باربری صادقیه 

 

باربری صادقیه و باربری میدان تجریش   از بهترین و ارزان ترین شرکت های حمل و نقل در تهران هستند که سالهاست زیرنظر باربری تهران فعالیت می کنند. اگر در شرف جابه‌جایی هستید و نیازمند یک شرکت معتبر برای انجام این کار هستید، باربری در صادقیه کلیه وسایل شما را به سراسر کشور منتقل خواهد کرد. در این شرکت حمل بار وسایل نقلیه حمل بار وانت تلفنی، نیسان بار و خاور برای جا به جایی بارتان استفاده می شود. باربری نزدیک صادقیه در تمام روزهای هفته به طور ۲۴ ساعته آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی است. تجهیزات و امکانات بسته بندی در سطح بالایی در این شرکت حمل بار ارائه می شود و افرادی با تجربه و مهارت بالا مسئول انجام این مرحله و سایر مراحل اسباب کشی هستند. برای اینکه اطلاعات بیشتری کسب نمایید، در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید و یا با شماره تلفن های سایت ایران باربری تماس حاصل نمایید.

 

 

 

باربری صادقیه در ایران باربری

 

 

فهرست:

  • محدوده باربری صادقیه.
  • کارگران ماهر اسباب کشی.
  • ماشین های سبک و سنگین در باربری صادقیه.
  • نرخ اجاره وانت بار در خیابان صادقیه تهران.
  • بسته بندی اثاثیه منزل در باربری صادقیه.
  • شماره باربری صادقیه.
  • حمل بار از خیابان صادقیه تهران به شهرستان‌ها.

 

محدوده باربری صادقیه

منطقه صادقیه تهران دارای دو قسمت در منطقه شهرداری ۲ و ۵ تهران است. این منطقه دارای دو فلکه می باشد که در بین این دو میدان تعداد زیادی مراکز تجاری و آموزشی وجود دارد و رفت و آمد در این مناطق بسیار زیاد است. باربری صادقیه برای افزایش سرعت کار اسباب کشی از تعداد زیادی ماشین حمل بار استفاده می کند که در دو فلکه به طور مجزا قرار داده است. شما می توانید به راحتی با گرفتن یک شماره تماس ما را از تصمیم خود مطلع سازید. این شرکت حمل بار در تمام ایام هفته و حتی روزهای تعطیل آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد. اهالی محترم محدوده ی صادقیه فقط با گرفتن یک شماره تماس خدمات ارائه شده در این شرکت باربری اعم از تجهیزات بسته بندی، ماشین های حمل بار را رزرو می کنند. علاوه بر این منطقه، از شمال تا جنوب تهران می توانند از امکانات و تجهیزات اثاث کشی ارائه شده در این شرکت باربری استفاده نمایند.

 

کارگران ماهر اسباب کشی

باربری در صادقیه برای حفظ بارتان از صدمات، انجام کار قسمت های مختلف اسباب کشی را به افراد ماهر می سپارد. این افراد متخصص با تجربه ی بالایی که دارند بهترین خدمات را ارائه می دهند. کارگران اسباب کشی در این شرکت حمل بار تمامی آموزش های لازم در این زمینه را دیده اند. در ویدیوی زیر شما شاهد نحوه ی جا به جایی وسایل منزل تان در حین اثاث کشی توسط کارگران ماهر ما هستید. برای اینکه نتایج بهتری را برای شما مشتریان عزیز ایجاد نماییم، کارگران را به دو گروه خانم و آقا تقسیم کرده ایم. با این کار تمام مراحل اثاث کشی به صورت بهتر و مناسب تری انجام خواهد شد. در تمامی روزهای هفته از شنبه تا جمعه در دو شیفت کارگران ما آماده ی خدمات رسانی به شما شهروندان عزیز می باشند. این افراد با تقسیم کار مناسب و اصولی، مراحل مختلف اسباب کشی را با سطح ایمنی بالا انجام می دهند. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم بدون نگرانی اقدام به رزرو این کارگران با قیمت های مصوب و مناسب اتحادیه حمل و نقل نمایید.

 

 

باربری صادقیه

 

ماشین های سبک و سنگین در باربری صادقیه

 همه نوع ماشین در اتوبار صادقیه وجود دارد که دارای بهترین تجهیزات هستند و برای خدمات اسباب کشی و حمل بار استفاده می شوند. تمام ماشین های این شرکت کامل موکت کاری شده و در هر ماشین تعدادی پتو قرار دارد تا برای حفظ وسایل سنگین از صدمه استفاده شود. انواع ماشین ها از قبیل وانت بار، نیسان بار، خاور، ایسوزو، کامیون در این شرکت حمل بار وجود دارد. باربری محدوده صادقیه به مشتریان خود پیشنهاد می کند برای بارهای سبک و همچنین حساس از سرویس وانت بار مسقف استفاده کنند. کارشناسان ما در مجموعه ایران باربری مواردی مانند مقدار و حجم بار، مسافت طی شده و غیره را بررسی کرده و بر مبنای آن ها بهترین وسیله ی نقلیه را برای شما مشتریان عزیز رزرو می کنند. معمولا زمانی که حجم بار جا به جا شده کم و در حدود ۲ تا ۴ تن باشد از ماشین های سبک و نیمه سنگین مانند وانت تلفنی، نیسان بار و خاور جهت جا به جا کردن بار استفاده می کنیم. هدف ما کسب رضایت شما مشتریان عزیز در تهران و شهرستان ها می باشد و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

 

نرخ اجاره وانت بار در خیابان صادقیه تهران

همانطور که گفته شد اتوبار صادقیه انواع ماشین های حمل بار را برای جا به جا کردن حجم های مختلف از بار استفاده می کند. برای استعلام گرفتن از قیمت اجاره ی وسایل نقلیه ی مختلف با شماره تلفن های درج شده در سایت ایران باربری تماس حاصل نمایید. برای نمونه چند مورد از قیمت های تعیین شده برای کرایه ماشین های باری را در زیر آورده ایم. هدف ما در شرکت حمل بار صادقیه این است تا همه ی افراد مراجعه کننده بتوانند با خیالی آسوده انواع ماشین های حمل و نقل را رزرو نمایند. کارشناسان ما ماشین های سبک را برای دو ساعت و کامیونت ها را برای سه ساعت پی در پی رزرو می کنند.

  • وانت تلفنی: ۲۶۰ هزار تومان.
  • نیسان بار: ۳۰۰ هزار تومان.
  • خاور، ایسوزو: ۵۵۰ هزار تومان.

 

بسته بندی در صادقیه

 

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری صادقیه

باربری صادقیه مانند باربری فرشته بسته بندی وسایل اسباب کشی را بر عهده کارگران ماهر و با تجربه قرار داده است. این افراد برای بسته بندی مناسب از تجهیزات زیر استفاده می کنند. بسته بندی وسایل و اثاثیه منزل نیازمند دقت و مهارت بالایی دارد. به همین دلیل کارگران این شرکت حمل بار همه ی وسایل را با فوم ضربه گیر و بابل رپ می پوشاند. همچنین تمام کارتن ها را با چسب 5 سانتی می پوشاند و از باز شدن آن ها جلوگیری می کند. برای حفظ وسایل شکستنی و حساس از کارتن های چند رویه استفاده می کند. کارگران کیف ها و ساک های بسیار جادار و محکم را برای جا به جا کردن لباس ها استفاده می نماید. از جمله امکانات بسته بندی ارائه شده در این شرکت حمل بار می توان به موارد زیر اشاره خواهیم کرد:

  • کارتن های چند لایه.
  • کارتن های دارای رگال.
  • انواع ضربه گیر ها و نایلون های حباب دار.
  • انواع چسب های ۵ و ۱۰ سانتی.
  • بابل رپ و استرچ رپ در سایزهای ۵۰ و ۹۰ متر.

 

باربری صادقیه

شماره باربری صادقیه

شرکت حمل بار صادقیه دارای پرسنل ماهری است که به صورت بیست و چهار ساعته آماده ی خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می باشند. کارشناسان ما یک اکیپ فعال و با تجربه هستند که در دو شیفت مختلف آماده ی پاسخگویی به شما هستند. گاهی اوقات به دلیل مشغله ی کاری فراوان فرصت حضور در شرکت حمل بار را ندارید. به همین دلیل باربری در صادقیه جهت راحتی حال مشتریان خود شماره تلفنی را سایت قرار داده است. در هر زمان که خواستید کافی است تلفن را بردارید و با کارشناسان این شرکت حمل بار تماس حاصل نمایید. این افراد به سرعت کار رزرو و ثبت سرویس های ارائه شده را انجام می دهند. تلفن های سایت ایران باربری به صورت رایگان در اختیار شما هستند.

 

 

۰۲۱-۲۸۴۲۹۲۷۶

 

حمل بار از خیابان صادقیه تهران به شهرستان‌ها

یکی از خدمات ویژه‌ی باربری صادقیه، حمل و جابجایی بار به شهرستان ها می‌باشد. گاهی به هر دلیلی مانند تغییر شغل یا تغییر محل سکونت نیاز به یک شرکت حمل بار دارید تا اثاثیه و لوازم تان را از تهران به شهرستان‌ها انتقال دهید. شرکت حمل بار صادقیه با استفاده از ماشین های حمل بار مجهز و مسقف و با کمک رانندگان و پرسنل ماهر، به بهترین نحو ممکن آماده ی ارائه ی خدمات بین شهری به شما مشتریان عزیز می‌باشد. حمل و جابجا کردن اثاثیه منزل در مسیرهای بین شهری کار سختی است و باید به درستی و با رعایت نکات ایمنی انجام شود. این شرکت حمل بار رزرو خدمات بین شهری را در تمام روزهای هفته از شنبه تا جمعه انجام می‌دهد و با توجه به پارامترهای مختلف از جمله حجم و نوع بار، مسافت طی شده و نوع ماشین حمل بار، مبلغی را به عنوان قیمت نهایی اعلام می کند.

 

 

تماس مستقیم