باربری کن

باربری کن و باربری محدوده امامزاده قاسم  اسباب کشی و بسته بندی را با کمک کارکنان خبره و ماهر انجام می دهد. این شرکت در سطح شهر تهران و شهرستان ها خدمات گسترده ی را ارائه می دهد. اتوبار کن مفتخر است که مشتریان خود را در زمینه اثاث کشی راهنمایی می کند و جهت پیشبرد هرچه بهتر کار، جلسات مشاوره ی را ترتیب می دهد. امتیاز مهم این جلسات مشاوره این است که شما مشتریان گرامی هزینه ی بابت آن پرداخت نمی کنید. می توانید به شماره های زیر تماس حاصل نمایید و از خدمات ارائه شده باربری در محدوده کن بهره مند شوید.

 

فهرست مطالب:

شماره باربری کن.

خدمات اسباب کشی در شرکت حمل بار کن تهران.

قیمت اسباب کشی در اتوبار کن چقدر است؟

کارگر حمل اثاثیه منزل ماهر در باربری کن.

حمل بار به شهرستان.

نرخ حمل بار به شهرستان در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

اجاره وانت تلفنی در کن.

نرخ اجاره وانت تلفنی در خیابان کن.

بسته بندی اثاثیه منزل در اتوبار کن.

 

شماره باربری کن

یکی از مزیت های مهم باربری کن، انجام اسباب کشی و بسته بندی و جا به جایی بار در روزهای تعطیل است. بنابراین به راحتی می توانید در هر زمان که نیاز داشتید با گرفتن شماره تلفن سایت ما را از تصمیم خود مطلع سازید و در سریع ترین زمان سرویس شما آماده خواهد بود. حتی در ایام تعطیلی عید نوروز و مناسبت های دیگر می توانید به ما مراجعه کرده و خدمات مدنظرتان را رزرو نمایید. گاهی اوقات مردم مجبور هستند در یک زمان کوتاه اسباب کشی نمایند و از خدمات یک شرکت حمل بار استفاده نمایند. در این مواقع دچار استرس شده و بیم این را دارند که نتوانند در اسرع وقت با یک شرکت حمل بار مناسب قرارداد ببندند. اما ما این نوید را به شما خواهیم داد که بدون معطلی و به سرعت می توانید از خدمات باربری در این شرکت حمل بار استفاده نمایید.

۰۲۱-۲۸۴۲۹۲۷۶

خدمات اسباب کشی در تهران

باربری در کن و   باربری شهران ارائه دهنده ی بهترین خدمات اسباب کشی در مناطق مختلف تهران و شهرستان ها هستند. امکاناتی که این شرکت حمل بار به کار می گیرد به صورت به روز و پیشرفته بوده و بدون کوچکترین نقصی به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. اگر با ما در ارتباط باشید و از تخفیف های گسترده ی که ارائه می دهیم استفاده نمایید، مطمان باشید از بهترین خدمات اثاث کشی با ارزان ترین قیمت بهره خواهید برد. گوشه ای از این خدمات به شرح زیر است:

  1. اسباب کشی در روزهای تعطیل و در تمام ایام هفته.
  2. انتقال بار جهزیه عروس با تخفیف ۵۰٪.
  3. استفاده از بهترین تجهیزات بسته بندی.
  4. ارائه رایگان بیمه اثاث کشی.

باربری کن

قیمت اسباب کشی با اعمال تخفیف ۲۵ درصد

اتوبار کن جهت کاهش استرس مشتریان خود در زمان اسباب کشی هزینه ها را از طرق مختلف کاهش می دهد و خدمات خود را با دادن تخفیف های مختلف ارائه می دهد. این تخفیف ها شامل تمام مشتریان در تهران و شهرستان ها می شود، با ما در تماس باشید و در این زمینه اطلاعات لازم را کسب نمایید. در باربری محدوده کن قیمت های مراحل مختلف اسباب کشی در ابتدا برای مشتریان تعیین می شود. این شرکت قیمت ها را بر مبنای مقدار قانونی مصوب اتحادیه حمل و نقل تعیین می کند.

باربری کن

کارگر ماهر حمل اثاثیه منزل

باربری محدوده کن دارای کارگران ماهر و حرفه ی در زمینه اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل است. تمامی مراحل اثاث کشی از ابتدا تا انتها را با استفاده از بهترین تجهیزات و امکانات انجام می دهند. این افراد دارای تعهد کافی و مسئولیت پذیری بالا هستند و به صورت حرفه ی تک تک مراحل را انجام می دهند. بسته بندی اثاثیه منزل کار بسیار حساسی است و اگر به درستی انجام نشود خسارت های زیادی را به بار خواهد آورد. به همین دلیل این شرکت حمل بار برای انجام مراحل حساس اسباب کشی مانند بسته بندی از یک اکیپ ماهر از کارگران آقا و خانم کمک می گیرد و با ظرافت کافی و دقت بالا این مرحله انجام می شود. ویدیوی زیر را ما در حین انجام اسباب کشی تهیه کرده ایم و شما می توانید از چگونگی عملکرد این کارگران مطلع خواهید شد.

 

حمل بار به شهرستان

باربری محدوده کن دارای رانندگان ماهر و حرفه ی است که تقریبا با تمام مسیرهای خارج شهر تهران آشنایی دارند. با توجه به تجارب بالایی که ابن رانندگان دارند می توانند بدون کوچکترین نقصی اثاث و وسایل منزلتان را به مقصد انتقال دهند. کار اسباب کشی به شهرستان نسبت به حمل بار در داخل شهر تهران کار سخت تری است و نیاز به تجهیزات کامل تر و حرفه ای تر دارد. خدمات حمل بار به شهرستان در شرکت حمل بار کن به شرح زیر است:

  1. ماشین های حمل بار مجهز و ایمن.
  2. کمک گرفتن از کارگران و پرسنل حرفه ای در مقصد.
  3. انجام بسته بندی با روش های اصولی.
  4. فرستادن دو گروه حرفه ای از کارگران در مبدا و مقصد.

نرخ حمل بار به شهرستان در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

باربری کن ارسال بار از تهران به شهرستان را با بهترین امکانات و قیمت های پایین انجام می دهد. هزینه های در نظر گرفته شده در این شرکت حمل بار کاملا منطبق بر مقداری است که تعاونی حمل بار برای تمامی شرکت های باربری تعیین می کند. با توجه به امکاناتی که شرکت برای حمل بار و اسباب کشی به شهرستان به کار گرفته می گیرد قیمت ها مشخص می شود. در زمان تعیین قیمت اسباب کشی و حمل بار به شهرستان ها، این شرکت حمل بار به مسافت طی شده تا شهرستان مورد نظر و نوع ماشین حمل بار اهمیت می دهد. کارشناسان این شرکت حمل بار تک تک نرخ های تعیین شده را به عرض شما مشتریان گرامی خواهند رساند.

 

اجاره وانت تلفنی در کن

اتوبار کن مانند باربری سعادت آباد از انواع ماشین های حمل بار، وانت تلفنی، نیسان و کامیونت جهت جا به جا کردن و حمل اثاثیه منزل استفاده می کند. هر گونه بی نظمی و بی احتیاطی در زمان حمل اثاثیه و لوازم منزل، سبب آسیب و صدمه رسیدن به آن ها و این امر موجبات نارضایتی مردم را فراهم می کند. از این رو این شرکت حمل بار از رانندگان ماهر و حرفه‌ی که دارای بیش از ۱۵ سال تجربه در حوزه‌ی حمل بار هستند، کمک می گیرد. همچنین برای جلوگیری از کثیف و خراب شدن و یا گم شدگی لوازم داخل بار از ماشین های مسقف با کف موکت کاری شده استفاده می کند. جهت رزرو این وسایل نقلیه می توانید با ما تماس بگیرید و سفارش های خود را در کمترین زمان ممکن ثبت نمایید.

 

نرخ اجاره وانت تلفنی در خیابان کن

 

نرخ کرایه وانت تلفنی و دیگر وسایل نقلیه‌ی شرکت حمل بار کن را در زیر مشاهده می نمایید. این شرکت حمل بار تمامی مراحل اسباب کشی را با تخفیف و با قیمت‌های قانونی انجام می‌دهد و ماشین‌های حمل بار نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرخ اجاره‌ی دیگر ماشین‌های حمل بار سبک، سنگین و نیمه سنگین، کافی است با شماره تلفن‌های این شرکت تماس حاصل نمایید.

  • نرخ اجاره وانت تلفنی: برای دو ساعت سیصد هزار تومان.
  • قیمت کرایه نیسان بار: جهت رزرو دو ساعته چهارصد و پنجاه هزار تومان.
  • نرخ اجاره کامیونت: هشتصد هزار تومان جهت رزرو سه ساعته.

معرفی منطقه ی خدمت رسانی اتوبار کن

باربری محدوده کن در یکی از قدیمی ترین محله های تهران و در شمال غرب واقع شده است. شما مشتریان عزیز می توانید جهت استفاده از خدمات این شرکت باربری با ما تماس بگیرید و با مشاورین این شرکت حمل بار صحبت نمایید. کن در گذشته دارای باغات و خانه های قدیمی بوده است که امروزه به دلیل افزایش جمعیت، آپارتمان ها و خانه های جدیدی در این محدوده ساخته شده است. به دلیل دسترسی این محله به بزرگراه هایی مانند همت و حکیم رفت و آمد مناطق مختلف با این منطقه به آسانی صورت می گیرد. تمامی محله های کن از خدمات باربری در این شرکت حمل بار استفاده می کنند و از مهم ترین محله های کن می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

  1. بالان.
  2. میان ده.
  3. اسماعیلیان.
  4. دارقاضی.
  5. سرآسیاب.

بسته بندی اثاثیه منزل در اتوبار کن

یکی از مراحل سخت در اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه منزل است که باید با احتیاط و با ایمنی کامل انجام شود. شرکت حمل بار کن کارگران و پرسنل خود را در این زمینه آموزش داده و این افراد مهارت لازم را کسب کرده اند و با ایمنی کامل تک تک لوازم و وسایل منزلتان را بسته بندی می‌کنند. البته این نکته قابل ذکر است که این کارگران با استفاده از تجهیزات و امکانات بسته بندی درجه یک بسته بندی لوازم و وسایل داخل بار را انجام می‌دهند. در صورت تمایل می‌توانید برای رزرو تجهیزات بسته بندی با شماره تلفن های این شرکت حمل بار تماس بگیرید.

 

تماس مستقیم