بسته بندی اثاثیه 

بسته بندی اثاثیه کار بسیار حساسی است که نیازمند دقت و تجربه ی بالایی دارد. اگر قصد دارید اسباب کشی نمایید و نگران هستید به اثاث و وسایل داخل بارتان خسارت وارد شود، بسته بندی اثاثیه منزل را به شرکت حمل بار بسپارید. کارگران این شرکت بسته بندی اثاثیه منزل در تهران و شهرستان ها را تخفیف ۳۵ درصد انجام می دهد.  ایران باربری و شعب آن مانند باربری دربند تمام اثاثیه منزل، ادارات و سازمان ها را با استفاده از تجهیزاتی مناسب و بهترین کیفیت بسته بندی خواهد کرد. تهیه امکانات درجه یک کار آسانی نیست و نیاز به مهارت دارد، کارگران ماهر ما، این کار را بر عهده داشته و برترین خدمات را در این زمینه به مشتریان ارائه می دهند. می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید و یا ویدئوی زیر را مشاهده فرمایید و از چگونگی عملکرد کارگران مطلع شوید: 

 

02128429276

 

نحوه بسته بندی اثاثیه منزل در تهران

با توجه به اینکه روز به روز بر قیمت لوازم خانگی افزوده می شود و خریداری کردن دوباره این وسایل کار آسانی نیست اسباب کشی تان را به یک شرکت حمل بار بسپارید. کارگران ایران باربری از مهارت بالا برخوردار هستند و بسته بندی اثاث خانه شما را به صورت تضمین شده انجام می دهند. این شرکت حمل بار جهت انجام هر چه بهتر بسته بندی از بهترین تجهیزات و امکانات استفاده می کند. کارگران این شرکت نکات زیر را برای انجام مناسب این کار در نظر می گیرند:

  • نکته اول: کارگران ابتدا وسایل مربوط به هر قسمت را به طور جداگانه بسته بندی می کنند و با وسایل آشپزخانه این کار را شروع می کنند. این کار را با به استفاده از کارتن های هم سایز وسایل آشپزخانه انجام می دهد مانند کارتن های کوچک مربوط به بسته بندی ظرف و ظروف و لیوان.
  • نکته دوم: کارکنان این شرکت جهت بسته بندی وسایلی مانند یخچال، ماشین لباس شویی و مبلمان حتما از نایلون های حباب دار استفاده می کنند. با این کار از ضربه دیدن این وسایل در هنگام انتقال از راه پله ها و در اثر برخورد با دیوار جلوگیری می شود.
  • نکته سوم: محتویات داخل کارتن ها را با استفاده از ماژیک روی آن ها نوشته می شود تا بعد از اسباب کشی به راحتی هر وسیله را در جای خود قرار دهید.
  • نکته چهارم: درب تمامی کارتن ها را کارگران با چسب پنج و ده سانتی محکم می کنند تا در هنگام حمل و نقل باز نشوند.

بسته بندی اثاثیه

 

 

تماس مستقیم