باربری سراج

 

وانت تلفنی و باربری سراج

 

 

 باربری سراج در باربری تهران یکی از بهترین و ارزان ترین شرکت ها است که به تمام مناطق تهران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب خدمت می کند. از بهترین تجهیزات و امکانات به روز دنیا برای انجام اسباب کشی استفاده می کند. باربری سراج تهران از تجهیزات کاملا حرفه ای برای انجام بسته بندی اثاثیه منزل استفاده می کند. برای رزرو با شماره باربری خیابان سراج تماس حاصل نمایید:

 

 02128429276

اتوبار سراج

باربری محدوده سراج از کارگران ماهر جهت انجام اسباب کشی کمک می گیرد و استخدام این افراد بر اساس تعهد و تجربه می باشد. کارگران به صورت یک گروه کاملا حرفه ای در محل حاضر می شوند و هر گونه بی توجهی این افراد خسارت هایی را به مشتری می زند. به همین دلیل شرکت تمام آموزش های لازم را به آن ها می دهد.

خدمات باربری سراج 

باربری در سراج از بهترین خدمات اسباب کشی و بسته بندی جهت رفاه حال مشتریان خود استفاده می کند. مواردی از این خدمات را در زیر آورده ایم:

  • ارائه خدمات مشاوره قبل از اسباب کشی
  • برنامه ریزی قبل از شروع کار توسط نیروی متخصص
  • بیمه نامه و بارنامه قبل از اسباب کشی
  • ارائه تمام تجهیزات لازم برای بسته بندی
  • ارائه تمام خدمات بسته بندی با رعایت تمام نکات اصولی

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری سراج

اتوبار سراج با تجهیزات کامل و مناسب کار بسته بندی انواع اثاثیه و وسایل بار را انجام می دهد. تجهیزاتی مانند:

  • کارتن های چند لایه و با جنس مرغوب.
  • کارتن های رگال دار برای انتقال لباس.
  • کیسه های زیپ دار با رویه داخلی پشم شیشه.
  • فوم های ضربه گیر و پلاستیک حباب دار.

رزرو خدمات باربری سراج

همان طور که تا الان متوجه شده اید باربری محدوده سراج خدمات حمل بار و اسباب کشی منازل و شرکت ها را ارائه می دهد و تا به امروز سعی کرده خدمات را با وسایلی پیشرفته و جدیدترین ماشین ها انجام دهد. شما تنها کافیست با تیم ما تماس بگیرید.

 

 هر گونه ماشین مخصوص انتقال بار در پارکینگ شرکت وجود دارد، با باربری محدوده سراج تماس بگیرد کارشناسان خبره و ماهر به شما خواهند گفت که چکار باید بکنید، همشه همراه شما مشتریان گرامی خواهند بود و نگران هیچ مساله ی نباشید.

 

مشاوره رایگان اسباب کشی در باربری سراج

در هر زمان که خواستید می توانید یک اسباب کشی ایمن را از ما بخواهید. قبل از اخذ قرارداد با مشاورین باربری سراج تماس بگیرید و هر گونه سوالی داشتید می توانید از آن ها بپرسید. موارد زیر در این جلسه های مشاوره بررسی می شود:

  1. کدام ماشین حمل بار جهت انتقال و اسباب کشی بارتان مناسبتر است.
  2. هزینه ی هر کدام از مراحل اسباب کشی.
  3. مقدار تخفیف های در نظر گرفته شده.

تماس مستقیم