باربری شهرک اکباتان  

 

 

 

باربری شهرک اکباتان در ایران باربری

 

 باربری شهرک اکباتان و  باربری گاندی   از شرکت های معتبر زیر شعبه  اتوبار تهران محسوب می شوند که به صورت ۲۴ساعته آماده خدمت رسانی در زمینه بسته بندی اثاثیه منزل و اسباب کشی هستند. خدمات حمل بار و اثاثیه منزل در باربری منطقه شهرک اکباتان، با قیمت های مصوب در تعاونی حمل بار تهران ارایه می شود. باربری در شهرک اکباتان از رانندگان ماهر و با تجربه و کارگران کاربلد جهت جابجایی وسایل منزلتان کمک می گیرد. در ادامه به شما مشتریان عزیز شرح خواهیم داد که چگونه می توانید خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار را رزرو کرده و استفاده نمایید.

 

  • فهرست مطالب:
  • شماره باربری شهرک اکباتان تهران.
  • مشاوره اسباب کشی رایگان در اتوبار شهرک اکباتان.
  • بیمه نامه رایگان اسباب کشی.
  • قیمت اسباب کشی در باربری منطقه شهرک اکباتان چقدر است؟
  • حمل وسایل و اثاثیه سنگین وزن در اثاث کشی.
  • وانت تلفنی شهرک اکباتان.
  • نرخ کرایه انواع ماشین های حمل بار در اتوبار شهرک اکباتان.
  • کارگر حمل بار ماهر باربری در شهرک اکباتان.
  • محدوده ی خدماتی شرکت حمل بار شهرک اکباتان.
  • بهترین خدمات اسباب کشی در باربری محدوده شهرک اکباتان.

 

شماره باربری شهرک اکباتان تهران

می توانید با شماره تلفن باربری شهرک اکباتان تماس بگیرید و تمامی سوالات خود را با کارشناسان ما مطرح نمایید. سرویس دهی و موارد دیگر را در شرکت حمل بار شهرک اکباتان و دیگر شعب مانند باربری فرشته رزرو نمایید. این شرکت دارای انبارهایی با گنجایش حجم های مختلف از بار است که به صورت موقت آن ها را به مشتریان خود اجاره می دهد. هزینه ی این انبارها کاملا قانونی است و با قیمت های پایین می توانید بارتان را در مدت زمان مشخص نگهداری نمایید. جهت رزرو خدمات این شرکت با ما تماس بگیرید:

 

28429276

 

مشاوره اسباب کشی رایگان در اتوبار شهرک اکباتان

 معمولا مشتریانی که به باربری در شهرک اکباتان مراجعه می کنند با خدماتی که ارائه می دهد آشنایی چندانی ندارند به همین دلیل نمی توانند خدمات درستی را انتخاب کنند. این شرکت سعی دارد از مشاورانی حرفه ای بهره گیرد تا خدماتی با کیفیت را به مشتریان عزیز ارائه دهد. مشاوران ما  خدمات خود را به صورت شبانه روزی ارائه می دهند. این جلسات کاملا رایگان است و شما برای شرکت در این جلسه ها مجبور به پرداخت هزینه ی جداگانه ی نیستید. به صورت تلفنی، آنلاین و حضوری می توانید در این جلسه ها شرکت نمایید و سوالات خود را در زمینه اسباب کشی و بسته بندی مطرح نمایید. پس به راحتی و بدون دردسر می توانید با گرفتن یک شماره تلفن از خدمات مشاوره ی در این شرکت حمل بار بهره مند شوید.

 

باربری شهرک اکباتان در ایران باربری

 

 بیمه نامه رایگان اسباب کشی 

باربری در شهرک اکباتان مانند باربری اندرزگو برای آسودگی خاطر مشتریان عزیز بیمه نامه ای ارائه می دهد. این بیمه نامه به صورت رایگان ارائه می شود و بر اساس این بیمه نامه هرگونه مشکلی در طول اسباب کشی پیش بیاید، این شرکت مؤظف است خسارت آن را کامل پرداخت کند.  بیمه نامه ارائه شده در شرکت حمل بار شهرک اکباتان دقیق از زمانی که کارگران در محل حاضر می شوند و شروع به بار زدن وسایل در کامیون می کنند شروع می شود و تا زمانی که وسایل را در منزل جدید به مشتری تحویل می دهند اعتبار دارد.

 

 

 

 

قیمت اسباب کشی در باربری منطقه شهرک اکباتان چقدر است؟

باربری منطقه شهرک اکباتان هزینه ی اسباب کشی را به گونه ی تعیین می کند تا همه بتوانند از خدمات این شرکت حمل بار استفاده نمایند. یکی از دغدغه های مشتریان زمانی که می خواهند اسباب کشی کنند هزینه باربری می باشد و به محض ورود به سایت شرکت شهرک اکباتان اولین چیزی که می بینند لیست قیمت های آنان است. با توجه به اینکه هزینه های اسباب کشی در  زیر نظر اتحادیه باربری مشخص شده است پس هیچ گونه مشکلی وجود نخواهد داشت و می توانید آسوده باشید که هزینه اضافه ای از ما دریافت نخواهد شد. هزینه های اثاث کشی در این شرکت با توجه به فاکتورهای مختلفی محاسبه می شود. از قبیل:

  • تعداد طبقات مبداء و مقصد برای اسباب کشی.
  • نوع ماشین درخواستی.
  • تعداد کارگران برای بسته بندی و حمل بار.
  • مسافت بین مبداء و مقصد.
  • تعداد بار با توجه به حجم آن.
  • خدمات درخواستی از جانب مشتریان.

باربری و اتوبار شهرک اکباتان

 

حمل اثاثیه و وسایل سنگین وزن در اثاث کشی

باربری شهرک اکباتان تهران به سلامت کارگران خود بسیار اهمیت می دهد و از طرفی حمل و جا به جایی سالم اشیا و اجسام داخل بار نیز از اهداف مهم و اصلی آن محسوب می شود. از این رو این شرکت از وسایلی استفاده می کند که جای حمل بار وسایل سنگین وزن با دست را خواهد گرفت و با ایمنی بسیار بالا و به صورت اصولی این کار را انجام می دهد. کارگران حمل اثاثیه در این شرکت حمل بار با به کار بردن جرثقیل و انواع مختلف بالابرها اقدام به حمل و جا به جا کردن انواع وسایل سنگین مانند یخچال و بوفه می نمایند. اگر به تنهایی تصمیم به انجام اسباب کشی و حمل و جا به جا کردن وسایل سنگین وزن دارید، مطمان باشید به سلامتی خود صدماتی وارد خواهید کرد. بنابراین بهتر است از تجربیات کارگران و امکانات بی نظیر این شرکت حمل بار استفاده نمایید. 

 

باربری شهرک اکباتان

حمل بار از شهرک اکباتان تهران به شهرستان ها

حمل و جا به جایی بار به شهرستان ها یکی دیگر از خدمات ویژه ی اتوبار شهرک اکباتان می باشد. باربری بین شهری را با قیمت های بسیار منصفانه و قانونی انجام می دهد و تخفیف هایی را بر قیمت نهایی اعمال می کند. اسباب کشی در مسیرهای بین شهری کار بسیار سخت و پر ریسکی است چرا که هر گونه کوتاهی و بی نظمی خسارت هایی را به بار خواهد آورد. بنابراین این شرکت حمل بار از راهکارهای مناسبی استفاده می کند تا از رخدادهایی که منجر به آسیب و خسارت به بار می شود جلوگیری نماید. به عنوان مثال از ماشین های باری مسقف جهت جا به جا کردن بار به مناطق دور دست استفاده می کند. پس جای هیچ گونه نگرانی برای شما مشتریان عزیز وجود ندارد و می توانید بدون پرداخت هزینه های نابجا، از خدمات اسباب کشی بین شهری این موسسه ی حمل بار استفاده نمایید.

وانت تلفنی شهرک اکباتان

باربری شهرک اکباتان برای انجام اسباب کشی و حمل بار در مناطق مختلف تهران از انواع ماشین های حمل بار سبک و سنگین و نیمه سنگین استفاده می کند. شما مشتریان گرامی می توانید جهت رزرو خدمات اسباب کشی و سرویس های وانت تلفنی، نیسان بار، خاور و انواع تریلی ها و کامیون ها با شماره این شرکت حمل بار تماس حاصل نمایید. برای جلوگیری از صدمات و خسارت به وسایل داخل بار، کف تمامی ماشین های حمل بار این شرکت با موکت پوشیده شده است. همچنین برای جلوگیری از خیس شدن بار در روزهای بارانی از ماشین های مسقف و مجهز به چادر استفاده می کند. این شرکت مجهز به بیش از ۳۰ دستگاه وانت تلفنی و نیسان بار می باشد و رزرو این ماشین ها را در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد.

 

نرخ کرایه انواع ماشین های حمل بار در اتوبار شهرک اکباتان

نرخ کرایه ماشین های حمل بار در باربری منطقه شهرک اکباتان و باربری فرمانیه بر طبق قوانین تصویب شده در تعاونی حمل بار تعیین می شود. بنابراین شما مجبور به پرداخت هزینه های هنگفت و زیادی جهت کرایه انواع ماشین های حمل بار نیستید. جهت اطلاع از قیمت اجاره ی ماشین های حمل بار در این شرکت با شماره تلفن های درج شده در سایت ایران باربری شعبه شهرک اکباتان تماس بگیرید. البته در لیست زیر برای اینکه از نرخ کرایه ماشین های سبک و سنگین مطلع شوید، مواردی  را درج کرده ایم:

  • کرایه کامیونت جهت سه ساعت رزرو: هشت میلیون ریال.
  • اجاره وانت تلفنی در دو ساعت: سه میلیون ریال.
  • نرخ کرایه نیسان بار برای دو ساعت: چهار میلیون و پانصد هزار ریال.

 

کارگر حمل بار ماهر در باربری در شهرک اکباتان

کارگران اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در اتوبار شهرک اکباتان مانند کارگران باربری استاد معین دارای تجارب بالایی می باشند. همچنین آموزش های لازم در حوزه ی بسته بندی و اثاث کشی را به طور کانل دریافت و در این زمینه خبره شده اند. جهت رزرو کارگران این شرکت حمل بار می توانید با شماره تلفن های آن تماس بگیرید. مشتریان ثابت ما در این محدوده از تهران به طور کامل با چگونگی عملکرد کارگران این شرکت آشنایی دارند. اگر بار اولتان است که اسباب کشی می کنید و می خواهید از خدمات ارائه شده در این شرکت استفاده نمایید، بهتر است ویدیوی زیر را مشاهده نمایید:

 

 

 

 

معرفی شرکت حمل بار مجوز دار در شهرک اکباتان

باربری شهرک اکباتان از شرکت های معتبر در تهران است که دارای بیش از سه دهه فعالیت قانونی در حوزه اسباب کشی است. این شرکت حمل بار با کسب مجوز از تعاونی حمل بار در تهران توانسته است این اعتبار را کسب نماید. مدیریت این شرکت حمل بار با توجه به تجربه‌ی طولانی که در عرصه‌ی اثاث کشی دارد، به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می‌کند که اگر قصد دارید اسباب کشی نمایید، حتما از خدمات ارایه شده در یک شرکت حمل بار معتبر استفاده نمایید. پس بهتر است تلفن را بردارید و با کارشناسان شرکت حمل بار شهرک اکباتان تماس بگیرید، این افراد خبره به شما خواهند گفت که از چه خدمات اثاث کشی که در این شرکت ارایه می‌شود، استفاده نمایید.

محدوده خدماتی شرکت حمل بار شهرک اکباتان

سال های طولانی است که باربری منطقه شهرک اکباتان در شهرک اکباتان خدمات اسباب کشی را ارائه می دهد. این شهرک در منطقه ی ۵ تهران قرار دارد و از جنوب به بزرگراه شهید لشگری، از شمال به اتوبان تهران کرج، از شرق به شهرک آپادانا و از غرب به نمایشگاه صنایع هواپیمایی می رسد. با این تواصیف نیاز به یک شرکت حمل بار در این محدوده کاملا حس می شود تا بتواند نیازهای باربری مردم این محدوده را رفع نماید. این شرکت حمل بار دارای تجربه ی بیش از ۱۵ سال در عرصه ی اسباب کشی است و آماده ی خدمت رسانی در این شهرک و مناطق اطراف آن می باشد. با توجه به افزایش ساخت و ساز در این محدوده و افزایش مهاجرت و اثاث کشی مردم به این منطقه، ما روز به روز در حال افزایش امکانات اسباب کشی هستیم. بنابراین با خیالی آسوده می توانید از خدمات باربری در این موسسه حمل بار و باربری نیاوران استفاده و بهره مند شوید.

بهترین خدمات اسباب کشی در باربری محدوده شهرک اکباتان

اتوبار شهرک اکباتان از معتبرترین شعب شرکت حمل بار ایران باربری است که دارای بهترین خدمات اسباب کشی و بسته بندی در سراسر تهران و شهرستان ها می باشد. برای استفاده از این خدمات ارائه شده می توانید از چند طریق مختلف با ما در ارتباط باشید، آسان ترین روش ممکن برقراری تماس تلفنی با کارشناسان ما می باشد. بر مبنای تجاربی که بیش از ۱۵ سال در عرصه اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل کسب کرده ایم، به شما پیشنهاد می کنیم در انتخاب شرکت باربری دقت لازم را داشته باشید. یک شرکت حمل بار را از روی خدمات ارائه شده در شرکت انتخاب نمایید، به همین مبنا یک سری از خدمات ارائه شده را برای آگاهی شما آورده ایم:

  • ارائه ی ماشین های حمل بار مسقف و مجهز.
  • انجام بسته بندی اثاثیه منزل با کمک کارگران ماهر.
  • انباری داری مناسب با روش های مدرن.
  • صدور بیمه نامه رایگان.
  • ارائه ی بارنامه قانونی. 
  • ارسال و انتقال بار در تمام مناطق تهران به کمک رانندگان ماهر.

 


 

تماس مستقیم