باربری آتی ساز

 

باربری آتی ساز سال های پی در پی است همراه با باربری در محدوده مالک اشتر در مناطق مختلف تهران و شهرهای نزدیک خدمات مربوط به اثاث کشی را ارائه می دهند. اسباب کشی را با به کار بردن ماشین های کاملا ایمن به صورت مسقف و کف دارای موکت انجام می دهد. اتوبار آتی ساز و باربری محدوده آرژانتین  مفتخرند که بهترین امکانات را برای جا به جایی بار در اختیار مشتریان خود قرار دهد. تمامی کارهای لازم جهت انجام بسته بندی و جا به جا کردن بار توسط کارگران حرفه ای و آموزش دیده با تجهیزات کاملا به روز انجام می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های باربری محدوده آتی ساز تماس حاصل نمایید و با کارشناسان ما صحبت نمایید.

 

شماره باربری آتی ساز

اتوبار آتی ساز بهترین امکانات و خدمات اثاث کشی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو سرویس اثاث کشی با شماره تلفن های شرکت حمل بار آتی ساز و دیگر شعب مانند باربری اوین تماس بگیرید. شماره شرکت حمل بار آتی ساز به صورت تمام وقت در دسترس شما مشتریان گرامی است و می توانید بدون اتلاف وقت با کارشناسان ما صحبت نمایید. این شماره ها به صورت بیست و چهار ساعته آماده ی خدمت رسانی و رزرو خدمات اسباب کشی به شما مشتریان عزیز می باشند. هر چه سریعتر تلفن را بردارید و با مشاورین ماهر و با تجربه ی ما تماس بگیرید، شما را راهنمایی می کنند تا اسباب کشی تان را به خوبی انجام دهید.

 

02128429276

قیمت باربری محدوده آتی ساز

باربری در آتی ساز برای تعیین هزینه اسباب کشی و حمل بار عوامل مختلفی را در نظر می گیرد که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد. از عواملی که این شرکت حمل بار در نظر می گیرد می توان به موارد زیر اشاره کرد. در هر صورت تلاش این شرکت حمل بار این است که از قیمت های هنگفت و غیر قانونی جلوگیری نماید، نرخ تعیین شده در شرکت کاملا منطبق بر قوانین تعاونی است. این شرکت حمل بار برای کاهش قیمت نهایی اثاث کشی تخفیف هایی ارائه می دهد که برای اطلاع از آن ها با شماره های ما تماس بگیرید.

  • تعداد و نوع ماشین های حمل بار.
  • مقدار فوم های ضربه گیر.
  • تعداد کارتن های استفاده شده.
  • حجم و مقدار بار و بسته بندی ها.
  • مسافت طی شده و وضعیت جوی و جاده ی.

نرخ بیمه نامه اسباب کشی در اتوبار آتی ساز

باربری در آتی ساز همیشه به دنبال کسب رضایت مشتربان خود در تهران و شهرستان ها بوده است و در این راستا از روش های مختلفی استفاده می کند. یکی از نگرانی های شما مشتریان گرامی در زمان اسباب کشی، ایمنی و سلامت بار و اثاثیه منزلتان می باشد. با وجود مهارت بالا و تجربه ی بیش از ۱۵ ساله ی کارگران ما در عرصه ی اسباب کشی و بسته بندی، گاهی امکان وقوع رخداد هایی وجود دارد که قابل پیش بینی نبوده است. بر اثر این اتفاق ها صدماتی به لوازم و اثاثیه بار وارد شده و این موجب نارحتی و نارضایتی شما خواهد شد. از اینر شرکت حمل بار آتی ساز درصدد جبران این خسارت ها بر آمده و بیمه نامه ی اسباب کشی با سقف مشخصی را ارائه می دهد. بر اساس این بیمه نامه اگر در طول اثاث کشی صدمه ی به وسایل و اثاث داخل بار وارد شود، هزینه ی جبران ان بر عهده ی این شرکت حمل بار است. شما در قبال برخورداری از این بیمه نامه هیچ گونه هزینه ی به شرکت پرداخت نخواهید کرد و کاملا رایگان است.

کارگران اسباب کشی خوب در باربری منطقه آتی ساز

کارگران حمل اثاثیه در اتوبار آتی ساز دارای مهارت و تجربه ی بسیار بالایی هستند. جهت انجام اسباب کشی مناسب و بدون نقص کارشناسان ماهری در این شرکت حمل بار هستند که می توانید با شماره تلفن های سایت تماس بگیرید یا حضوری می توانید در جلسات تشکیل شده باربری آتی ساز شرکت نمایید. خدمات مورد نظرتان را رزرو کرده و از راهنمایی های آن ها استفاده کنید و کارتان را به طور منظم و مناسب به پایان برسانید. کارگران اثاث کشی در این شرکت دوره های آموزشی را طی می کنند و دارای مهارت و تجربه ی کافی در زمینه حمل بار و اسباب کشی و بسته بندی هستند. برای اینکه بدانید نرخ کارگر اسباب کشی چقدر است، با ما تماس بگیرید و از چند و چون کار مطلع شوید. جهت اطلاع از چگونگی عملکرد کارگران این شرکت حمل بار ویدیوی زیر را مشاهده فرمایید:

 

 

 

 

باربری آتی ساز

بهترین خدمات اسباب کشی در اتوبار آتی ساز

خدماتی که در باربری منطقه آتی ساز همانند باربری شهرک نفت ارائه می شود دارای سطح کیفی بالایی می باشد. در هر شرکت های حمل بار و اسباب کشی خدمات ویژه ی مخصوص این کار ارائه می شود. اما نوع و سطح کیفی آن ها با همدیگر متفاوت است و تعیین کننده نتایج کار است. تمامی خدمات اثاث کشی ارائه شده در این شرکت حمل بار همراه با تخفیف ۲۵ درصد می باشد. سرویس های این شرکت حمل بار و پکیج های بسته بندی و دیگر خدمات ارزنده مانند خدمات مربوط به باربری بین شهری با قیمت های قانونی در این شرکت رزرو می شود. خدمات ارائه شده در شرکت حمل بار محدوده آتی ساز به صورت زیر است:

  • ارائه ی انواع ماشین های حمل بار سر پوشیده.
  • ارائه ی بیمه نامه رایگان اسباب کشی به همراه بارنامه ی معتبر.
  • تشکیل جلسات رایگان مشاوره اثاث کشی.
  • ارائه ی پکیج کامل تجهیزات بسته بندی مانند انواع کارتن های چند لایه در سایزهای مختلف.
  • تعیین قیمت های مصوب اتحادیه حمل بار.
  • ارائه ی تخفیف ۳۵ درصد به تمامی مشتریان.
  • حمل بار به شهرستان و تمام نقاط تهران.

 

باربری آتی ساز

بسته بندی اثاثیه منزل در شرکت حمل بار آتی ساز

باربری محدوده آتی ساز با استفاده از روش های به روز دنیا و تجهیزات درجه یک کار بسته بندی انواع اثاث را انجام می دهد. کارگران این شرکت از بهترین تجهیزات بسته بندی استفاده می کنند، به عنوان مثال جهت بسته بندی وسایل قیمتی و حساس خانه از کارتن های دارای پلاستیک حباب دار استفاده می کند. پلاستیک های ضد ضربه و فوم های ضربه گیر از دیگر تجهیزاتی است که تمامی لوازم و اثاث منزل را در برابر صدمات احتمالی محافظت می کند. انواع مختلف لوازم بسته بندی مانند قیچی، میخکوب، چسب و دیگر لوازم ضروری درگیر در کار از دیگر تجهیزات بسته بندی در این شرکت حمل بار می باشد. بسته بندی اثاثیه و وسایل منزل کار بسیار حساس و سختی است و باید به درستی و بدون نقص انجام شود.

باربری آتی ساز

ماشین های حمل بار در باربری آتی ساز

باربری محدوده آتی ساز از ماشین های حمل بار در سایزهای سبک و سنگین و نیمه سنگین استفاده می کند. این ماشین ها کاملا مسقف و مجهز به وسایل ایمنی پتو، کپسول آتشنشانی و طناب هستند. از انواع ماشین های تریلی، خاور مسقف و روباز، نیسان بار و وانت تلفنی برای انتقال بار در حجم های مختلف استفاده می کند. کف این ماشین ها موکت کاری شده است و با انجام این کار از کثیف شدن و صدمه به وسایل جلوگیری می شود. جهت رزرو انواع وسایل نقلیه با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن از سرویس های این شرکت حمل بار بهره مند شوید. در شرایط مختلف مانند بارش باران و وضعیت بد آب و هوایی برای جلوگیری از خیس و کثیف شدن اثاثیه داخل بار، از ماشین های سقف دار استفاده می کنیم. رانندگان ماهر و با تجربه ی این شرکت حمل بار، مسئول حمل و جا به جایی بار توسط این ماشین های حمل بار هستند.

 

نرخ وانت تلفنی در باربری آتی ساز

در باربری آتی ساز حمل و جا به جایی بارهای کم حجم و کم وزن مانند اثاثیه منزل، مبلمان، میز و صندلی نهار خوری و سرویس خواب به وسیله وانت تلفنی انجام می شود. نرخ کرایه ی این ماشین ها روز به روز در حال تغییر و نوسان است، بنابراین تعیین یک قیمت مشخص جهت اجاره ی وسایل نقلیه کار آسانی نیست. به عنوان مثال یک سری از قیمت های تعیین شده در بهار ۱۴۰۱ را در زیر مشاهده می کنید:

  1. نرخ کرایه وانت تلفنی: سه میلیون ریال.
  2. قیمت اجاره نیسان تلفنی: چهار میلیون و پانصد هزار ریال.
  3. هزینه ی اجاره کامیون ها: هفت میلیون و پانصد هزار ریال.

 

محدوده خدمات رسانی باربری آتی ساز

شرکت اتوبار آتی ساز در منطقه ی آتی ساز در شمال شهر تهران قرار دارد که جزء منطقه ی ۱ و ۲ تقسیم بندی شهرداری پایتخت محسوب می شود. در مورد محدوده ی خدمات رسانی این شرکت ذکر این نکته لازم است که ما در مجموعه ی شرکت حمل و نقل آتی ساز محدودیتی در این زمینه قایل نیستیم. به این معنی که تمامی نقاط تهران از شمال تا جنوب و حتی شهرستان ها می توانند بدون هیچ گونه دردسری و فقط با گرفتن یک شماره تلفن از خدمات اسباب کشی ما استفاده نمایند. به علت مشرف بودن این منطقه بر بزرگراه چمران، دسترسی به این محدوده و این شرکت حمل بار آسان است. همچنین به علت وجود امکانات رفاهی متعدد، فضای سبز، برج های سر به فلک کشیده و لوکس بودن این منطقه طرفداران زیادی برای سکونت دارد. کارشناسان ما از شنبه تا جمعه بدون یک لحظه تاخیر و معطلی خدمات اثاث کشی ارائه شده و ماشین های شرکت حمل بار آتی ساز را برایتان رزرو خواهند کرد. بنابراین در هر کجای تهران بزرگ و شهرستان های اطراف آن و دیگر شهرهای ایران ساکن هستید، می توانید به ما مراجعه و از بهترین امکانات و تجهیزات اسباب کشی با قیمت های مصوب و قانوتی تعاونی حمل بار تهران استفاده و بهره مند شوید.

 

تماس مستقیم