باربری شهرک والفجر 

 

باربری شهرک والفجر در ایران باربری

 

 باربری شهرک والفجر یک شرکت متخصص و حرفه ای در باربری تهران در زمینه حمل بار و بسته بندی اثاثیه منزل می باشد. به صورت تمام وقت و در روزهای تعطیل نیز جوابگوی مشتریان خود است و کار رزرو و ثبت درخواست اسباب کشی را برای شما انجام می دهند. باربری در شهرک والفجر و باربری شهرآرا کارگران ماهر و خبره ی برای انجام کارهای مربوط به اسباب کشی در اختیار دارند. اتوبار شهرک والفجر جهت رزرو سرویس و شماره زیر را قرار داده است، با ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید:

 02128429276

باربری شهرک والفجر در ایران باربری

 

 

مشاوران باربری شهرک والفجر و باربری زعفرانیه می توانند به صورت تلفنی و یا با حضور در محل خدمات مشاوره خود را به مشتریان عزیز ارائه دهند. مشتریان عزیزی که به ما مراجعه می کنند اگر با روش های بسته بندی آشنایی ندارند می توانند از مشاوران کمک بگیرند. مشتریان ما می توانند تمام روش های بسته بندی را به صورت حرفه ای آموزش ببیند تا یک اسباب کشی بدون دردسر را تجربه کنند.

باربری شهرک والفجر

 

ماشین های باربری شهرک والفجر

کامیون ها در اندازه های کوچک و متوسط و بزرگ هستند، این ماشین ها دارای قسمت بار کاملا پوشیده می باشند. ماشین های حمل بار در شهرک والفجر بار شما را از انواع ضربات و خطرات احتمالی حفظ می کنند. کامیون های مسقف برای انتقال و جا به جایی بار در بارندگی و آب و هوای بد به کار برده می شود. ماشین های این شرکت حمل بار شامل موارد زیر است:

  1. وسایل نقلیه جهت انتقال بارهای کم حجم مانند نیسان بار.
  2. ماشین های مناسب جهت انتقال بارهای سنگین وزن مانند یخچال و گاو صندوق.

خدمات باربری شهرک والفجر:

باربری شهرک والفجر که زیر نظر ایران باربری در تهران فعالیت می کند توانسته با ارائه یک سری خدمات رضایت مشتریان را به دست آورد و آنها را مشتریان دائمی خود کند. خدماتی که باعث تمایز این شرکت با باربری های دیگر شده است:

  • مشاوره و برنامه ریزی قبل از شروع به کار
  • ارائه وسایلی که برای بسته بندی لازم است با هزینه کم
  • آموزش روش های بسسته بندی به مشتریان
  • بسته بندی وسایل با کمک یک تیم حرفه ای
  • بیمه نامه رایگان برای اطمینان و سلامت کالا
  • حمل انواع وسایل سنگین

باربری در شهرک والفجر

 

تمامی شماره های تماس اتوبار شهرک والفجر در دسترس می باشد و هر زمان که مشتریان با این شماره ها تماس بگیرید باربری پاسخگو می باشد. می توانند ماشین موردنظرشان را نسبت به وسایل خود رزرو و ثبت کنند تا سریعا از خدمات حمل بار توسط تیم ما و باربری ستارخان بهره مند شوند.

 

باربری شهرک والفجر

بیمه نامه در باربری شهرک والفجر

امکان دارد اسباب کشی به صورت پیش بینی نشده دچار آسیب و خسارت شود. ما اثاث کشی تضمین شده ی را انجام خواهیم داد. بیمه نامه باربری محدوده شهرک والفجر بدون دریافت هیچ گونه هزینه ی به مشتریان ارائه می شود. این بیمه نامه:

  • دارای سقف مشخص و مقدار تعیین شده در قرار داد است.
  • در یک زمان مشخص اعتبار آن آغاز و در یک زمان تعیین شده تمام می شود.
  • در تمامی قراردادهای ثبت شده بین مشتری و شرکت لحاظ می شود.

 

ارسال بار از تهران به شهرستان در باربری شهرک والفجر

انجام اسباب کشی و حمل و نقل بار در باربری شهرک والفجر تنها مختص به داخل شهر تهران نیست بلکه در مسافت های دورتر نیز انجام می شود. شما مشتریان عزیز با چگونگی انجام اثاث کشی به شهرستان و مسیرهای طولانی در این باربری کاملا آشنایی دارند. ماشین های استفاده شده به گونه ی مجهز شده اند تا ایمنی بار و اثاث کشی تان را حفظ نمایید.

تماس مستقیم