باربری هاشمی

باربری هاشمی و باربری محدوده سیدخندان  به طور شبانه روزی در تمام محله های تهران و شهرستان ها آماده ی خدمت رسانی زیر نظر مدیریت باربری مجوز دار در تهران هستند. تیم اجرایی حرفه‌ی و فعال این شرکت با مهارت کامل و تعهد لازم تمام تلاش خود را می کنند تا کار بدون نقصی را برایتان انجام دهند. تمامی امکانات استفاده شده جهت انجام بسته بندی و حمل بار در اتوبار هاشمی کاملا به روز و ایمن هستند و ماشین های استفاده شده کاملا مجهز به وسایل ایمنی است. باربری منطقه هاشمی از با تجربه ترین کارگران و پرسنل خود جهت انجام اثاث کشی کمک می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل و قیمت های تعیین شده در این شرکت حمل بار، با کارشناسان ما صحبت نمایید.

 

  • فهرست:
  • شماره باربری هاشمی تهران.
  • وانت تلفنی هاشمی.
  • قیمت باربری در محدوده هاشمی چگونه محاسبه می شود؟
  • قیمت حمل بار به شهرستان.
  • بسته بندی اثاثیه منزل در باربری محدوده هاشمی.
  • کارگر حمل اثاثیه ماهر در باربری هاشمی.
  • حمل وسایل سنگین وزن در اسباب کشی.

 

شماره باربری هاشمی تهران

برای رزرو خدمات باربری هاشمی با شماره های سایت تماس گرفته و با کارشناسان ما صحبت نمایید. با توجه به تجربه هایی که در زمینه حمل بار و اثاث کشی داریم، به شما پیشنهاد می کنیم حتما از خدمات یک شرکت حمل بار استفاده نمایید. ما بهترین خدمات حمل بار و اثاث کشی را به شما مشتریان گرامی ارائه می دهیم، کافی است با ما تماس بگیرید. هدف ما کسب رضایت شما مشتریان عزیز و ارائه ی بهترین خدمات، امکانات و تجهیزات اسباب کشی و بسته بندی است. همچنین یکی از مسایل بسیار مهم از نظر ما، دسترسی آسان شما مشتریان عزیز به این امکانات است. به همین دلیل شماره تلفن های رایگانی را در سایت ایران باربری قرار داده ایم تا با خیالی آسوده بتوانید خدمات اثاث کشی ارائه شده ی ما را رزرو نمایید.

 

02128429276

 

کارگران باربری هاشمی

وانت تلفنی هاشمی

ماشین های حمل بار استفاده شده در باربری هاشمی مجهز به انواع وسایل ایمنی مانند پتو و کپسول آتش نشانی و لاستیک هستند. تمامی تلاش پرسنل و کارگران اسباب کشی در این شرکت جهت کسب رضایت شما مشتریان عزیز است. این شرکت متناسب با حجم و مقدار بار جا به جا شده از انواع مختلف ماشین های حمل بار استفاده می کند. وانت تلفنی ظرفیت جا به جا کردن دو تن بار را دارد و برای جا به جا کردن بارهای سبک و نیمه سنگین از آن استفاده می کنیم. این شرکت باربری برای حفظ ایمنی اسباب کشی و جلوگیری از صدمات احتمالی وارده بر اثاثیه منزل، از ماشین های حمل بار مسقف با کف موکت کاری شده استفاده می کند. یک سری از ماشین های این شرکت حمل بار را در زیر مشاهده می فرمایید:

  • نیسان تلفنی و وانت بار.
  • ایسوزو و خاور و کامیون ها.
  • تریلی و خاور و دیگر ماشین های سنگین.

 

باربری هاشمی۲۸۴۲۹۲۷۶

قیمت باربری در محدوده هاشمی چگونه محاسبه می شود؟

اسباب کشی و جا به جایی بار در تهران و شهرستان ها دارای قیمت مشخصی در اتحادیه حمل و نقل است. یک سری از شرکت های باربری مقدار بالایی را در نظر می گیرند و این کار آن ها کاملا غیر قانونی است. اما باربری در هاشمی علاوه بر در نظر گرفتن هزینه قانونی تخفیف هایی را هم به مشتریان ارائه می دهد تا همه بتوانند از خدمات این شرکت حمل بار استفاده نمایند. بدون نگرانی بابت قیمت ها به ما اعتماد داشته باشید و کارتان را به ما بسپارید. ما با در نظر گرفتن پارامترهای زیر قیمت نهایی و مشخصی را به شما اعلام خواهیم کرد:

  • مقدار مسافت طی شده تا مقصد.
  • تعداد کارگران درگیر در کار.
  • موقعیت راه پله ساختمان.
  • ماشین حمل بار استفاده شده.

 

باربری هاشمی

قیمت حمل بار به شهرستان

اتوبار هاشمی با تجارب بالایی که در زمینه اثاث کشی به مسیرهای دور و نزدیک دارد همیشه توانسته است رضایت مشتریان خود را کسب نماید. همیشه مشتریان ما در مورد قیمت و هزینه حمل بار در مسافت های طولانی سوالات متعددی می پرسند. مهم ترین نگرانی شما مقدار هزینه حمل بار به شهرستان است. حمل و جا به جا کردن اثاثیه و لوازم منزل در مسیرهای طولانی از تهران تا شهرستان ها با تخفیف ۲۵ درصد در این شرکت باربری انجام می شود. همچنین نرخ رزرو کارگران برای سه ساعت در این شرکت معادل ۱۸۰ هزار تومان است و به درخواست شما مشتریان گرامی کارگران را به مقصد انتقال خواهیم داد. هزینه حمل بار به شهرهای اطراف تهران را با توجه به پارامترهای زیر مشخص می کنیم:

  • حجم بار.
  • مسافت طی شده.
  • نوع ماشین حمل بار

باربری هاشمی

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری محدوده هاشمی

بسته بندی و جمع آوری تک تک اثاثیه داخل خانه کار آسانی نیست و هم زمان بر است و هم نیازمند دقت و مهارت می باشد. اتوبار هاشمی کار بسته بندی هر نوع وسیله و اثاثی را با ایمنی بالا انجام، می دهد. جهت بسته بندی کردن هر نوع وسیله ی اعم از یخچال، بوفه و حتی یک وسیله ی کوچک ماند بشقاب از کارتن مخصوص آن وسیله استفاده می کند. کارشناسان باربری هاشمی تجهیزات لازم برای بسته بندی را تهیه و در اختیار مشتری قرار می دهند. همچنین کارگران اسباب کشی در این شرکت هزینه ی به عنوان دستمزد از شما مشتریان گرامی دریافت نمی کنند. بنابراین بابت هزینه ها نگران نباشید و می توانید جزئیات آن را از مشاورین شرکت جویا شوید. چند نمونه از تجهیزات استفاده شده در شرکت به شرح زیر است:

  • کارتن های چند لایه و با کیفیت و جنس عالی.
  • کارتن مجهز به رگال.
  • فوم ها و پلاستیک های ضد ضربه.
  • کیسه های زیپ دار در سایزهای مختلف.

 

کارگر حمل اثاثیه ماهر در باربری هاشمی

باربری محدوده هاشمی مانند باربری نعمت آباد با قیمت های پایین و عرضه ی بهترین خدمات اسباب کشی در خدمت شما مشتریان گرامی در تهران و شهرستان ها می باشد. کارگران این شرکت حمل بار در تمام ایام هفته آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز هستند. برای رزرو کارگر خالی با شماره تلفن های سایت تماس حاصل نمایید و از خدمات این شرکت حمل بار بهره مند شوید. ما یک اکیپ ماهر و خبره از کارگران را به محل اسباب کشی اعزام خواهیم کرد. این کارگران دارای مهارت و تخصص لازم در زمینه ی انجام مراحل مختلف اثاث کشی از جمله، بسته بندی اثاثیه منزل، چیدمان و حمل وسایل در زمان اثاث کشی هستند. در ویدیوی زیر گوشه ی از فعالیت این کارگران را مشاهده می فرمایید.

 

حمل وسایل سنگین وزن در اسباب کشی

انتقال وسایل سنگین در باربری هاشمی توسط کارگران خبره و با استفاده از تجهیزات و امکانات درجه یک انجام می شود. حمل وسایل و اثاثیه منزل در زمان اسباب کشی کار بسیار سختی است، چرا که برخورد هر وسیله با در و دیوار خسارت های زیادی را به مشتریان وارد می کند. به همین دلیل ما از ماشین آلات مخصوص این کار استفاده می کنیم تا کوچکترین صدمه و آسیبی به بار وارد نشود. برای انتقال هر وسیله مانند یخچال یا سرویس خواب ما از دو نفر از کارگران کمک می گیریم و با استفاده از دوش بند و تجهیزات دیگر حمل و جا به جا کردن آن ها را به آسانی انجام می دهیم. ایمنی و سلامت اثاثیه و وسایل داخل بارتان را به ما بسپارید و با اعتماد به تجارب ما، از اثاث کشی آسان لذت ببرید.

تماس مستقیم