باربری شهرآرا 

 

 باربری شهرآرا و باربری محدوده کاشانی سال های طولانی است که بهترین خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را به مراجعین در این منطقه و سایر مناطق تهران ارائه می دهند. بالا بودن کیفیت کار از مهم ترین اهداف باربری شهرآرا تهران است و به خود می بالد که با بهترین تجهیزات و امکانات، کار بسته بندی و حمل اثاثیه منزل را زیر نظر اتوبار مجوز دار  تهران انجام می دهد. با شماره تلفن باربری محدوده شهرآرا و باربری فرشته  و سایر شعب این شرکت حمل بار تماس بگیرید و خود را از این امکانات بهره مند نمایید. کارشناسان ما به طور ۲۴ ساعته پاسخگوی تمامی سوالات شما هموطنان عزیز در حوزه‌ی حمل بار و اثاثیه منزل هستند.

 

 

 

 

 

باربری شهرآرا در ایران باربری

 

 

 

کارگران حمل اثاثیه منزل ماهر

باربری شهرآرا در ایران باربری آرزومند یک اسباب کشی راحت و بی دردسر برای تمام همشهریان در تهران و شهرستان هامی باشد. شعب مختلف باربری تهران مانند باربری شهرک نفت با سالها تجربه در زمینه اسباب کشی و حمل بار و اثاثیه می توانند بهترین مشاور در این زمینه باشند. این شرکت حمل بار ابتدا تمام تلاش خود را کرده تا با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان خود و با کمک یک تیم حرفه ای بتواند رضایت مشتریان خود را به دست اورد و نامی خوب از خود به جا بگذارد. در ادامه ی این مطلب به شرح تک تک خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار خواهیم پرداخت. هدف ما کسب رضایت تمامی مشتریان عزیز در تهران و شهرستان ها می باشد. در زیر شاهد عملکرد کارگران ما در حین انجام اثاث کشی هستید، امیدار هستیم تا با دیدن این ویدئو بیشتر به ما اعتماد نمایید.

 

 

بسته بندی حرفه‌ی اثاثیه منزل

باربری شهرآرا همیشه از بهترین امکانات و لوازم برای بسته بندی اثاثیه منزل استفاده می کند. همچنین کار بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل را به عهده‌ی کارگران ماهر و با تجربه قرار می‌دهد، تا به بهترین نحو ممکن انجام شود. بسته بندی لوازم آشپزخانه کار بسیار سختی است چرا که شامل لوازم و وسایل کم حجم و شکستنی می‌باشد. به همین دلیل مدیریت محترم این شرکت حمل بار از کارگران خانم برای بسته بندی لوازم آشپزخانه و قیمتی کمک می گیرد تا این کار با حساسیت بالایی انجام شود. از طرفی پایه تمامی صندلی ها و مبلمان و درب کمد و بوفه توسط کارگران آقا با استفاده از فوم‌های ضربه گیر و نایلون های حباب دار بسته بندی می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی بسته بندی اثاثیه منزل در شرکت حمل بار شهرآرا، بهتر است با کارشناسان این شرکت تماس حاصل نمایید.

 

 

 

باربری در شهرآرا

 

 

شماره باربری شهرآرا

باربری در شهرآرا برای آگاهی شما مشتریان عزیز مشاوره هایی را به صورت رایگان ترتیب می دهد. مشاوران این شرکت حمل بار با حضور در محل یا به صورت تلفنی در مورد تمامی تجهیزات و امکانات اسباب کشی و روش های انجام بسته بندی اثاثیه منزل را به مشتریان خود شرح می دهند. همچنین اگر می خواهید از خدمات ارائه شده و هزینه باربری از تهران به شهرستان اطلاع داشته باشید می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید. جهت ثبت سفارش سرویس شرکت حمل بار در محدوده شهرآرا می توانید با شماره بالا تماس بگیرید و نوع ماشین، تعداد بار، تعداد کارگران و در صورت نیاز خدمات بسته بندی وسایل را انتخاب کنید تا مشاوران باربری شهرآرا زمان دقیق و هزینه را برای شما محاسبه کنند.

 

 

021-28429276

 

باربری شهرآرا در ایران باربری

 

 

کرایه وانت تلفنی در شهرآرا

باربری شهرآرا وسایل نقلیه باری مختلف اعم از تریلی، خاور، وانت تلفنی، نیسان بار و کامیون ها را برای جا به جا کردن بارهای حجیم و کم حجم استفاده می کند. برای کرایه گرفتن این ماشین های حمل بار کافی است با ما تماس بگیرید و به راحتی بهترین ماشین های حمل بار را رزرو نمایید. برای حفظ ایمنی و جلوگیری از خسارت و صدمه دیدن  اثاثیه منزلتان از نوع مسقف این ماشین های حمل بار استفاده می کند. همچنین برای جلوگیری از کثیف و خراب شدن کارتن ها و بسته بندی ها، کف ماشین های باری را با موکت پوشانده ایم. زمانی که حجم بار تا ۲ تن اشد از نیسان بار و وانت تلفنی و برای جا به جایی سقف ۶ تن بار از خاور و کامیون ها استفاده خواهیم نمود. کارشناسان ما با توجه به حجم و مقدار بار بهترین و مناسب ترین وسیله ی نقلیه ی باری را برای شما مشتریان گرامی رزرو می کنند. در زیر نرخ کرایه ماشین های سبک به ازای دو ساعت و ماشین های سنگین و نیمه سنگین را برای سه ساعت مشاهده می فرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از تخفیف های تعیین شده با ما تماس بگیرید.

  • وانت تلفنی: ۲۶۰ هزار تومان.
  • نیسان بار: ۳۰۰ هزار تومان.
  • خاور: ۵۵۰ هزار تومان.

 

خدمات باربری محدوده شهرآرا 

اتوبار شهرآرا سعی می کند تا با دقت فراوان و با ایمنی کامل و با استفاده از بهترین تجهیزات و امکانات اسباب کشی شما را انجام دهد. از جمله خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه بارنامه قبل از اسباب کشی.
  • ارائه مشاوره رایگان به صورت حضوری و غیرحضوری.
  • تجهیزات بسته بندی با بهترین کیفیت و هزینه کم.
  • خدمات بسته بندی به صورت حرفه ای.
  • حمل وسایل سنگین مثل پیانو، گاوصندوق، تردمیل.
  • استفاده از کارتن های چندلایه در سایزهای مختلف.
  • اسباب کشی با هزینه باربری کم.
  • بیمه نامه رایگان برای اطمینان بیشتر.
  • ماشین هایی مجهز، مسقف و موکت کاری شده.

 

اتوبار شهرارا در تهران

 

 

قیمت اسباب کشی در تهران

باربری منطقه شهرآرا مانند باربری شهران ارائه دهنده ی بهترین تجهیزات و امکانات اسباب کشی با قیمت های قانونی و منصفانه است. بسته بندی اثاثیه منزل، حمل و انتقال آن کار بسیار پر هزینه ی است و در هر حال باید به فکر تهیه تجهیزات و امکانات مربوط به این کار بود. اگر اسباب کشی تان را به شرکت حمل بار شهرآرا بسپارید هزینه ها را به مقدار زیادی کاهش می دهد. مقدار قیمت های تعیین شده در این شرکت بر اساس موارد زیر مشخص می شود:

  • تعداد و نوع ماشین های حمل بار به کار گرفته شده.
  • تجهیزات و امکانات استفاده شده جهت انجام مراحل بسته بندی و انتقال و حمل وسایل سنگین وزن.

 

 

باربری شهرآرا

 

قیمت حمل بار به شهرستان

باربری در شهرآرا علاوه بر اینکه در نقاط مختلف تهران خدمات خود را ارائه می دهد کار اسباب کشی و حمل بار به شهرستان را هم انجام می دهد. حمل بار به شهرستان ها در این شرکت باربری با ارائه ی تخفیف های ۱۰ تا ۴۰ درصد انجام می شود. شما می توانید با شماره تلفن سایت تماس بگیرید و مقدار قیمت ها را به طور دقیق جویا شوید. کارشناسان ما میزان نرخ ارسال بار از تهران به شهرستان ها را با توجه به میزان فاصله ی بین مبدا تا شهرستان مذکور و نوع وسیله ی نقلیه در نظر می گیرد. هر چه مسافت بیشتر باشد قطعا میزان هزینه ی دریافتی نیز بیشتر است و هر چقدر مقدار و حجم بار بار بیشتر باشد به همان اندازه قیمت ها بیشتر خواهد بود. اما در هر صورت با ارائه ی تخفیف های گسترده به میزان زیادی از این قیمت ها کاسته می شود.

 

آدرس باربری محدوده شهرآرا

محدوده ی خدمات رسانی باربری در شهرآرا بسیار وسیع است و مشتریان ثابتی در تمام نقاط تهران دارد. این شرکت باربری در غرب تهران و منطقه ی ۲ تقسیم بندی شهرداری این شهر قرار دارد. اگر می خواهید از خدمات اسباب کشی در شهرآرا استفاده نمایید با ما تماس بگیرید، تا کارشناسان ماهر ما تمامی امکانات و تجهیزات مناسب در این زمینه را برای شما رزرو نمایند. مراکز درمانی، مذهبی و مجتمع های مسکونی متعددی در شهرآرا قرار دارد که زندگی و سکونت در این منطقه را آسان کرده است. این منطقه از جنوب به خیابان ستارخان و از شمال به جلال آل احمد و غرب به بزرگراه شیخ فضالله نوری و از شرق به بزرگراه چمران می رشد. روزانه افراد زیادی تمایل به استفاده از خدمات ارائه شده در این شرکت حمل و نقل هستند، بنابراین ما نیز تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا بتوانیم بهترین خدمات، امکانات و تجهیزات اثاث کشی و بسته بندی را در اختیار آن ها قرار دهیم. اهالی محترم تمامی خیابان های هم جوار این منطقه نیز از مشتریان ثابت این شرکت حمل بار هستند.

 

تماس مستقیم