باربری فلسطین

باربری فلسطین و  باربری محدوده لشکر    اثاث کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با بهترین سطح کیفی و با برنامه ریزی دقیق انجام می دهند و زیر نظر باربری تهران در تمامی مناطق تهران و شهرستان ها آماده ی خدمت رسانی است. باربری در فلسطین و باربری اوین  به صورت تمام وقت، حتی در روزهای تعطیل کار رزرو خدمات اثاث کشی و سرویس دهی حمل بار و اثاثیه منزل را انجام می دهند. باربری محدوده فلسطین از ماشین های حمل بار مسقف و مجهز به لوازم ایمنی تریلی، خاور، نیسان بار و وانت تلفنی برای انتقال بار و اسباب کشی استفاده می کند. اگر می‌خواهید به طور دقیق از جزئیات خدمات اسباب کشی ارائه شده در این شرکت حمل بار و قیمت های آن ها مطلع شوید در ادامه همراه ما باشید.

 

 

شماره تماس باربری فلسطین

شرکت حمل بار فلسطین زیر نظر باربری ارزان تهران دارای مشتریان ثابتی در سراسر تهران و شهرستان ها می باشد. چرا که همیشه بهترین خدمات لازم را در زمینه اثاث کشی و بسته بندی در اختیار مشتریان خود قرار داده است. می توانید در تمام روزهای هفته از شنبه تا جمعه برای رزرو ماشین های حمل بار، خدمات اسباب کشی و غیره با ما تماس حاصل نمایید. اگر تصمیم به اسباب کشی دارید و می خواهید از خدمات یک شرکت حمل بار استفاده نمایید بهتر است با ما تماس بگیرید. این شرکت حمل بار با داشتن پرسنل ماهر و خبره و امکانات درجه یک و پیشرفته اسباب کشی راحتی را برای شما انجام می دهد. باربری فلسطین جهت اطلاع شما هموطنان عزیز از خدمات ارائه شده شماره زیر را در دسترس قرار داده است:

 

 

 02128429276

 

 

 

باربری سعادت آباد

 

خدمات اسباب کشی ارائه شده در باربری فلسطین

خدمات ارائه شده در باربری فلسطین تهران به صورت تمام وقت ارائه می شود و در زیربه یک سری از این خدمات ارائه شده اشاره کرده ایم. قیمت نهایی تمامی خدمات و امکانات ارائه شده در این شرکت حمل بار با تخفیف ۲۵ درصد تعیین می شود و کاملا قانونی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با کارشناسان و مشاورین ما صحبت کنید و اطلاعات بیشتری را کسب نمایید. هدف ما ارائه ی بهترین خدمات اثاث کشی و باربری به تمامی مشتریان عزیز در تهران و شهرستان ها می باشد.

  • حمل و نقل اثاثیه منزل، شرکت ها، ادارات با تخفیف ۳۵ درصد.
  • ارائه ی بیمه نامه اثاث کشی.
  • انتقال جهزیه نو عروسان با ایمنی کامل.
  • استفاده از ماشین های سرپوشیده وانت تلفنی، نیسان بار و خاور.
  • جا به جا کردن بار در مسافت های دور و نزدیک از شهر تهران.

 

 

 

باربری فلسطین

 

 

بسته بندی اثاثیه منزل در اسباب کشی

باربری محدوده فلسطین به تمامی مراحل اسباب کشی بخصوص بسته بندی اثاثیه منزل اهمیت زیادی می دهد. چرا که مهم ترین قسمت اثاث کشی، مرحله ی بسته بندی کردن لوازم منزل است و باید با دقت و ایمنی بالا انجام شود. اگر تجربه و زمان لازم برای تهیه و خریداری کردن لوازم بسته بندی را ندارید، می توانید این کار را به کارگران ماهر و با تجربه ی ما بسپارید. این شرکت حمل بار از تجهیزات بسته بندی زیر جهت انجام مناسب و ایمن این مرحله استفاده می کند:

  1. کارتن های چند لایه ضخیم.
  2. کارتن های دارای منفذ برای انتقال پرندگان و گیاهان.
  3. فوم های ضربه گیر.
  4. پکیج کامل لوازم جانبی.

 

 

باربری فلسطین

 

 

کارگر اسباب کشی ماهر

کارگران اتوبار فلسطین مسئول خریداری و تهیه تجهیزات و امکانات مربوط به بسته بندی هستند. تهیه ی این موارد کار آسانی نیست و نیاز به مهارت و تجربه بالا دارد. ما این کار را برایتان انجام خواهیم داد. قیمت های ارائه شده کاملا بر طبق قانون می باشد اما در برابر ارائه ی تجهیزات بسته بندی هزینه ی از شما دریافت نخواهد شد. کارگران ما از شنبه تا جمعه در دو شیفت پی در پی آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی هستند و آموزش های لازم در این زمینه را به طور کامل دریافت کرده اند. جهت رزرو کارگران اسباب کشی ما می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت ایران باربری تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

باربری فلسطین

حمل بار از خیابان فلسطین به شهرستان ها

جهت انتقال بار به شهرستان ها در باربری فلسطین از تمهیدات مختلفی استفاده می شود که چند مورد از آن ها را در زیر بیان خواهیم کرد:

  • تمامی ماشین های استفاده شده جهت انتقال بار به شهرستان مجهز به چادر است.
  • استفاده از کارتن های چند رویه جهت انجام بهتر بسته بندی و حفظ ایمنی آن در مسافت طولانی.
  • به کار بردن موکت در کف ماشین های حمل بار جهت جلوگیری از کثیف شدن بسته بندی ها.
  • قرار دادن پولیش و پتو مسافرتی در بین لوازم بسته بندی شده.

قیمت حمل بار به شهرستان

باربری فلسطین مانند باربری آرژانتین ارسال بار از تهران به شهرستان را با ماشین های سنگین تریلی و خاور و ماشین های سبک وانت تلفنی و نیسان بار مسقف و مجهز با تخفیف ۳۰٪  انجام می دهد. تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید و از خدمات اسباب کشی به شهرستان با کمترین قیمت بهره مند شوید. مقدار نرخ نهایی حمل بار از تهران به شهرستان ها در این شرکت حمل بار بستگی به مسافت طی شده از تهران تا مقصد و نوع ماشین حمل بار دارد. گاهی اوقات مشتریان ما در شهرستان ها کارگران را هم رزرو می کنند در این صورت هزینه ی جداگانه زیر تعیین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.

 

بسته بندی اثاثیه منزل توسط کارگر اثاث کشی ماهر

بسته بندی اثاثیه منزل در اتوبار فلسطین با بهترین و مرغوب ترین تجهیزات و امکانات انجام می‌شود. این مرحله از اثاث کشی توسط کارگران ماهر و حرفه‌ی با داشتن بیش از ۱۵ سال سابقه‌ی درخشان در این زمینه انجام می‌شود. گاهی اوقات در بعضی از شرکت های باربری، به دلیل سهل انگاری و عدم وجود مهارت لازم در کارگران، بسته بندی اثاثیه منزل به درستی انجام نشده و سبب نارضایتی شما مشتریان عزیز می‌شود. لذا مدیریت این شرکت حمل بار آموزش‌هایی را به کارگران خود در این زمینه می‌دهد تا با ایمنی کامل و به درستی بسته بندی اثاثیه و لوازم منزلتان را انجام دهند. این کارگران از کارتن‌های ۵ تا ۷ لایه جهت بسته بندی اثاثیه و لوازم حساس و شکستنی و همچنین از کارتن های رگال دار برای بسته بندی کردن لباس ها استفاده می کنند.

 

قیمت اجاره خاور باربری

انواع ماشین‌های حمل بار در اتوبار وحیدیه با توجه به قوانین موجود در اتحادیه حمل بار اجاره داده می‌شود. بنابراین نرخ‌های تعیین شده کاملا قانونی و با مجوز رسمی از اتحادیه می‌باشد. نرخ اجاره وانت تلفنی و نیسان بار با توجه به رزرو دو ساعته برابر است با چهارصد و پنجاه هزار تومان و پانصد و پنجاه هزار، که برای سه ساعت رزرو کامیونت این نرخ در شرکت حمل بار فلسطین هشتصد هزار تومان است.

 

آدرس باربری فلسطین

اتوبار فلسطین در خیابان فلسطین در منطقه ی ۶ و ۱۱ تهران قرار دارد و جزء مناطق مرکزی این شهر محسوب می شود. این شرکت حمل بار خدمات اسباب کشی خود را با تخفیف به تمام مشتریان خود ارائه می دهد و مشتریان ثابتی در سراسر تهران دارد. این خیابان یکی از خیابان های مهم پایتخت محسوب می شود که در گذشته سفارت اسرائیل در آن قرار داشت و اسم آن خیابان کاج بوده است. دارای جهت شمالی – جنوبی است که از شمال به خیابان فاطمی و از جنوب به کاخ مرمر می رسد. تمامی محدوده ی ۶ و ۱۱ تهران فقط با گرفتن یک شماره تماس خدمات اثاث کشی در این شرکت باربری را رزرو می کنند. همچنین مناطق دیگر تهران و حتی شهرستان ها نیز با گرفتن یک شماره تلفن می توانند خدمات اثاث کشی را رزرو نمایید.

 

 

تماس مستقیم