باربری آیت الله کاشانی

 

باربری آیت الله کاشانی

 

 

باربری آیت الله کاشانی مانند باربری چیتگر از بهترین شرکت های تهران است که تمام تلاش خود را کرده اند تا از تمام قوانین اتحادیه  پیروی کنند تا رضایت مشتریان خود را به دست اورند. باربری محدوده آیت الله کاشانی در تهران، با سال ها سابقه در عرصه حمل بار و اسباب کشی خدمات خود را با بهترین کیفیت به همشهریان عزیز چه در داخل شهر و چه شهرستان های اطراف ارائه می دهد. باربری در آیت الله کاشانی به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل آماده خدمات رسانی به همشهریان عزیز می باشد. 

 

باربری آیت الله کاشانی

اسباب کشی اصولی با باربری در کاشانی

باربری محدوده کاشانی اسباب کشی اصولی و مناسبی را با ارائه ی خدمات زیر انجام می دهد:

  1. به کار بردن ماشین های حمل بار وانت تلفنی، ایسوزو، خاور با کف موکت کاری شده برای جلوگیری از صدمه و آسیب به وسایل بار.
  2. استفاده از بهترین تجهیزات بسته بندی و کارتن های مرغوب و ارزان قیمت.
  3. به کار بردن ماشین آلات حرفه ای و پیشرفته برای انتقال وسایل و اثاث سنگین وزن.
  4. انجام اسباب کشی اصولی توسط کارگران و رانندگان ماهر و حرفه ای.

بسته بندی در باربری آیت الله کاشانی

بسته بندی اثاثیه منزل یک بخش مهم برای جابه جایی و اسباب کشی است که اکثر مشتریان با روش های اصولی آن آشنایی ندارند و یا حوصله ندارند. اما باربری کاشانی تمام خدمات بسته بندی را با کمک پرسنل حرفه ای خود به مشتریان عزیز ارائه می دهد. ممکن است شما وقت این را نداشته باشید که به مغازه بروید و تجهیزات و وسایلی که برای بسته بندی لازم دارید را تهیه کنید اما می توانید تنها با یک تماس با ما هرآنچه که لازم دارید را سفارش دهید تا با کمترین هزینه و کیفیتی مناسب در اختیار شما قرار دهند.

 

اتوبار آیت الله کاشانی

 

 ماشین های باربری آیت الله کاشانی:

در شرکت باربری کاشانی از مجهزترین و بروزترین ماشین ها برای اسباب کشی و جابه جایی وسایل به هر نقطه ای، بهره گرفته است.  از ماشین های بزرگ مثل کامیون و خاور برای بارهای بزرگ استفاده می کند و به مشتریان خود پیشنهاد می دهد که برای بارهای سبک تر از خدمات و سرویس نیسان تلفنی و وانت تلفنی استفاده کنند. لیستی از ماشین های حمل بار ارائه شده در این شرکت حمل بار را مشاهده می فرمایید:

  • وانت تلفنی.
  • نیسان بار.
  • وانت تلفنی.
  • خاور.
  • کامیون.
  • ایسوزو.

نرخ کرایه وانت بار در خیابان کاشانی

قیمت کرایه وانت تلفنی و دیگر ماشین های حمل بار در اتوبار کاشانی با در نظر گرفتن قوانین ثبت شده در تعاونی حمل و نقل تهران تعیین می شود. برای اجاره ماشین های حمل بار با شماره تماس های ثبت شده در سایت ایران باربری تماس بگیرید. در لیست زیر نرخ کرایه یک سری از ماشین های حمل بار را مشاهده می کنید و برای آگاهی دقیق از دیگر قیمت ها با مشاورین ما صحبت نمایید. تمامی ماشین های حمل بار استفاده شده در این شرکت حمل بار دارای سقف و کف موکت کاری شده هستند. همچنین برای کاهش هزینه های نهایی از تخفیف ۲۵ درصد استفاده می کنیم و به مقدار زیادی قیمت ها را کاهش می دهیم:

  • نرخ کرایه وانت بار: ۲۶۰ هزار تومان.
  • قیمت اجاره نیسان تلفنی: ۳۰۰ هزار تومان.
  • اجاره کامیونت: ۵۵۰ هزار تومان.

باربری آیت الله کاشانی

 

تماس مستقیم