باربری برق آلستوم 

 

باربری برق آلستوم

 

باربری برق آلستوم سال هاست که مانند باربری مطهری در زمینه اسباب کشی و حمل و نقل می کوشند تا به بهترین شکل خدمات خود را به مشتریان ارائه دهند. باربری منطقه برق آلستوم و باربری فرشته تمام خدمات خود را با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت توسط کارکنانی مجرب و حرفه ای در تمام امور انجام می دهند. برای رزرو سرویس دهی با شماره اتوبار برق آلستوم تماس حاصل فرمایید:

 

 02128429276

اتوبار و باربری برق آلستوم

 

باربری برق آلستوم در ایران باربری به تمام مناطق تهران و به خصوص این منطقه خدمات اسباب کشی ارائه می دهد. خدمات این شرکت حمل بار به صورت شبانه روزی است و در تمام ایام هفته در خدمت مشتریان عزیز می باشد. حتی در ایام نوروز نیز شرکت خدمات خود را به طور کامل ارائه می دهد.

باربری برق آلستوم

 

قیمت باربری برق آلستوم

نرخ اسباب کشی در باربری برق آلستوم برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است ما نیز تمام تلاش خود را می کنیم تا هزینه کمتری نسبت به شرکت های دیگر داشته باشد. کافی است با کارشناسان پشتیبان این شرکت حمل بار در ارتباط باشید و از تخفیف های متنوعی که ارائه می دهد باخبر باشید.

باربری برق آلستوم

 

شرکت های مختلف هزینه ها را با توجه به مسافت، ترافیک، طبقه مبداء، طبقه مقصد، نیاز به بسته بندی  به مشتریان اعلام می کنند. اگر می خواهید قبل از اسباب کشی از هزینه ها اطلاع داشته باشید می توانید با شماره سایت تماس بگیرید تا هزینه را با توجه به نیازهای شما محاسبه کنند. 

اسباب کشی منزل

 

بسته بندی در باربری برق آلستوم:

اگر می خواهید یک بسته بندی بدون مشکل داشته باشید و اثاثیه در طول اسباب کشی هیچ مشکلی پیدا نکند باید از یک تیم حرفه ای کمک بگیرید. اگر به دنبال یک باربری ارزان هستید می توانید از تیم حمل بار در برق آلستوم در ایران باربری کمک بگیرید تا در کوتاه ترین زمان و با دقت بالا تمام اثاثیه شما را بسته بندی کنند. 

بسته بندی یک بخش بسیار مهم است که باید با دقت انجام شود و کار را به دست کاردان سپرد تا بسته بندی کاملا اصولی باشد و هیچ آسیبی نبیند. تیم اتوبار برق آلستوم سالهاست که در زمینه بسته بندی آموزش های لازم را دیده اند. 

 این شرکت هر نوع وسیله و کارتنی جهت انجام بسته بندی نیاز باشد را تهیه می کند مانند:

  • کارتن های چند لایه و چند رویه ی سبک که برای جا به جایی و بسته بندی وسایل سگنگین وزن قیمتی و شکستنی به کار گرفته می شود.
  • انواع مختلف استرچ رپ و ضد ضربه ها که جهت ممانعت از شکستن و آسیب دیدگی وسایل و کالاها به کار می رود.
  • جعبه های کم وزن دارای پشم شیشه به همراه کیسه های زیپ دار برای بسته بندی رخت خواب و لباس ها.
  • وکیوم های طولانی از نایلون های دارای حباب که برای دور پیچ کردن وسایلی مانند یخچال و بوفه و وسایلی اینچنینی به کار می رود.

 

وانت بار برق آلستوم

نرخ کارتن های بسته بندی

باربری برق آلستوم از انواع کارتن های چند لایه با قیمت زیر استفاده می کند:

  • کارتن های چندلایه با قیمت ۱۵۰۰۰ تومان.
  • انواع کارتن ها در سایزهای مختلف به صورت تک لایه ۱۰۰۰۰ تومان.
  • فوم های ضربه گیر با متراژ مختلف به ازای هر متر ۴۰۰۰ تومان.

حمل بار به شهرستان

حمل و نقل و اسباب کشی کار بسیار پرخطری است و اگر مهارت لازم را ندارید کارتان را به حمل بار برق آلستوم بسپارید. بخصوص اگر حمل بار به صورت بین شهری باشد باید برنامه ریزی دقیق تری انجام دهید. کارشناسان ما باربری برق آلستوم به شما کمک خواهند کرد که حمل بار به شهرستان را با ایمنی کامل انجام دهید. پس نگران نباشید تلفن را بردارید و ما را از تصمیم خود مطلع سازید.

 

تماس مستقیم