باربری دولت آباد

 

 

باربری دولت آباد مانند باربری گاندی و دیگر شعب باربری تهران به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی در زمینه اسباب کشی به شما شهروندان گرامی است. پرسنل و کارگران اثاث کشی در باربری محدوده دولت دارای مهارت بالا در این حوزه هستند و با داشتن تجربه و تعهد بالا کار را برایتان آسان می کنند. برای انجام اسباب کشی ایمن و بدون نقص از ماشین های حمل بار مسقف و مجهز استفاده می کنیم. باربری در دولت آباد علاوه بر سطح شهر تهران، در شهرستان های اطراف نیز خدمات خود را ارائه می دهد. هدف ما کسب رضایت شما مشتریان عزیز و ارائه ی بهترین خدمات اثاث کشی و حمل بار به شما می باشد.

 

 

 

معرفی خدماتی که باربری دولت آباد ارائه می دهد

از جمله خدمات اسباب کشی که در باربری دولت آباد ارائه می شود می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم. در طول سال های متمادی فعالیت این شرکت حمل بار، همیشه مشتریانمان راضی و از چگونگی ارائه ی خدمات ما کاملا مطلع هستند. برای این شرکت تعطیلی و اتلاف وقتی وجود ندارد و به صورت تمام وقت و در تمام ایام هفته در خدمت رسانی به شما آماده ایم:

  • ارائه ی جلسه های مشاوره رایگان اسباب کشی.
  • صدور بیمه نامه رایگان.
  • استفاده از بهترین ماشین های حمل بار.
  • فرستادن کارشناسان خبره به مقصد و نظارت بر کارها.
  • اعزام کارگران خانم و آقا.
  • اجاره ی انبارها در مناطق مختلف تهران.
  • استقرار ماشین های حمل بار در نقاط مختلف شهر.
  • حمل بار به شهرستان های اطراف تهران.

 

 

 

شماره باربری دولت آباد

می توانید با گرفتن شماره تلفن باربری در دولت آباد خدمات مدنظرتان را رزرو نمایید. کارشناسان پشتیبان این شرکت حمل بار به طور تمام وقت جوابگوی شما هستند. کارشناسان ما در خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی آماده هستند و به صورت ۲۴ ساعته و در تمام روزهای هفته کار ثبت و رزرو خدمات را انجام می دهند. این شرکت حمل بار با کسب مجوز رسمی از تعاونی حمل و نقل، به صورت قانونی در تهران و شهرستان ها آماده ی خدمت رسانی می باشد.

 

 

 

021-28429276

 

 

 

باربری دولت آباد

 

مشاوره رایگان اثاث کشی

یکی از ویژگی های مهم باربری نعمت آباد داشتن کارشناسان ماهر و حرفه ای در زمینه مسایل مربوط به اسباب کشی است. این افراد چه در مورد حمل بار در مناطق مختلف تهران و چه در مورد حمل بار به شهرستان در مقصد حضور پیدا کرده و شرایط اثاث کشی را کارشناسی می کنند. بنابراین از بروز بسیاری از مشکلاتی که گاها در زمان انجام یک اثاث کشی بی نظم ایجاد می شود جلوگیری به عمل می آورند. شما از طریق شماره تماس شرکت می توانید در این جلسه ها شرکت نمایید و سوالات خود را در مورد خدمات ارائه شده و هزینه ی آن ها مطرح نمایید. همچنین می توانید از این افراد با تجربه راهنمایی های لازم برای یک اسباب کشی منظم را دریافت نمایید.

انواع ماشین های حمل بار در باربری دولت آباد

باربری دولت آباد از ماشین های وانت تلفنی و نیسان بار و خاور و تریلی مجهز به سقف و کف موکت کاری شده استفاده می کند. این ماشین ها دارای وسایل ایمنی مانند کپسول آتش نشانی، پتو و طناب هستند. هدف ما حفظ ایمنی و سلامت بار و وسایل و اثاثیه منزلتان در طول اسباب کشی است. هزینه ی کرایه ی این ماشین های حمل بار متفاوت است و با توجه به سایز آن ها از لحاظ سبک و سنگینی و نیمه سنگین بودن آن ها مختلف می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بهتر است با مشاورین ما صحبت نمایید، البته در مورد هزینه ها نگران نباشید، چرا که با ارائه ی تخفیف، آن ها را کاهش می دهیم.

 

نرخ کرایه وانت تلفنی در اتوبار دولت

اتوبار دولت دارای مشتریان ثابتی در مناطق مختلف تهران است که دارای رضایت کامل از عملکرد این شرکت حمل بار هستند. اجاره‌ی ماشین‌های حمل بار در شرکت حمل بار دولت با نرخ دولتی و با تخفیف ۲۰ درصد می‌باشد که خود دلیلی بر رضایت شما مشتریان عزیز می باشد. نرخ اجاره وانت تلفنی و نیسان بار در این شرکت به ازای هر دو ساعت رزرو به ترتیب ۴۵۰ و ۵۵۰ هزار تومان است. اگر می خواهید به طور دقیق از میزان این قیمت‌ها آگاه شوید و همچنین نرخ اجاره‌ی سایر وسایل نقلیه سبک و سنگین را مطلع شوید بهتر است با کارشناسان این شرکت حمل بار تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

 

کارگر حمل اثاثیه منزل ماهر

باربری دولت آباد دارای کارگران ماهر و با تجربه می باشد که کارهای مرتبط با بسته بندی، چینش بار، حمل و جا به جایی وسایل را با مهارت بالا انجام می دهند. این کارگران در دو گروه مجزای خانم و آقا و تقسیم مناسب کارها، اسباب کشی مناسب و بدون نقصی را برای شما انجام خواهند داد. یکی از معیارهای مهم برای استخدام این افراد، میزان تعهد و مسئولیت پذیری آن ها می باشد. برای جلوگیری از بی نظمی، کارگران ما مهارت های لازم را در این زمینه به این افراد آموزش می دهند.

 

 

 

هزینه باربری در دولت آباد چقدر می باشد؟

قیمت باربری در دولت آباد دقیقا با قیمت های درج شده در تعاونی حمل و نقل هم خوانی و منطبق است. بنابراین نگران مقدار آن ها نباشید چرا که هیچ گونه اضافه هزینه ی از شما گرفته نمی شود و کاملا به صورت قانونی این کار انجام می شود. مبلغی که در نهایت برای شما در نظر گرفته می شود شامل مجموع تمامی مراحل اسباب کشی می باشد. با توجه به اینکه از چه خدمات و سرویس هایی استفاده کنید به همان میزان مقدار قیمت نهایی متفاوت خواهد بود. از عواملی که تعیین کننده ی هزینه ی پرداختی شما مشتریان گرامی می باشد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مسیر طی شده از دولت آباد تا تهران.
  • نوع ماشین استفاده شده سبک و سنگین و نیمه سنگین.
  • تعداد طبقات ساختمان.
  • وضعیت جاده ی و شرایط آب و هوایی.
  • تعداد پرسنل، رانندگان و کارگران درگیر در کار.
  • زمان و وقت صرف شده.

 

 

بیمه نامه رایگان اسباب کشی

اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل کار بسیار ریسک پذیری است و بهتر است از افراد خبره و ماهر کمک بگیرید. گاهی اوقات با وجود تلاش های زیادی که کارگران ماهر باربری دولت آباد می کنند. گاهی مشکلات پیش بینی نشده ی پیش می‌آید. این رخداد ها گاهی باعث می شود که خسارت های جبران ناپذیری را به وجود آورد. به همین دلیل شرکت حمل بار دولت آباد برای جبران صدمات پیش آمده، به طور رایگان تمامی اثاثیه و وسایل منزلتان را بیمه می‌کند.

محدوده خدمت رسانی باربری دولت آباد تهران

باربری دولت آباد در محله دولت آباد قرار دارد و دارای مشتریان ثابتی در تمام نقاط تهران و در شهرستان ها می باشد. در نقشه ی زیر شما مناطق هم جوار و همسایه ی این منطقه را مشاهده می فرمایید. این محله در قسمت جنوبی بزرگراه آزادگان و در کنار بزرگراه امام علی قرار دارد و نسبت به سایر مناطق جنوبی تهران در وضعیت مطلوب تری قرار دارد. این شهرک دارای سه قسمت یا فلکه می باشد و یک میدان که در اطراف آن ها مغازه های متعددی وجود دارد. شرکت حمل بار دولت آباد شرایطی را فراهم کرده است تا در شرایط نامطلوب کوچه ها و خیابان های مناطق جنوبی تهران به راحتی اسباب کشی نمایید و صدمه ی به وسایل و اثاثیه منزلتان وارد نشود. برای رزرو خدمات اثاث کشی در این شرکت حمل بار با شماره تلفن های درج شده در سایت ایران باربری تماس حاصل نمایید.

تماس مستقیم