باربری باغ صبا

 

باربری باغ صبا و باربری محدوده پارک لاله  با سالها سابقه در امر اسباب کشی توانسته موفق عمل کند و خدمات ویژه ای به مشتریان عزیز ارائه دهند. خدمات اثاث کشی ارائه شده در این شرکت حمل بار شامل تمامی مشتریان تهران و شهرستان ها می باشد. اتوبار باغ صبا از نیروی کار ماهر، خوش اخلاق و با سابقه برای ارائه ی خدمات اسباب کشی بهره می گیرد. باربری محدوده باغ صبا هزینه ی کمتری نسبت به شرکت های دیگر دارد و تمام تلاش خود را می کند تا با شناسایی نیاز مشتریان عزیز خدمات خوبی ارائه دهد و هزینه باربری کمتری نسبت به باربری های دیگر داشته باشد. در تمام روزهای هفته از شنبه تا جمعه این شرکت حمل بار آماده ی رزرو خدمات باربری برای تمامی مشتریان عزیز می باشد. در ادامه به شرح تمامی نکات لازم و ضروری در این باره خواهیم پرداخت و تمامی قیمت های در نظر گرفته شده در این موسسه حمل و نقل می پردازیم.

 

 

شماره باربری باغ صبا

اتوبار باغ صبا مانند باربری دروس برای رفاه حال مشتریان خود تمامی تلاش خود را به کار می گیرد و سعی می کند بهترین خدمات اسباب کشی را با کمترین قیمت در اختیار آن ها قرار دهد. ما در این شرکت حمل بار جلسات مشاوره ی را برگزار می کنیم و در این جلسه ها کلیه نکات مهم را به عرض شما مشتریان گرامی می رسانیم. به صورت ۲۴ ساعته و بدون اتلاف وقت کارشناسان ما به سرعت تمامی خدمات مورد نیازتان را رزرو خواهند کرد. شما می توانید با ما تماس بگیرید و یا از طریق حضور در شرکت و همچنین از راه آنلاین در این جلسه ها شرکت نمایید. هدف ما کسب رضایت شما مشتریان عزیز در تهران و بخصوص شهرستان ها می باشد و اینکه بتوانید از راه دور به راحتی با ما در ارتباط باشید. اهالی محترم باغ صبا تا حدود زیادی با چگونگی انجام اسباب کشی و خدمات ارائه شده در این زمینه آشنایی کامل دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با شماره تلفن های موجود در سایت ایران باربری تماس بگیرید.

 

 

 02128429276

 

باربری باغ صبا در ایران باربری

 

 

 

 

باربری باغ صبا چه خدماتی ارائه می دهد؟

 اتوبار باغ صبا یک سری خدمات اسباب کشی را با کمک کارگرانی خوش اخلاق و با ماشین هایی کاملا مجهز به مشتریان عزیز ارائه می دهد. خدماتی که این شرکت حمل بار را با دیگر شرکت ها متمایز کرده است:

  • انجام اسباب کشی با کمک کارگرانی خوش اخلاق.
  • بسته بندی وسایل منزل و ادرارات به صورت اصولی و تخصصی.
  • ارائه ی بیمه نامه رایگان.
  • تشکیل جلسات راهنمایی و مشاوره.
  • حمل وسایل سنگین با تجهیزات به روز.
  • ارائه ی خدمات باربری با قیمت های قانونی.
  • کسب مجوز از اتحادیه حمل بار.
  • ارائه ی تخفیف های گسترده ۲۰ تا ۵۰ درصد.

 

 

 

 

 

ترفندهای بسته بندی ایمن

باربری در باغ فیض همیشه آماده ی ارائه ی خدمات اثاث کشی به بهترین شکل ممکن و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته و به روز دنیا می باشد. یکی از مراحل بسیار مهم و اساسی در زمان اسباب کشی، مرحله ی بسته بندی اثاثیه می باشد. کارگران ما با به کار بردن ترفندهای زیر سعی در انجام هر چه بهتر این مرحله دارند. این افراد تمامی لوازم منزلتان اعم از یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف شویب، تلویزیون و غیره را با استفاده از بهترین روش ها بسته بندی می کنند. برای رزرو خدمات بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل و هزینه های در نظر گرفته شده می توانید با شماره تلفن های شرکت حمل بار باغ فیض تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما می توانند به شما کمک کنند تا بتوانید تجهیزات مناسب را خریداری نمایید و از یک بسته بندی مناسب لذت ببرید. کارگران ماهر ما ترفندهای زیر را برای انجام هر چه بهتر این مرحله از اسباب کشی به کار می گیرند:

  1. به کار بردن کارتن های هم سایز با وسیله بسته بندی شده.
  2. کم حجم قرار دادن کارتن ها و بسته بندی ها.
  3. حمل و جا به جایی کارتن های سنگین مانند جارو برقی با بالابرها.
  4. بستن درب تمامی کارتن ها با چسب.
  5. استفاده از کارتن های چند لایه برای بسته بندی کردن وسایل حجیم و سنگین وزن.

 

 

 

کارگران اسباب کشی در اتوبار باغ صبا

باربری محدوده باغ صبا همانند کارگران باربری فرمانیه برای اینکه اسباب کشی ایمنی را برای شما مشتریان گرامی انجام دهد از کارگران ماهر و با تجربه کمک می گیرد. کارگران ما مراحل مختلف اثاث کشی از بسته بندی اثاثیه منزل گرفته تا تخلیه و چیدمان لوازم را با دقت و با ایمنی بالا انجام می دهند. این کارگران همیشه به گونه ی وظایف خود را انجام داده اند که همیشه با نیکی از آن ها یاد شده است. برای رزرو کارگران ما با کارشناسان این شرکت باربری صحبت نمایید. این کارگران علاوه بر تجربه و مهارتی که دارند از لحاظ فیزیکی نیز برای انجام اثاث کشی و حمل وسایل سنگین وزن آمادگی های لازم را دارند. بنابراین بدون معطلی و با اعتماد کامل می توانید با ما تماس بگیرید، همچنین با دیدن ویدیوی زیر می توانید بیشتر با نحوه ی عملکرد آن ها آشنا شوید.

 

 

 

 

 

 

کرایه وانت تلفنی در باغ صبا

باربری در محدوده صبا از انواع ماشین های حمل بار جهت جابجا کردن اثاثیه و لوازم منزل و با توجه به حجم و مقدار بار، از ماشین های سبک تا سنگین استفاده می کند. وانت تلفنی باغ صبا و نیسان بار از جمله ماشین های حمل بار سبکی هستند که مناسب برای حمل بار در ترافیک سنگین تهران هستند. نرخ کرایه ی این ماشین ها در این شرکت حمل بار با توجه به ساعت رزرو آن ها تعیین می شود. نرخ اجاره ی وانتا تلفنی برای دو ساعت چهارصد و پنجاه هزار تومان و برای نیسان بار این مبلغ پانصد و پنجاه هزار تومان می باشد. نرخ کرایه ی ماشین هایی مانند کامیونت برای سه ساعت اول رزرو هشتصد هزار تومان است، که این مبابلغ طبق قوانین مصوب در تعاونی حمل بار در تهران تعیین می شود و این شرکت حمل بار به صورت قانونی قیمت های مربوطه را تعیین می کند. برای رزرو و کسب اطلاعات بیشتر در مورد ماشین های حمل بار در این شرکت با شماره تلفن شرکت باربری تهران که در این مطلب ثبت کرده ایم تماس حاصل نمایید و با کارشناسان ما در این باره صحبت کنید.

 

آدرس باربری باغ صبا

باربری باغ صبا یکی از شرکت های بسیار معتبری است که حدود ۲۰ سال است که در عرصه اسباب کشی و بسته بندی در شمال شهر تهران فعالیت می کند. این شرکت باربری در محله ی باغ صبا قرار دارد که این منطقه از تهران حدود ۵۵ سال قدمت دارد. در گذشته این باغ در وسط یک بیابان قرار داشته که مملو از درخت و باغ های دیگر مانند باغ اناری بوده است و ییلاق افراد ثروتمند و ذی نفوذ کشوری بوده است. اما اکنون چهره ی این باغ به کلی تغییر و به یک منطقه ی مسکونی تبدیل شده است که افرادی با توان مالی متوسط در آن ساکن هستند.  باغ صبا از طرف غرب به خیابان سهروردی، از شرق به خیابان شریعتی و از شمال به خیابان مطهری و از جنوب به بهار شیراز می رسد. برای رزرو خدمات اسباب کشی این شرکت حمل بار حتما لازم به حضور در این شرکت ندارید و به راحتی با گرفتن یک شماره تماس می توانید خدمات مورد نیازتان را رزرو کنید. 

 

تماس مستقیم