باربری پارک لاله 

 

باربری پارک لاله در ایران باربری

 

 

باربری پارک لاله و  باربری انقلاب  تمام خدمات خود را با بالاترین کیفیت انجام می دهند. اگر به دنبال یک شرکت حمل و نقل خوب هستید که تمام خدمات را با کم ترین هزینه در اتوبار تهران ارائه دهد پیشنهاد می کنیم با مشاوران ما در اتوبار پارک لاله  تماس بگیرید تا تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند و مطمئن شوید که در انتخاب باربری محدوده پارک لاله اشتباه نکرده اید. 

 02128429276

باربری پارک لاله در ایران باربری

 

ماشین های مناسب حمل بار

 نیسان بار و وانت تلفنی پارک لاله را برای جا به جا کردن اثاثیه منزل به صورت تکی مانند مبلمان یا یخچال استفاده می شود. درب این کارتن ها را محکم بسته و به راحتی می توانید در سطح شهر هر وسیله و اثاثی که خواستید جا به جا نمایید. یکی از مراحل مهم اثاث کشی تخلیه مناسب بار می باشد که با استفاده از تبحر و مهارت کافی کارگران در این زمینه این کار انجام می شود.

  •  به تعداد بیشتر از افرادی که در سایر مراحل قرار دارند در این مرحله استفاده شده است.
  • در سریع ترین زمان اسباب کشی را به اتمام می رسانند و با استفاده از تجهیزات مناسب بالابرها و دیگر امکانات این کار انجام می شود.

 

اربری پارک لاله در ایران باربری

 

بسته بندی اسباب کشی

وسایل شکستنی توسط کارگران اتوبار پارک لاله ابتدا به طور کامل و ایمن بسته بندی شده و حمل آن را توسط تجهیزات انجام می دهند. بسته بندی توسط نایلون حباب دار انجام می شود، کارتن های دارای چرخ برای حمل این وسایل به کار گرفته می شود، جای هیچ نگرانی برای شکستن یا خراب شدن آن ها وجود ندارد. 

 

باربری پارک لاله در ایران باربری

 

خدمات باربری پارک لاله :

در لیست زیر خدماتی که اتوبار پارک لاله ارائه می دهد را می بینید. چنانچه به هرکدام از این خدمات نیاز داشتید تنها کافیست با این باربری تماس بگیرید:

  1. بیمه کردن وسایل برای جلوگیریی از خسارات احتمالی
  2. حمل انواع وسایل تردمیل، ساید بای ساید، گاوصندوق و …
  3. استفاده از جدیدترین و بروزترین تجهیزات باربری
  4. حمل بار در تهران و حمل بار از تهران به شهرستان
  5. استفاده از ساک رختخواب برای بسته بندی
  6. حضور در محل برای مشاوره خدمات باربری

 

حمل وسایل سنگین وزن

باربری پارک لاله وسایل سنگین داخل بار را به راحتی و با ایمنی کامل انجام می دهد. با استفاده از تجهیزات به روز و کامل مانند جرثقیل و لیفتراک انتقال داده و در برابر استفاده از این تجهیزات پولی از مشتریان خود دریافت نخواهد کرد و کاملا رایگان است.

 

تماس مستقیم