باربری امامزاده عبدالله 

 

 

باربری در امامزاده عبدالله

 

باربری امامزاده عبدالله و باربری شهرک استقلال  دارای سال ها تجربه در مورد بسته بندی و حمل و نقل و اسباب کشی هستند. اگر برای اسباب کشی  و حمل بار از تهران به شهرستان به یک شرکت مطمئن و ارزان نیاز دارید می توانید با اطمینان  باربری در امامزاده عبدالله را انتخاب کنید.  سالهاست که زیر نظر باربری تهران خدمات درخشانی را ارائه می دهد و به صورت شبانه روزی آماده است تا به شما خدمت کند و سفارشات شما عزیزان را پاسخگو می باشد. باربری محدوده امامزاده عبدالله با هدف رضایت شما همشهریان گرامی حتی در ایام تعطیل نیز آماده خدمت رسانی است.

 

شماره باربری امامزاده عبدالله

باربری امامزاده عبدالله جهت ارتباط با با مشتریان خود کارشناسانی را در شرکت استخدام کرده است. این افراد با تخصص بالا شما را راهنمایی می کنند تا به راحتی خدماتی که مناسب است را رزرو کنید. همچنین با توجه به حجم و مقدار بار شما انواع ماشین های حمل بار و سرویس های دیگر را برای شما رزرو خواهند کرد. کافی است با شماره زیر تماس بگیرید و با کارشناسان ما صحبت کنید.

۰۲۱-۲۸۴۲۹۲۷۶

باربری امامزاده عبدالله

حمل وسایل سنگین در اسباب کشی

جا به جا کردن وسایل سنگین وزن مانند یخچال و بوفه و کمد و… نیاز به مهارت و تجربه ی بالایی دارد. هر گونه بی توجهی باعث می شود به این وسایل آسیب و خسارت وارد شود. کارگران جهت جا به جا کردن این اشیا از تجهیزات زیر استفاده می کنند:

  • دوش بند.
  • ماشین آلات چرخ دار دستی و اتوماتیک.
  • جرثقیل و بالابر و…

هزینه باربری امامزاده عبدالله

 باربری امامزاده عبدالله به شما پیشنهاد می کند قبل از هر کاری، اسباب کشی را به یک شرکت معتبر حمل و نقل بسپارید:

  1. با برنامه ریزی دقیق و بدون اتلاف وقت کارتان انجام می شود.
  2. هزینه ها تقسیم شده و به طور منطقی صرف می شود.
  3. با تحربه بالا و مهارت کافی بدون آزمون و خطا کار بسته بندی را برایتان انجام خواهند داد.

 

باربری امامزاده عبدالله

قیمت حمل بار به شهرستان

هزینه اثاث کشی به شهرهای اطراف تهران با توجه به مقدار هزینه های مصوب اتحادیه در نظر گرفته می شود. حمل بار به شهرستان و مسیرهای دورتر از تهران با تخفیف ۴۰درصد انجام می شود. مقدار آن ها بر اساس معیارهای زیر می باشد:

  • زمان و ساعت شروع و پایان کار.
  • با توجه به مقدار مسافت.
  • تعداد نفرات و رانندگان درگیر و …

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری امامزاده عبدالله

اگر تصمیم دارید با خیالی آسوده و مطمان اسباب کشی نمایید باید مرحله بسته بندی را با ایمنی کامل انجام دهید. کارگران کاربلد باربری در امامزاده عبدالله کار بسته بندی را با بهترین تجهیزات انجام می دهند. تجهیزات استفاده شده در این شرکت حمل بار به شرح زیر است:

  1. کارتن های چند رویه و محکم دارای فوم ضربه گیر.
  2. کارتن های دارای رگال.
  3. نایلون های حباب دار جهت جلوگیری از ضربه.
  4. چسب های چند سانتی جهت بستن درب کارتن ها.

 

تماس مستقیم