باربری نارمک

 

 

باربری نارمک

 

باربری نارمک در شمال شرق شهر تهران فعالیت می کند و زیرنظر باربری تهران خدمات اسباب کشی و بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل را ارائه می دهد. باربری سمت نارمک و باربری چیذر و دیگر شعب این موسسه‌ی باری، خدمات حمل بار و اثاثیه را به کمک یک تیم حرفه‌ی ارائه می دهند و هزینه‌ های قانونی و منصفانه را برای انجام اسباب کشی در نظر می‌گیرند. کارگران خبره و ماهر این شرکت حمل بار با استفاده از مهارت و تجربه ی بالایی که دارند مراحل مختلف اسباب کشی را به بهترین شکل ممکن برایتان انجام می دهند. ماشین های حمل بار این شرکت، کاملا مجهز به وسایل ایمنی هستند و به دو صورت مسقف و روباز برای حمل بار استفاده می شوند. شما مشتریان گرامی می توانید از شنبه تا جمعه به صورت ۲۴ ساعته، اقدام به رزرو سرویس‌های این شرکت حمل بار نمایید. مدیریت باربری در نارمک شرایط را تحت کنترل دارد و از هر گونه بی نظمی در زمان اسباب کشی جلوگیری می کند.

 

 

فهرست محتوا:

  • شماره تلفن باربری نارمک.
  • آدرس باربری نارمک.
  • خدمات اسباب کشی بی نظیر در اتوبار نارمک.
  • بیمه رایگان کالا و لوازم در اسباب کشی باربری در نارمک.
  • هزینه های اسباب کشی در شرکت حمل بار نارمک چقدر است؟
  • نرخ ماشین های حمل بار در باربری نارمک در سال ۱۴۰۱.
  • بسته بندی اثاثیه منزل در باربری نارمک.
  • حمل بار از خیابان نارمک تهران به شهرستان‌ها.

 

شماره تلفن باربری نارمک

باربری در نارمک جهت ارتباط با مشتریان خود، شماره تلفن هایی را به صورت رایگان در دسترس قرار داده است. شما می توانید فقط با گرفتن یک شماره تلفن از تمامی خدمات اسباب کشی ارائه شده در این شرکت حمل بار بهره مند شوید. شما اهالی محترم نارمک و دیگر مناطق تهران و شهرستان ها می توانید از شنبه تا جمعه با کارشناسان ما صحبت نمایید و اگر سوالی در مورد اسباب کشی دارید از آن ها بپرسید و مشاوره بگیرید. همچنین می توانید خدمات اثاث کشی ارائه شده در این موسسه حمل بار را از طریق تماس تلفنی رزرو نمایید. جلسات مشاوره باربری در این شرکت به صورت تلفنی، حضوری و آنلاین و به طور رایگان تشکیل می شود و هدف ما از برگذاری این جلسات، افزایش آگاهی شما مشتریان عزیز از چگونگی ارائه ی خدمات مربوط به اسباب کشی در این شرکت باربری است.

 

۰۲۱-۲۸۴۲۹۲۷۶

آدرس باربری نارمک

شرکت حمل بار نارمک در محله ی نارمک تهران و در شرق پایتخت واقع شده است. این شرکت  از شمال با بزرگراه شهید زین الدین و جنگل های لویزان و شیان، از جنوب به خیابان دماوند منتهی می شود. دسترسی به این محدوده به دلیل وجود بزرگراه امام علی و بزرگراه شهید باقری آسان است. این شرکت حمل بار خدمات خود را در تمام مناطق هم جوار نارمک نیز ارائه می دهد و به صورت ۲۴ ساعته آماده ی خدمت رسانی است. نارمک در گذشته یک روستای کم جمعیت و خوش آب و هوا بوده است که آب و هوای پاک این محدوده باعث شده است افراد زیادی روزانه به اینجا مهاجرت و اسباب کشی می کنند. این شرکت حمل بار تمامی امکانات لازم برای اسباب کشی از جمله ماشین های حمل بار مجهز و تجهیزات بسته بندی مناسب را برای اهالی محترم این منطقه فراهم کرده است. دانشگاه علم و صنعت که از دانشگاه های مطرح ایران می باشد در نارمک قرار دارد و دانشجویان عزیز می توانند از خدمات باربری این شرکت با تخفیف بهره مند شوند.

 

خدمات بی نظیر اسباب کشی در اتوبار نارمک

باربری نارمک خدمات اسباب کشی زیر را به مشتریان خود در تهران و شهرستان ها ارائه می دهد. این شرکت حمل بار تمامی خدمات اسباب کشی از جمله تجهیزات بسته بندی و ماشین های باری را با تخفیف به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد. می توانید جهت رزرو این خدمات باربری و بهره مندی از تخفیف هایی که این شرکت حمل بار ارائه می دهد، با کارشناسان ما صحبت نمایید. تمامی امکانات و تجهیزاتی که جهت انجام اسباب کشی لازم است توسط این شرکت حمل بار ارائه می شود و به بیش از ۳۰ دستگاه ماشین حمل بار سبک وانت تلفنی و نیسان مجهز می باشد.

  • بیمه نامه اسباب کشی رایگان.
  • بسته بندی انواع لوازم منزل مانند پیانو، یخچال و گاوصندوق با کمک کارگران حمل بار ماهر.
  • بسته بندی لباس و وسایل شخصی.
  • بسته بندی اثاثیه در منزل مشتری به روش اروپایی.
  • ارائه ساک ها و کیسه های دستی در سایزهای مختلف.
  • کارتن های رگال دار.
  • حمل پیانو، گاوصندوق، ساید بای ساید و وسایل بزرگ و سنگین وزن.
  • حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان ها با تخفیف.
  • کمک گرفتن از رانندگان ماهر و با تجربه ی بیش از ۱۵ سال.

 

 

اتوبار در نارمک

 

بیمه رایگان کالا و لوازم در اسباب کشی باربری در نارمک

حمایت باربری نارمک از خسارت ناشی از حوادث غیر متقربه یکی از دلایل موفقیت این شرکت حمل بار است. شرکت حمل بار نارمک مانند باربری اقدسیه بهترین سرویس باربری خود را همراه با بیمه نامه اسباب کشی ارائه می دهد. این شرکت حمل بار تمام بار و اثاث منزل شما را به صورت تک تک و کامل بیمه می کند و هیچ هزینه ی در برابر آن برای مشتری در نظر نمی گیرد. بنابراین نگران هزینه های تعیین شده در این شرکت حمل و نقل نباشید، چرا که اسباب کشی تضمین شده ی را بدون صرف هزینه های هنگفت برایتان انجام خواهیم داد. گاهی اوقات حوادث پیش بینی نشده ی مانند بارندگی، آتش سوزی و سرقت رخ می دهد و خسارت هایی را به بار وارد می کند. به همین دلیل ما سعی کرده ایم تمامی این خسارت ها و صدمات وارده بر اثاثیه منزلتان را به طور کامل جبران نماییم. 

 

هزینه های اسباب کشی در شرکت حمل بار نارمک چقدر است؟

نرخ اسباب کشی در باربری نارمک طبق قوانین تصویب شده در اتحادیه حمل بار تعیین می شود. یک سری از شرکت های باربری هزینه های هنگفت و غیر قانونی را تعیین کرده و همین امر موجب نارضایتی و عدم اعتماد در مشتریان شده است. شرکت حمل بار نارمک در تمام طول فعالیت خود در عرصه اسباب کشی، از هزینه های قانونی و با کسب مجوز از تعاونی باربری آن ها را تعیین می کند. قیمت های تعیین شده جهت انجام مراحل مختلف اسباب کشی در این شرکت بر مبنای بررسی موارد زیر است. همچنین جهت اعتدال قیمت های اثاث کشی، در مناسبت ها و اعیاد ها تخفیف های مختلفی را ارائه می دهد:

  • نوع ماشین های حمل بار.
  • مقدار مسافت بین مبدا تا مقصد.
  • وضعیت آب و هوایی.
  • شرایط فیزیکی جاده ها.
  • طبقات ساختمان ها.
  • تعداد پله ها.

 

 

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری نارمک

 

نرخ ماشین های حمل بار در باربری نارمک در سال ۱۴۰۱

باربری نارمک نرخ های قانونی و طبق مصوب اتحادیه حمل بار را برای کرایه ماشین های حمل بار در نظر می گیرد. متاسفانه به دلیل شرایط اقتصادی کشور قیمت ها دارای نوسان می باشد بنابراین برای اطلاع از نرخ های به روز اجاره ماشین‌های حمل بار نارمک با کارشناسان ما تماس بگیرید. البته ذکر این نکته ضروری است که این شرکت، برای کاهش قیمت نهایی از تخفیف های گسترده‌ی استفاده می کند. نرخ اجاره‌ی یکسری از این ماشین های حمل بار در نارمک را در زیر مشاهده می فرمایید:

 

  • کرایه نیسان بار برای دو ساعت: چهار میلیون و پانصد هزار تومان.
  • کرایه وانت بار در دو ساعت: سه میلیون تومان.
  • نرخ کرایه کامیونت برای سه ساعت: هشت میلیون ریال.

 

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری نارمک 

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری محدوده نارمک مانند باربری هروی توسط کارگران اسباب کشی ماهر انجام می شود. تجهیزات استفاده شده توسط این کارگران کاملا به روز و پیشرفته است و با قیمت های قانونی ارائه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های درج شده در سایت ایران باربری تماس حاصل نمایید. این مرحله از اسباب کشی بسیار حساس است و باید با مهارت و تبحر بالا انجام شود، بنابراین بهتر است از تجارب چندین ساله ی این کارگران استفاده نمایید. پرسنل این شرکت حمل بار تک تک اثاثیه منزل از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، بوفه و وسایل ریز و درشت خانه را با به کار بردن کارتن های چند لایه بسته بندی می کنند. فوم های ضد ضربه، نایلون های حباب دار و کارتن های چند لایه از جمله لوازم ضروری جهت انجام بسته بندی اثاثیه منزل است و این شرکت حمل بار کلیه ی این لوازم را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.

 

کارگران ماهر حمل اثاثیه منزل در باربری نارمک

جهت رزرو کارگر حمل اثاثیه در اتوبار نارمک کافی است با شماره تلفن های این شرکت تماس حاصل نمایید. کارگران حمل بار در این شرکت باری دارای تجارب و مهارت بالا هستند و تا پایان اسباب کشی همراهتان خواهند بود. این کارگران در تمام روزهای هفته و از شنبه تا جمعه آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز در تهران و شهرستان ها هستند. ویدیوی زیر را از فعالیت این کارگران در زمان اسباب کشی تهیه کرده ایم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای آن  را مشاهده فرمایید:

 

 

 

 

 


حمل بار از خیابان نارمک تهران به شهرستان‌ها

حمل بار از خیابان نارمک تهران به شهرستان‌ها از جمله خدمات ویژه‌ی اتوبار نارمک می‌باشد. اما ذکر این نکته بسیار مهم است که علاوه بر نارمک، این شرکت حمل بار خدمات باربری بین شهری را در تمام نقاط تهران ارایه می‌دهد. اگر می‌خواهید از این خدمات بی نظیر بهره مند شوید، کافی است با شماره تلفن این شرکت حمل بار تماس حاصل نمایید. از جمله مواردی که مدیریت شرکت حمل بار نارمک در مورد باربری بین شهری در نظر می‌گیرد و برای آن اهمیت ویژه‌ی قایل است، نوع وسیله‌ی نقلیه می‌باشد. به این معنی که همواره در این شرکت از ماشین‌های مسقف و مجهز به وسایل ایمنی برای حمل بار و اثاثیه و لوازم منزل به شهرستان‌ها، استفاده می‌شود. همچنین رانندگان ماهر و با تجربه مسئول حمل بار با استفاده از این ماشین‌ها هستند، بنابراین با خیالی آسوده می توانید به ما اعتماد نمایید.

 

 

تماس مستقیم