باربری ملاصدرا

باربری ملاصدرا و اتوبار قصر بسته بندی اثاثیه منزل و هر نوع کالای دیگری را بهره گرفتن از روش های نوین در جهان زیر نظر باربری در تهران انجام می دهند. این شرکت حمل بار سال های متمادی است که در شمال تهران و سایر مناطق پایتخت، در حال خدمات رسانی است. اسباب کشی کار بسیار سخت و پر ریسکی است که باید توسط افراد توانا و کاربلد در این زمینه انجام شود. باربری خیابان ملاصدرا آموزش های لازم را به کارگران خود می دهد و کار اثاث کشی را بدون نقص و با ایمنی کامل انجام می دهد. فعالیت باربری منطقه ملاصدرا به صورت تمام وقت و در تمام روزهای هفته می باشد و با خیالی آسوده می توانید بدون محدودیت زمانی به ما مراجعه فرمایید.

 

  • فهرست محتوا:
  • تلفن باربری ملاصدرا.
  • کارگران اسباب کشی در باربری ملاصدرا تهران.
  • حمل بار به شهرستان در باربری منطقه ملاصدرا.
  • فوت و فن های اسباب کشی.
  • بسته بندی اثاثیه در باربری در ملاصدرا.
  • قیمت اسباب کشی در باربری ملاصدرا چقدر است؟
  • قیمت انواع ماشین های حمل بار در اتوبار ملاصدرا.

 

تلفن باربری ملاصدرا

باربری محدوده ملاصدرا بهترین خدمات اسباب کشی را با قیمت های منصفانه در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد. برای ارتباط با مشتریان ما و آگاهی از خدمات ارائه شده و قیمت های آن ها با شماره تلفن زیر تماس بگیرید. به شما پیشنهاد می کنیم برای شرکت در جلسات مشاوره ما اقدام نمایید و از راهنمایی های این افراد متخصص بهره مند شوید. ما رزرو تمامی خدمات اثاث کشی را در تمام ایام هفته از شنبه تا جمعه به سرعت انجام می دهیم. کافی است به ما اعتماد نمایید چرا که ما در جهت افزایش سطح کیفی خدمات اثاث کشی از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

 

                  02128429276

 

بسته بندی حرفه ای

 

کارگران اسباب کشی در باربری ملاصدرا تهران

باربری منطقه ملاصدرا دارای مدیریت قابلی می باشد که بهترین و با تجربه ترین کارگران اسباب کشی را استخدام می کند. از مهم ترین پارامترهای تاثیر گذار در ایمنی اسباب کشی نحوه عملکرد کارگران است. هر چقدر این افراد زبده و ماهرتر باشند به همان اندازه نتایج بهتری ایجاد می شود. پرسنل شرکت حمل بار ملاصدرا از تعهد لازم و کافی برخوردار هستند و از وظایف خود می دانند تا پایان اثاث کشی همراهتان باشند و تمامی مراحل را با ایمنی کامل انجام دهند. شما مشتریان گرامی می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت ایران باربری تماس بگیرید و از خدمات این پرسنل ماهر بهره مند شوید. ما رزرو کارگر خالی را در تمام روزهای هفته انجام می دهیم و انعام کارگران بر عهده ی خود شرکت می باشد و شما در قبال آن هیچ مسئولیتی ندارید. اگر چند دقیقه از وقت گران بهای خود را برای دیدن ویدیوی زیر صرف نمایید تا حد زیادی با عملکرد کارگران ما آشنا خواهید شد.

 

حمل بار به شهرستان در باربری منطقه ملاصدرا

شرکت باربری ملاصدرا  مانند باربری فرمانیه با استفاده از ماشین های مجهز به سقف و با کف موکت کاری شده اسباب کشی به شهرستان ها را انجام می دهد. ما ارسال بار از تهران به شهرستان ها را با کمک رانندگان ماهر و با تجربه انجام می دهیم. می توانید از خدمات بین شهری این شرکت حمل بار استفاده نمایید، کافی است با شماره تلفن های سایت ایران باربری تماس حاصل نمایید. حمل بار به شهرستان ها کار سختی است و باید با به کار بردن بهترین امکانات انجام شود. تصور کنید با استفاده از ماشین های باری نامناسب باری از تهران به شهرستان انتقال دهید، امکان دارد در طول مسیر مشکلاتی برایتان پیش آید. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم از وسایل نقلیه مناسب استفاده نمایید و همچنین بهتر است این کار را به یک شرکت حمل بار معتبر بسپارید.

 

فوت و فن های اسباب کشی

باربری ملاصدرا و شرکت های حمل بار مختلف را از روی خدماتی که ارائه می دهند انتخاب نمایید. چرا که هرچه خدمات اسباب کشی ارائه شده در یک شرکت حمل بار به روزتر و بهتر باشد به همان اندازه کیفیت انجام اثاث کشی نیز بالاتر خواهد بود. ما در طول سال ها فعالیت خود در حوزه باربری سعی کرده ایم از بهترین امکانات و ماشین های اسباب کشی استفاده نماییم. جهت اطمینان از صحت موارد گفته شده کافی است از مشتریان دائمی ما تحقیق نمایید. سال ها تجربه ی درخشان این شرکت حمل بار در زمینه اسباب کشی گویای فعالیت و خدمات مناسب ارائه شده می باشد:

  • انتقال بار با کمک بهترین پرسنل و کارگران اسباب کشی.
  • انجام اسباب کشی بدون محدودیت در تمام مناطق تهران و حمل بار به شهرستان.
  • انجام اثاث کشی با تخفیف ۳۵ درصد.
  • استفاده از ماشین آلاتی مانند جرثقیل و بالابر جهت انتقال یخچال، پیانو و دیگر وسایل سنگین وزن.

باربری ملاصدرا

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری در ملاصدرا

بسته بندی اثاثیه منزل کار پر دردسر و سختی است و نیازمند دقت و وقت زیادی است. کارگران اسباب کشی در باربری منطقه ملاصدرا در یک لیست انواع اثاث و کالاهای داخل منزل تان را یادداشت می کنند. بر اساس آن کارتن های مختلف در سایزهای متنوع و متناسب با آن ها را تهیه و به کار می گیرند. در ضمن دستمزد کارگران توسط شرکت پرداخت می شود. اگر تجربه ی کافی ندارید و نمی توانید تجهیزات بسته بندی مناسب و مرغوب را تهیه نمایید، بهتر است با ما تماس حاصل نمایید. از جمله لوازمی که ما جهت انجام بسته بندی اثاثیه منزل استفاده می کنیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارتن های چند لایه.
  • انواع کارتن های کم وزن.
  • قیچی و میخکور و روزنامه.
  • کارتن های هم سایز با کارتن موز.
  • انواع کیسه ها و جعبه های مخصوص بسته بندی.
  • بابل رپ و استرچ رپ.

قیمت اسباب کشی در باربری ملاصدرا چقدر است؟

شرکت حمل بار ملاصدرا زیر نظر شرکت حمل و نقل ایران باربری همیشه نسبت به شرکت های دیگر قیمت ها را کم تر در نظر می گیرد تا استرس و نگرانی مشتریان خود را به حداقل کاهش دهد. شرکت تخفیف های زیر را برای مشتریان خود در جهت کاهش هزینه ها در نظر می گیرد:

  1. ۴۰ درصد تخفیف جهت جا به جا کردن بار در روزهای تعطیل.
  2. ۲۰ درصد تخفیف برای انتقال و جا به جا کردن جهزیه عروس.
  3. اسباب کشی برای مدارس به صورت رایگان است.

 

باربری ملاصدرا

قیمت انواع ماشین های حمل بار در اتوبار ملاصدرا

باربری در ملاصدرا جهت انجام اسباب کشی ایمن و مناسب از ماشین های حمل بار مجهز استفاده می کند. نرخ این ماشین های حمل بار با توجه به سایز آن ها متفاوت است به عنوان مثال نرخ کرایه تریلی ها از بقیه ماشین ها بیشتر است. برای اینکه به طور دقیق از قیمت این ماشین ها اطلاع یابید به شما پیشنهاد می کنیم با مشاورین ما صحبت کنید. در زیر برای اطلاع شما شهروندان گرامی از میزان نرخ کرایه ماشین های حمل بار چند مورد را در زیر آورده ایم:

  • نرخ کرایه وانت بار: دو میلیون تومان.
  • کرایه نیسان بار: یک میلیون و هفتصد هزار.
  • نرخ اجاره خاور: سه میلیون تومان.
  • اجاره تریلی: پنج میلیون تومان.

 باربری ملاصدرا کجاست؟

اتوبار ملاصدرا در منطقه ی دو تهران و در خیابان ملاصدرا قرار دارد. شاید به جرات بتوان گفت که این محله یکی از مناسب ترین مناطق برای یک زندگی ایده آل در تهران می باشد. وجود مراکز خرید و امکانات رفاهی و همچنین بوستان ها و پارک های متعدد آن باعث شده است که زندگی کردن در این منطقه بسیار دلپذیر باشد. ما خدمات اسباب کشی شرکت حمل بار ملاصدرا را در تمامی خیابان های ملاصدرا، شاد، شیخ بهایی، حاضری، لادن، معصومی و خوارزمی ارائه می دهیم و گستره ی فعالیت ما فقط مختص به چند خیابان مشخص نیست. برای رزرو خدمات اثاث کشی با ما تماس بگیرید، حتی اگر می خواهید باری را از این محله به شهرستان ها ارسال نمایید، ما به شما کمک خواهیم کرد تا به راحتی این کار صورت پذیرد. اهالی محترم این محدوده از تهران کاملا با نحوه فعالیت پرسنل ما و چگونگی تعیین قیمت ها آشنایی دارند و رضایت کامل را در این زمینه کسب کرده اند.

تماس مستقیم