باربری نصرت

باربری نصرت و باربری شهران  زیر نظر  باربری تهران   در زمینه ارائه ی خدمات اسباب کشی و بسته بندی در مرکز تهران و شهرستان ها نامی نیک از خود برجای گذاشته اند. باربری محدوده نصرت با داشتن بهترین نیروها تمام مراحل اثاث کشی را با ایمنی و کیفیت بالا انجام می دهد. کافی است با باربری در نصرت تماس بگیرید و از صفر تا صد نحوه انجام کار و خدمات ارائه شده مطلع شوید. می توانید سوالات خود را از مشاورین این شرکت بپرسید تا اسباب کشی اصولی را انجام دهید.

 

 

۰۲۱۲۸۴۲۹۲۷۶

 

 

 

باربری نصرت ۲۸۴۲۹۲۷۶

 

  • فهرست محتوا:
  • شماره باربری نصرت.
  • حمل ایمن وسایل سنگین وزن.
  • اسباب کشی اصولی در باربری نصرت.
  • قیمت اسباب کشی در باربری نصرت.
  • قیمت کارتن بسته بندی.
  • حمل بار به شهرستان.
  • کارگر حمل اثاثیه در باربری نصرت.
  • معرفی شرکت حمل بار در محله نصرت تهران.

 

 

شماره باربری نصرت

اگر تصمیم به اسباب کشی دارید و می خواهید یک شرکت حمل بار خوب را در خیابان نصرت انتخاب کنید، با باربری نصرت تماس بگیرید. این شرکت حمل بار از مجوز رسمی اتحادیه حمل بار برخوردار است و به صورت قانونی خدمات اسباب کشی را ارایه می‌دهد. نرخ‌های تعیین شده در این شرکت حمل بار کاملا منطبق بر قوانین موجود در اتحادیه می‌باشد. کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته آماده‌ی پاسخگوی به تلفن‌های شما مشتریان عزیز در سراسر تهران می‌باشند. این کارشناسان بهترین خدمات و امکانات اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل را با قیمت‌های ارزان برایتان رزرو خواهند کرد.

 

 

حمل ایمن وسایل سنگین وزن

باربری نصرت با استفاده از تجهیزات کاملا اتوماتیک وسایل داخل بار را جا به جا کرده و آسیبی به آن ها وارد نخواهد شد. جا به جایی بار و اسباب کشی همیشه کاری مشکل و پررخداد است اما اگر با مهارت بالا انجام شود جای نگرانی وجود ندارد. از مهم ترین وسایل داخل بار وسایل سنگین برقی مانند یخچال و ماشین لباسشویی است که برای حمل آن باید نکات ایمنی را رعایت کرد.

باربری نصرت

اثاث کشی اصولی در باربری نصرت

باربری در منطقه نصرت شرایط مشتریان خود را درک می کند و می داند شما عزیزان نمی توانید به هر شرکت حمل باری اعتماد نمایید. از این رو سعی دارد خدمات اسباب کشی مناسبی را ارائه دهد تا شما شهروندان عزیز بتوانید با خیالی آسوده کارتان را انجام دهید. از خدمات ارائه شده در این شرکت حمل و نقل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتقال بار به وسیله ی کامیون های مسقف که تمامی ماشین های حمل بار به کار گرفته شده به صورت سرپوشیده شده اند.
  • با وجود ماشین های سقف دار و مجهز به کف موکت کاری شده در فصول سرد سال که بارندگی رخ می دهد به ما اعتماد کنید.
  • حمل و جا به جایی اثاثیه منزل با کمک رانندگان ماهر، که دارای تجربه ی حداقل ۱۵ ساله انتقال بار در مسیرهای دور و نزدیک را دارند انجام می شود.
  • ارائه ی بیمه نامه و بارنامه رایگان اثاث کشی که تضمین کننده ی یک کار ایمن و سلامت بارتان است.
  • تشکیل جلسات مشاوره اسباب کشی به صورت تلفنی و حضوری که در آن قادر هستید تمامی سوالات خود را در این حوزه مطرح نمایید.

باربری نصرت

قیمت اسباب کشی در باربری نصرت

باربری محدوده نصرت شرایط مشتریان خود را درک می کند و در همان ابتدای کار قیمت هر مرحله را به مشتریان خود اعلام می کند. امروزه به علت گران شدن اثاث کشی و مشکلات بد اقتصادی هزینه اسباب کشی مساله ی است که قابل چشم پوشی نیست. همچنین این شرکت باربری جهت کاهش مقدار هزینه ها تخفیف هایی را برای تمامی مشتریان در نظر می گیرد. قیمت کارتن بسته بندی در باربری نصرت بر مبنای نوع آن تعیین می شود. مثلا کارتن های ۵ لایه نسبت به کارتن های ۳ لایه دارای اختلاف ۳۰۰۰ تومانی هستند. همچنین قیمت کارتن های مجهز به چوب رختی ۴۵۰۰۰ تومان می باشد. هر کدام از تجهیزات هزینه ی مشخصی دارند که می توانید مقدار آن را با گرفتن یک شماره تلفن به طور دقیق جویا شوید.

حمل بار به شهرستان

باربری نصرت نه تنها در مناطق مختلف تهران بلکه در شهرستان ها نیز خدمات خود را ارائه می دهد. این شرکت حمل بار جهت انتخاب ماشین حمل بار مناسب، حجم و مقدار بار را در نظر می گیرد، برای جا به جا کردن بارهای کم وزن از وسایل نقلیه سبک استفاده می کند. تمامی وسایل نقلیه استفاده شده در این شرکت، جهت حمل بار به شهرستان مجهز به سقف و کف موکت کاری شده هستند. ما ارسال بار از تهران به شهرستان ها را با کمک رانندگان ماهر و با تجربه انجام می دهیم. شما مشتریان گرامی می توانید جهت رزرو خدمات باربری بین شهری با ما تماس حاصل نمایید.

کارگر حمل اثاثیه در باربری نصرت

کارگران اسباب کشی در اتوبار نصرت مانند باربری نامجو دارای تجارب و مهارت بالا در زمینه انجام بسته بندی و چیدمان بار هستند. ما با کمک کارگران حمل اثاثیه خبره و کاربلد تمامی مراحل اسباب کشی را با ایمنی بالا انجام می دهیم. هر کدام از مراحل اثاث کشی از جمله بسته بندی، چیدمان، بارگیری و تخلیه بار توسط گروه جداگانه ی از کارگران انجام می شود. همچنین بسته بندی اقلامی مانند وسایل شکستنی و قیمتی توسط کارگران خانم، با ظرافت و دقت بالایی انجام می شود. به شما پیشنهاد می کنیم ویدیوی زیر را مشاهده نمایید و با چگونگی عملکرد کارگران ما آشنا شوید.

 

 

معرفی محله نصرت تهران

شرکت باربری نصرت تهران به صورت ۲۴ ساعته از شبانه روز آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی است. محله نصرت در قسمت مرکزی تهران قرار دارد و با خیابان های پر رفت و آمد تهران در ارتباط است. از جمله خیابان های نزدیک با این محله می توان به خیابان انقلاب و خیابان آزادی اشاره کرد. این محله در گذشته به عنوان اراضی کشاورزی و دامداری حاشیه تهران محسوب می شد که کم کم تبدیل به منطقه ی جهت سکونت مردم تبدیل شد. این محله در منطقه ۶ تهران قرار دارد و به دلیل نزدیکی با بزرگراه چمران با مناطق شمالی تهران مانند سعادت آباد و گیشا در ارتباط است. جهت رزرو خدمات اسباب کشی در این شرکت حمل بار می توانید با شماره تلفن های این سایت تماس حاصل نمایید.

 

 

تماس مستقیم