باربری پاکنژاد

باربری پاکنژاد به همراه  باربری محدوده استخر با مجوز قانونی و زیر نظر باربری تهران کار اسباب کشی و حمل بار را انجام می دهند. این شرکت بهترین خدمات، تجهیزات و امکانات لازم برای انجام یک اثاث کشی ایمن را ارائه می دهد و باربری در پاکنژاد دارای مشتریان ثابت در تهران و شهرستان ها می باشد. این شرکت جهت حمل و نقل ایمن و مناسب وسایل از ماشین های حمل بار مجهز و در سایزهای مختلف سبک و سنگین استفاده می کند. باربری بلوار پاکنژاد دارای کارگران ماهری است که در دو گروه خانم و آقا به صورت تمام وقت در خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی آماده هستند.

 

شماره باربری پاکنژاد

کافی است تلفن را بردارید و ما را از تصمیم خود مطلع نمایید باربری بلوار پاکنژاد به صورت ۲۴ ساعته از شبانه روز آماده ی خدمت رسانی به شما همشهریان گرامی است. از راه تماس با شماره تلفن این شرکت حمل بار به راحتی می توانید خدماتی که نیاز دارید را رزرو نمایید.‌ گاهی اوقات مشتریان ما با این باربری فاصله ی زیادی دارند و امکان حضور در شرکت برای آن ها فراهم نیست، بنابراین به راحتی با گرفتن یک شماره تماس می توانید با ما در ارتباط باشید. هدف از این کار افزایش سطح آگاهی شما از خدمات ارائه شده در این شرکت و چگونگی انجام رزرو آن ها می باشد.

 

۰۲۱-۲۸۴۲۹۲۷۶

 

باربری پاکنژاد

 

ماشین های مناسب اسباب کشی

منظور از ماشین مناسب برای اسباب کشی این است که ایمنی اثاث و وسایل داخل بار را تضمین کند. باربری پاکنژاد با به کار بردن ماشین های سبک و سنگین مجهز و مسقف را برای حمل و جا به جایی بار استفاده می کند. با توجه به حجم و مقدار بار از انواع ماشین های وانت تلفنی و خاور و ایسوز و کامیون های کوچک و بزرگ استفاده می کند. جهت اطلاع از جزئیات قیمت ها می توانید با شماره سایت تماس بگیرید. کف ماشین های حمل بار را کامل پوشانده ایم تا از خراب شدن کارتن های بسته بندی شده و دیگر لوازم داخل بار جلوگیری شود.

 

بسته بندی اثاثیه منزل با روش های اصولی

اتوبار پاکنژاد کار بسته بندی را با کارتن های چند لایه و محکم انجام می دهد، تمامی وسایل اعم از اثاثیه منزل، شرکت ها و ادارات دولتی و هر نوع کالای دیگری را با فوم های ضربه گیر انجام می دهد. کارگران با چسب درب تمام کارتن ها را محکم می بندند، تجهیزات و امکانات را کاملا به صورت رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و پولی بابت آن ها پرداخت نخواهید کرد، کارگران ما با ایمنی بالا کارتان را انجام می دهند.

 

بسته بندی باربری پاکنژاد

تهیه وسایل و تجهیزات بسته بندی نیاز به تجربه و دقت بالایی دارید. چون مرحله بسته بندی یکی از مهم ترین مراحل است و اگر از تجهیزات و کارتن های نامناسب استفاده شود کل اثاث کشی را تحت تاثیر قرار می دهد. کارگران ماهر و با تجربه ی باربری پاکنژاد تمامی امکانات مورد نیاز را تهیه و در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهد.

 

باربری پاکنژاد

حمل وسایل سنگین در اسباب کشی

باربری در پاکنژاد توسط بهترین تجهیزات اسباب کشی انجام می شود. با استفاده از ماشین های چرخ دار کار انتقال وسایل سنگین وزن مانند یخچال و کمد  را انجام می دهد. هدف این شرکت حمل بار حفظ ایمنی وسایل و اثاث داخل اسباب کشی است. مهم ترین قسمت یک اثاث کشی حمل و جا به جا کردن وسایل سنگین است، چرا که هر گونه کوتاهی و بی نظمی سبب شکستن و صدمه و آسیب به آن ها می شود. برای جلوگیری از صدمه و خسارت به این وسایل در هنگام بسته بندی از نایلون های حباب دار و فوم های ضربه گیر استفاده می کنیم.

تماس مستقیم