باربری باغ فردوس

 

باربری باغ فردوس و  باربری خیابان دامپزشکی  سال های طولانی است که کار اسباب کشی و بسته بندی و حمل و جا به جایی با را با بهترین کیفیت زیر نظر باربری تهران انجام می دهند و مشتریانی همیشگی در نقاط مختلف تهران دارند. این شرکت حمل بار دارای ماشین های سرپوشیده وانت تلفنی، نیسان بار، خاور و تریلی است. اتوبار باغ فردوس اسباب کشی را با رعایت نکات ایمنی انجام می دهد و انجام مراحل مختلف آن بر عهده پرسنل و رانندگان ماهر و خبره می باشد. برای اطلاع از عملکرد باربری محدوده باغ فردوس و رزرو خدمات با شماره تلفن سایت تماس بگیرید.

 

 

 

 

فهرست محتوا:

  • مشاوره اسباب کشی رایگان در شرکت حمل بار باغ فردوس.
  • قیمت اثاث کشی در باربری باغ فردوس در سال ۱۴۰۲.
  • خدمات اسباب کشی اصولی در اتوبار باغ فردوس.
  • حمل بار به شهرستان.
  • قیمت حمل بار به شهرستان با تخفیف ۲۵ درصد.
  • کارگران حمل بار ماهر در باربری باغ فردوس.
  • نرخ کرایه وانت تلفنی باغ فردوس. 

 

 

مشاوره اسباب کشی در شرکت حمل بار باغ فردوس

قبل از شروع حمل و جا به جایی بار مشاورین ما به شما کمک خواهند کرد که اسباب کشی آسان و راحتی را تجربه نمایید. جلسه هایی در باربری باغ فردوس تشکیل شده و مقدار دقیق قیمت ها، تجهیزات و خدمات ارائه شده به عرضتان خواهد رسید. هر نوع سوالی را در حوزه اثاث کشی می توانید با آن ها مطرح نمایید. این جلسه ها به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته برگذار می شود.

باربری باغ فردوس

قیمت اثاث کشی در باربری باغ فردوس در سال ۱۴۰۲

اتوبار باغ فردوس همیشه و در طول سال ها فعالیت خود از قیمت های مصوب اتحادیه حمل بار استفاده کرده است. اگر تصمیم دارید با هزینه ی مناسب اسباب کشی ایمنی را تجربه نمایید پس با ما تماس بگیرید. این شرکت برای تمامی مشتریان خود تخفیف هایی را هم اعمال می کند تا مقدار هزینه ها سرشکن شود.

 

باربری باغ فردوس

خدمات اسباب کشی اصولی در اتوبار باغ فردوس

باربری در باغ فردوس اثاث کشی اصولی را با استفاده از خدمات به روز و پیشرفته در تهران و شهرستان ها انجام می دهد. خدمات این شرکت شامل موارد زیر است:

  • انتقال بار در مسیرهای دور و نزدیک با ماشین های سبک و سنگین مسقف.
  • انتقال و حمل یخچال ساید بای ساید، بوفه، کمد و تردمیل با استفاده از بالابرها و جرثقیل.
  • استفاده از پکیج کامل کارتن های بسته بندی و تجهیزات لازم جهت انجام این کار.
  • در نظر گرفتن قیمت های تصویب شده و قانونی.
  • ارائه ی بیمه نامه و مشاوره اسباب کشی رایگان.
  • کمک گرفتن از کارگران مجرب.

باربری باغ فردوس

حمل بار به شهرستان

باربری باغ فردوس جا به جایی و حمل بار به شهرستان و مسیرهای دورتر را نیز انجام می دهد. کادر حرفه ای و کار بلد این شرکت حمل و نقل به گونه ای بسیار ایمن و مناسب کار چیدمان وسایل را در داخل ماشین های حمل بار انجام می دهند. با ما یک اثاث کشی آسان و بدون دردسر را تجربه خواهید کرد. این شرکت حمل بار دارای سال ها تجربه درخشان در زمینه حمل بار به تمام شهرستان های ایران از شمال تا جنوب کشور است. شما مشتریان گرامی در شهرستان ها کاملا با نحوه انجام اثاث کشی در این شرکت آشنایی دارید و معمولا کار خود را به ما می سپارید. ما جهت ارج نهادن به اعتماد شما از بهتربن امکانات اسباب کشی چه در تهران و چه در شهرستان ها استفاده می کنیم.

قیمت حمل بار به شهرستان با تخفیف ۲۵ درصد

باربری محدوده باغ فردوس قیمت ارسال بار از تهران به شهرستان ها را بر مبنای نوع ماشین حمل بار و مقدار حجم بار جا به جا شده در نظر می گیرد. می توانید برای استعلام از مقدار دقیق قیمت ها با مشاورین ما تماس بگیرید. نرخ کرایه انواع ماشین های وانت تلفنی، نیسان بار و خاور و ترانزیت ها با توجه به قیمت های قانونی استفاده می کند.

کارگران حمل بار ماهر در باربری باغ فردوس

باربری باغ فردوس دارای کارکنان و کارگران متعهد و مسئولیت پذیری است که تا انتهای اثاث کشی در خدمت شما مشتریان گرامی هستند. در ویدیوی زیر سعی کرده ایم تا گوشه ای از فعالیت و خدمات خالصانی این افراد را به شما نشان دهیم. ما و باربری اختیاریه در جهت بهبود عملکرد کارگرانمان دوره های آموزشی مختلفی در زمینه اسباب کشی را برگذار می کنیم.

 

 

 

نرخ کرایه وانت تلفنی باغ فردوس

نرخ کرایه ماشین‌های حمل بار در اتوبار باغ فردوس  مطابق با مبالغی است که تعاونی حمل بار در تهران تعیین می کند. همچنین باید بگوییم که نرخ نهایی در این شرکت حمل بار با اعمال تخفیف های مختلفی  تعیین می شود. در زیر اشاره ی کوتاهی به قیمت اجاره ی یک سری از ماشین های سبک و نیمه سنگین کرده ایم که شما مشتریان عزیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین ما صحبت نمایید.

 

  • اجاره وانت تلفنی برای دو ساعت: ۳۰۰ هزار تومان.
  • نرخ کرایه نیسان بار برای دو ساعت: ۴۵۰ هزار تومان.
  • اجاره کامیونت برای سه ساعت: ۸۰۰ هزار تومان.

 

بسته بندی حرفه‌ی اثاثیه منزل

باربری باغ فردوس از کارگران ماهر جهت انجام بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل کمک می‌گیرد. بسته بندی لوازم منزل بخصوص اثاث و وسایل گرانقیمت و شکستنی کار هر کسی نیست و باید به افراد ماهر در این زمینه سپرده شود. کارگران این شرکت حمل بار از بهترین تجهیزات جهت بسته بندی کردن این لوازم استفاده می کنند. از جمله این تجهیزات می توان به، کارتن‌های چند لایه، کارتن‌های رگال دار، کیسه های زیپ دار کوچک و بزرگ، انواع فوم‌های ضربه گیر و ضد ضربه و نایلون های حباب دار اشاره نمود.

 

تماس مستقیم