوزو و دیگر ماشین های نیمه سنگین اشاره نمود. معمولا برای جا به جا کردن وسایل و لوازم منزلتان از خاور استفاده می کنیم چون که می توان پنج تا شش تن بار را به راحتی با آن جا به جا کرد. در زمان بارندگی و در فصول سرد سال از انواع مسقف این ماشین ها استفاده می کنیم تا ایمنی وسایلتان حفظ شود. برای رزرو وسایل نقلیه باری در این شرکت حمل بار کافی است با مشاورین و کارشناسان ما تماس بگیرید. این افراد متخصص از شما سوالاتی در خصوص حجم و مقدار بار و مسافت طی شده تا مقصد و موارد دیگری را مطرح و بر مبنای آن ها بهترین وسیله ی نقلیه را برای شما شهروندان عزیز رزرو خواهند کرد. بهتر است هر چه سریعتر تلفن را بردارید و از خدمات بی نظیر این شرکت حمل بار بهره مند شوید.

محدوده خدمت رسانی باربری نظام آباد کجاست؟

باربری خیابان نظام آباد تهران در شرق تهران واقع شده است و دارای محدوده خدمت رسانی گسترده ی می باشد. در واقع هدف این شرکت حمل بار خدمت رسانی به تمامی محلات و خیابان های شرق تهران به خصوص محدوده ی نظام آباد می باشد. به دلیل بافت قدیمی این محدوده، اسباب کشی و حمل بار به راحتی قابل انجام نیست، اما با راه اندازه ی بزرگراه امام علی در این منطقه مقداری کار را آسانتر خواهد کرد. چرا که این بزرگراه دسترسی به شمال و جنوب تهران را میسر خواهد کرد. از جمله خیابان های مهم این محدوده می توان به خیابان شهید مدنی، سبلان شمالی، جنوبی، خیابان مطلب نژاد، شیخ صفی و پازوکی اشاره نمود که کلا تحت پوشش این شرکت باربری هستند. این شرکت حمل بار رانندگانی را استخدام کرده است که دارای مهارت لازم در این زمینه بوده و با ایمنی کامل حمل و جا به جایی اثاثیه و وسایل منزل را در این بافت قدیمی انجام خواهند داد. به صورت شبانه روزی آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز در این محدوده و دیگر مناطق تهران می باشد.

 

 

باربری ارزان در نظام آباد

اتوبار نظام آباد یکی از شرکت های حمل بار در تهران است که دارای مجوز رسمی از تعاونی حمل بار در تهران است و تمامی نرخ های تعیین شده  جهت ارایه ی خدمات اسباب کشی در این شرکت حمل بار بر اساس قانون می باشد. معمولا نرخ نهایی اثاث کشی در این شرکت حمل بار با جمع زدن نرخ مراحل مختلفی همچون بسته بندی اثاثیه منزل، حمل وسایل سنگین وزن و غیره تعیین می شود. مهم ترین عامل تعیین کننده ی قیمت اسباب کشی در این شرکت حمل بار، نرخ کرایه ی ماشین های رمل بار می باشد که با توجه به نوع این وسایل نقلیه تعیین می شود، به عنوان مثال نرخ کرایه وانت ، تلفنی کمتر از خاور و دیگر ماشین های نیمه سنگین و سنگین است. از عوامل دیگر که تعیین کننده ی نرخ اثاث کشی است می توان به مسافت بین مبدا و مقصد اثاث کشی، حجم و مقدار و نوع بار جابجا شده  ، اشاره نمود که مدیریت محترم شرکت حمل بار نظام آباد با کمک کارشناسان ماهر این موارد با به طور کامل بررسی می نماید.

تماس مستقیم