باربری شهرک فرهنگیان 

اتوبار و باربری شهرک فرهنگیان

 

باربری شهرک فرهنگیان باربری تهران یکی از شرکت هایی است که سالهاست در زمینه اسباب کشی به مشتریان عزیز تهرانی و سایر شهرستان های اطراف خدمت می کند. اتوبار شهرک فرهنگیان با مدیریت مناسب و همه جانبه تمامی مراحل اثاث کشی را به صورت تمام و کمال انجام می دهد. کارگران حمل اثاثیه در این شرکت دارای مهارت بالایی هستند و به طور ۲۴ ساعته آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشند. انواع وسیله ی نقلیه در بابری منطقه شهرک فرهنگیان در سایزهای مختلف وانت تلفنی، خاور، نیسان بار و ایسوزو ارائه می شود. در ادامه به شرح تمامی خدمات ارایه شده در این شرکت حمل بار خواهیم پرداخت.

 

شماره باربری شهرک فرهنگیان

جهت رزرو خدمات با شماره های باربری محدوده شهرک فرهنگیان تماس حاصل نمایید. شماره ی زیر به صورت تمام وقت در دسترس شما مشتریان گرامی است و می توانید با یک تماس تلفنی تمام خدمات و امکانات ارائه شده را رزرو نمایید. در تمام روزهای هفته بدون محدودیت می توانید تماس بگیرید و با مشاورین ما صحبت نمایید و اگر سوالی در زمینه اسباب کشی دارید، مطرح نمایید. رزرو کارگران حمل بار در این شرکت باربری برای هر ساعت ۶۰ هزار تومان در نظر گرفته می شود. به ازای هر سه ساعت معادل ۱۸۰ هزار تومان است که مطابق با قوانین درج شده در بخش نامه تعاونی حمل و نقل تهران است.

 

 02128429276

 

باربری شهرک فرهنگیان

 

حمل بار به شهرستان در باربری شهرک فرهنگیان

باربری در شهرک فرهنگیان کار اسباب کشی به شهرستان را با برنامه ریزی دقیق انجام خواهد داد. ماشین هایی که برای جا به جا کردن بار استفاده می شود تمام اجزای آن نو و بررسی شده است. تا در طول مسیر اتفاقی برای بار ایجاد نشود، بر اثر خرابی ماشین ها کار به تعویق نیفتد، تا انتهای کار همراهتان خواهیم بود. کارگران اسباب کشی در دو گروه در مقصد و مبدا اعزام خواهند شد و با تقسیم کار مناسب اسباب کشی اصولی را برایتان انجام خواهند داد. ماشین های استفاده شده در این شرکت حمل بار برای جا به جا کردن بار به شهرستان ها، دارای سقف و کف پوشیده شده با موکت هستند. رانندگان ما دارای مهارت و تجربه های زیادی هستند و با ایمنی بالا بارتان را به مقصد می رسانند. 

 

باربری شهرک فرهنگیان

 

هزینه ارسال بار از تهران به شهرستان با تخفیف ۲۵ درصد

باربری محدوده شهرک فرهنگیان هزینه ی ارسال بار از تهران به شهرستان ها را برای مشتریان خود با دادن تخفیف کاهش می دهد. هزینه حمل بار به شهرستان بستگی به مسیر و مسافت طی شده و نوع ماشین های حمل بار استفاده شده دارد. با وجود این قیمت ها به گونه ای تعیین می شود که تمامی مشتریان در شهرستان ها از عملکرد و هزینه های شرکت راضی هستند. ارسال بار از تهران به شهرستان ها کار سختی است و باید با ایمنی کامل و بدون کوچکترین نقصی انجام شود. اگر همراه با بار جا به جا شده کارگران حمل بار را به مقصد اعزام نماییم، هزینه ی جداگانه ی در نظر خواهیم گرفت.

 

خدمات باربری شهرک فرهنگیان

باربری در شهرک فرهنگیان خدمات اسباب کشی متنوعی را ارائه می دهد. یک سری از این خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار به شرح زیر است. امکانات و تجهیزات بسته بندی با بالاترین کیفیت به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. ارائه ی خدمات اثاثکشی با تخفیف های گسترده در این شرکت حمل بار ارائه می شود.

  • تشکیل جلسات رایگان مشاوره اثاث کشی و ارائه ی فوت و فن های اسباب کشی .
  • بیمه نامه و بارنامه اسباب کشی به صورت رایگان.
  • انواع متنوع کارتن های بسته بندی و دیگر تجهیزات مرغوب و ارزان قیمت.
  • چیدمان حرفه ای وسایل در زمان بارگیری و تخلیه بار.
  • بسته بندی وسایل برای اسباب کشی به روش های حرفه ای و مناسب.
  • ماشین های حمل بار متنوع و ایمن که متناسب با مقدار مختلف و متفاوت بار می باشد.
  • به کار بردن وسایل نقلیه ی دستی و اتوماتیک برای جا به جا کردن وسایل سنگین وزن.
  • حمل و جا به جا کردن انواع اثاث و کالاها به شهرستان و روستاها و مسیرهای مختلف.
  • انتقال بار در سطح شهر تهران.

 

باربری شهرک فرهنگیان در ایران باربری

 

هزینه باربری شهرک فرهنگیان چقدر است؟

باربری محدوده شهرک فرهنگیان مانند باربری شهرک نفت جهت تعیین قیمت ها پارامترهای زیر را در نظر می گیرد. هزینه ی اسباب کشی در این شرکت حمل بار از جمله مسایل مهمی است که توسط افراد کارشناس بررسی می شود. تمام قیمت های تعیین شده کاملا قانونی و منصفانه است و هیچگونه هزینه ی هنگفت و اضافی در نظر گرفته نشده است. مهم ترین عامل تعیین کننده در میزان هزینه ها، نوع ماشین باری است که کارشناسان ما متناسب با میزان و حجم بار آن ها را تعیین می کنند. تمامی مراحل اثاث کشی در این شرکت باربری با تخفیف ۲۵ درصد انجام می شود.

  • مسافت طی شده تا مقصد.
  • نوع ماشین حمل بار استفاده شده و تعداد آن ها.
  • حجم بار انتقال داده شده و تعداد بسته بندی ها.
  • تعداد کارگران.

نرخ کرایه نیسان تلفنی در شهرک فرهنگیان

باربری شهرک فرهنگیان و باربری آتی ساز نرخ های زیر را برای کرایه دادن انواع وسایل نقلیه در نظر می گیرند. نیسان تلفنی و وانت بار نرخ کرایه ی کمتر و سفارش بیشتری نسبت به خاور، ایسوزو و کامیونت هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین این شرکت باربری تماس حاصل نمایید. هدف ما ارائه ی انواع ماشین حمل بار با قیمت های قانونی و منصفانه می باشد. ماشین های حمل بار سبک پتانسیل انتقال دو و نیم تن بار را دارند و به دو صورت مسقف و روباز کرایه داده می شوند.

  • نرخ اجاره وانت تلفنی: دویست و شصت هزار تومان.
  • کرایه نیسان بار برای دو ساعت: سیصد هزار تومان.
  • قیمت اجاره کامیونت برای سه ساعت: پانصد و پنجاه هزار.

 

 

باربری شهرک فرهنگیان در کدام محدوده خدمت رسانی می کند؟

اتوبار شهرک فرهنگیان یکی از شرکت های حمل بار در تهران است که دارای فعالیت شبانه روزی در غرب این شهر و مناطق دیگر است. از آنجایی که این محله در محدوده ی طرح ترافیک قرار ندارد، رفت و آمد و دسترسی به این منطقه آسان است. رانندگان ما با مهارت بالایی که دارند با ایمنی کامل و به سلامت تمام اثاثیه منزل شما را به مقصد انتقال می دهند. در زیر مناطقی که تحت پوشش این شرکت باربری هستند را مشاهده می فرمایید، البته سایر مناطق تهران و شهرستان ها نیز از خدمات اسباب کشی این شرکت حمل بار استفاده می کنند. هدف این شرکت حمل بار ارائه ی بهترین خدمات اثاث کشی در کمترین زمان ممکن و با بهترین قیمت های ممکن می باشد.

  • خیابان قائم.
  • بلوار ولیعصر.
  • خیابان امام حسن.
  • شهرک صدرا.
  • شهرک آزادی.
  • فرودگاه مهرآباد.

 

تماس مستقیم