باربری حقانی

باربری حقانی و باربری ملاصدار  اسباب کشی را با ماشین های وانت بار و نیسان بار و خاور انجام می دهند. همه ی این وسایل نقلیه دارای وسایل ایمنی مجهزبه سقف و کف پوشیده شده با موکت  هستند که تا حد بالایی تضمین کننده سلامت بارتان می باشند و از کثیف و یا گم شدن اثاثیه داخل بار جلوگیری می کنند. اتوبار حقانی و باربری منطقه گاندی دارای سال ها تجربه در زمینه بسته بندی و اثاث کشی در تهران و شهرستان ها هستند و از پرسنل حرفه ای و ماهری برخوردار است. باربری حقانی تهران از انواع ماشین های حمل بار سبک، نیمه سنگین و فوق سنگین برای جا به جا کردن وسایل و اثاثیه منزل استفاده می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید، ما در مورد تک تک خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار صحبت خواهیم کرد.

 

شماره باربری حقانی

شرکت حمل بار حقانی به شما پیشنهاد می کند اگر می خواهید اسباب کشی راحت و ایمنی را تجربه نمایید، بهتر است از خدمات یک شرکت حمل بار استفاده نمایید. انتخاب یک شرکت باربری معتبر و مناسب کار سختی است، چرا که گاهی اوقات شرکت های باربری سهل انگاری های زیادی به خرج می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امکانات و تجهیزات اثاث کشی و قیمت مراحل مختلف این شرکت حمل بار با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. ما به پشتوانه سال ها تجربه ی درخشان مدیریت این شرکت حمل بار و استفاده از بهترین امکانات اثاث کشی، مشتریان ثابتی در تهران و شهرستان ها داریم. به شما توصیه می کنیم که با کارشناسان ما صحبت نمایید و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید.

  02128429276

 

اسباب کشی ایمن

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری حقانی

باربری محدوده حقانی جهت انجام بسته بندی اثاث بارتان از تجهیزات درجه یک استفاده می کند و این امکانات را به طور کاملا رایگان در خدمت مشتریان قرار می دهد. می توانید با ما تماس بگیرید و از چند و چون کار مطلع شوید یا به صفحه بسته بندی سایت ایران باربری مراجعه نمایید. بسته بندی وسایل و لوازم منزل تان را به کارگران خبره و ماهر ما بسپارید، تا با ایمنی کامل و بدون هیچ گونه نقصی تک تک آن ها را بسته بندی نمایند. تجهیزات بسته بندی ارائه شده در این شرکت حمل بار شامل موارد زیر است:

  1. کارتن های محکم با سایزها و انواع مختلف.
  2. فوم ها و پلاستیک های ضد ضربه.
  3. پارچه، چسب، روزنامه و دیگر لوازم جانبی.
  4. کارتن های دارای رگال.

 

خدمات بسته بندی باربری حقانی

قیمت حمل بار و اسباب کشی در اتوبار حقانی

هزینه ها در باربری حقانی کاملا بر طبق مقدار تعیین شده در اتحادیه می باشد. میتوانید با خیالی آسوده اسباب کشی کنید و نگران مقدار قیمت ها نباشید چون تمام مراحل اثاث کشی در باربری حقانی کاملا قانونی انجام می شود و تعیین مقدار هزینه ها نیز به همین صورت است. تخفیف های در نظر گرفته شده نیز مقدار دیگری از هزینه ها را کاهش می دهد. هزینه های تعیین شده در شرکت حمل بار با توجه به موارد زیر تعیین می شود:

  • حجم و مقدار بار.
  • مسیر و مسافت طی شده.
  • تعداد ماشین های حمل بار.

 

باربری حقانی

حمل بار به شهرستان در باربری حقانی

باربری در حقانی مانند باربری آتی ساز علاوه بر انتقال واسباب کشی در تهران، حمل بار به شهرستان ها را هم انجام می دهد. جهت انجام ایمن اثاث کشی در مسیرهای طولانی از روش های مختلف و ایمنی استفاده می کند، به عنوان مثال یک روز قبل از شروع اسباب کشی، کارگران ما تمامی وسایل را بسته بندی می کنند. کارگران اثاث کشی شرکت چیدمان کارتن ها را با روش های اروپایی در قسمت پشتی ماشین های حمل بار انجام می دهند. همچنین روی بار را با چادر کاملا پوشانده و از تکان های اضافی و آسیب های به بار آمده جلوگیری می کنند.  ماشین های بارگیری شده توسط رانندگان ماهر و کمک راننده به مقصد مورد نظر انتقال داده می شود.

نرخ حمل بار از حقانی به شهرستان ها چقدر است؟

قیمت ارسال بار از تهران به شهرهای اطراف در باربری حقانی با توجه به حجم و مقدار بار و همچنین مسافت طی شده تا مقصد بستگی دارد. نوع وسیله نقلیه توسط کارشناسان ما و متناسب با حجم بار رزرو و تعیین می شود، سپس این افراد بر مبنای مقدار فاصله بر حسب کیلومتر نرخ نهایی را تعیین می کنند. حمل بار در مسافت های طولانی بسیار سخت است و گاهی مشتریان ما احساس می کنند که باید هزینه ی زیادی را پرداخت نمایند تا شرکت های باربری این کار را برایشان انجام دهند. اما باید بگوییم که ما اثاث کشی به شهرستان ها را با ۲۵ درصد تخفیف انجام می دهیم، بنابراین نگران هزینه ها نباشید. برای اطلاع از نرخ دقیق قیمت ها با شماره تلفن های درج شده در این شرکت حمل بار تماس بگیرید.

 

باربری حقانی

ماشین های اسباب کشی در باربری حقانی

باربری در حقانی تهران با توجه به اینکه همه روزه حجم های مختلف از بارهای سبک و سنگین وزن را جا به جا می کند، از ماشین های حمل بار متنوع نیز استفاده می کند. به عنوان مثال بارهای کم حجم و کم وزن را با ماشین های سبک وانت و نیسان بار و بارهای سنگین وزن را با ماشین های ایسوزو و خاور جا به جا می کند. جهت حفظ ایمنی کار از ماشین هایی استفاده می کند که دارای سقف و چادر هستند. همچنین کف تمامی وسایل نقلیه ی باری را با استفاده از موکت و با کمک پرسنل حرفه ی، پوشانده و از کثیف و خراب شدن اثاثیه و وسایل داخل بار جلوگیری می کند. در لیست زیر انواع ماشین های حمل بار استفاده شده در این شرکت حمل بار را مشاهده می فرمایید.

  • وانت بار.
  • نیسان تلفنی.
  • خاور.
  • ایسوزو.
  • ده تن.
  • ۱۵ تن.
  • کامیونت.

نرخ کرایه وانت تلفنی و نیسان بار

اسباب کشی همیشه در حجم های بالا انجام نمی شود بلکه گاهی اوقات در حد یک وسیله به کم حجمی یخچال نیز انجام می شود. شرکت حمل بار حقانی سعی دارد همیشه نرخ منصفانه و مناسبی را برای کرایه ماشین های حمل بار خود در نظر بگیرد. به عنوان نمونه چند مورد را در زیر مشاهده می فرمایید:

  • نرخ کرایه ماشین های وانت تلفنی برای دو ساعت: دویست و شصت هزار تومان.
  • قیمت کرایه نیسان بار در دو ساعت: سیصد هزار تومان.
  • نرخ اجاره کامیونت برای سه ساعت: پانصد و پنجاه هزار.

تماس مستقیم