باربری شهرک محلاتی 

 

 

باربری شهرک محلاتی

 

 

باربری شهرک محلاتی در ایران باربری  یکی از بهترین و ارزان ترین شرکت های حمل بار در شمال تهران می باشد. این شرکت حمل بار دارای بیش از ۱۵ سال فعالیت ارزنده در عرصه ی اسباب کشی و بسته بندی، نامی نیک از خود به جای گذاشته است. باربری محدوده شهرک محلاتی با کمک کادری مجرب و کاملا حرفه ای به صورت شبانه روزی در خدمت همشهریان عزیز ساکن این منطقه و سایر مناطق تهران می باشد. باربری در شهرک محلاتی از کارگرانی با تجربه و متخصص و رانندگانی با سابقه و آشنا به تمام مسیرهای شهری و بین شهری برای ارائه ی خدمات اثاث کشی بهره گرفته است. در ادامه سعی کرده ایم به طور کامل در مورد خدمات ارائه شده در این شرکت باربری و قیمت مراحل مختلف آن شرح دهیم.

 

 

شماره باربری شهرک محلاتی 

اتوبار شهرک محلاتی دارای خدمات ارزنده و مناسب در حوزه ی اسباب کشی است و سال های طولانی است که مشتریان ثابتی در نقاط مختلف تهران و شهرستان ها می باشد. اگر می خواهید به سرعت و بدون معطلی از خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار استفاده نمایید، کافی است با تلفن های درج شده در سایت ایران باربری تماس حاصل نمایید. رزرو این خدمات اثاث کشی در این شرکت باربری از طریق تماس تلفنی انجام می شود و بدون معطلی می توانید از امکانات ارائه شده ی این موسسه حمل و نقل استفاده نمایید. شماره ی زیر به صورت ۲۴ ساعته در دسترس شما مشتریان عزیز قرار دارد و به ازای تماس هایی که برقرار می کنید هزینه ی پرداخت نخواهید کرد.

 

 

۰۲۱-۲۸۴۲۹۲۷۶

 

کارگر حمل اثاثیه ماهر در شمال تهران

کارگران باربری شهرک شهید محلاتی از تجارب و مهارت بالایی برخوردار هستند و به صورت دو شیفت آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. این کارگران تمامی مراحل اسباب کشی از جمله بسته بندی اثاثیه منزل، چیدمان بار و تخلیه ی بار را با بهترین روش ها انجام می دهند. برای جا به جا کردن وسایل سنگین وزن منزل مانند بوفه، یخچال ساید بای ساید و سرویس خواب این کارگران از تجهیزات و ماشین آلات مخصوصی استفاده کرده و آن ها را از راه پله ها انتقال می دهند. کارگران خانم مسئول بسته بندی کردن وسایل حساس و شکستنی کم وزن مانند گلدان ها و لوازم قیمتی و عتیقه هستند. شما مشتریان عزیز جهت رزرو این کارگران به ازای هر ساعت ۶۰ هزار تومان پرداخت خواهید کرد که این قیمت کاملا بر اساس قوانین تعاونی حمل بار است.

 

 

مشاوره رایگان اسباب کشی برای اهالی شهرک شهید محلاتی

 باربری شهرک محلاتی برای آگاهی مشتریان عزیز مشاوره هایی را به صورت حضوری و تلفنی و به صورت رایگان ترتیب می دهد. مشاوران ما با حضور در محل یا به صورت تلفنی در تمام مراحل اسباب کشی نظارت کافی و کامل دارند. همچنین اگر می خواهید از خدمات اثاث کشی، هزینه اسباب کشی از تهران به شهرستان اطلاع داشته باشید می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید. شما می توانید با یک تماس تلفنی در این جلسه ها شرکت نمایید و آگاهی خود را در زمینه های مختلف باربری بالا ببرید. افرادی با تخصص بالا در عرصه ی اثاث کشی این جلسات را تشکیل داده و شما مشتریان گرامی می توانید به راحتی به آن ها اعتماد نمایید، چون سال های طولانی است که این جلسه ها توسط این متخصصین برگذار می شود. 

 

باربری شهرک محلاتی

 

 

 

بسته بندی اثاثیه منزل 

باربری شهرک محلاتی دارای کارگران آقا و خانم می باشد که دارای چندین سال سابقه در بسته بندی وسایل می باشند. کارگران حرفه ی این باربری اثاثیه شما را به صورت تخصصی بسته بندی خواهند کرد. این کارگران بسته بندی را جوری انجام می دهند که هیچ گونه خدشه ای به اثاثیه و لوازم منزل شما وارد نشود. این شرکت حمل بار با استفاده از کارتن های چند لایه و تجهیزاتی با کیفیت و امکانات درجه یک کار بسته بندی لوازم منزل، وسایل و اثاثیه ادارات و شرکت ها را انجام می دهد. برای رزرو تجهیزات بسته بندی که در این شرکت ارائه می شود می توانید با مشاورین ما صحبت نمایید.‌ امکانات بسته بندی زیر در این شرکت توسط پرسنل ماهر و خبره برای انجام این مرحله مهم از اسباب کشی مورد استفاده قرار می گیرد:

  • کارتن های هم سایز جعبه های موز.
  • فوم های ضربه گیر.
  • نایلون های حباب دار.
  • انواع کارتن های ۳، ۵ و ۷ لایه.

 

باربری در شهرک محلاتی

 

خدمات باربری شهرک محلاتی 

از جمله خدمات اسباب کشی ارائه شده در شرکت حمل بار شهرک محلاتی می توان به موارد زیر اشاره نمود. هدف ما تامین بهترین امکانات، تجهیزات، ماشین آلات و ماشین های حمل بار برای شما مشتریان گرامی است. در این راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بدون نقصو آسیب تک تک وسایل و اثاثیه منزلتان را به مقصد برسانیم. تمامی ماشین های حمل بار در این شرکت مجهز به سقف و کف پوشیده شده هستند و از صدمه رسیدن و خسارت به لوازم منزلتان جلوگیری خواهیم کرد.

  • مشاوره جهت آشنایی با روش های بسته بندی و خدمات 
  • ارائه بیمه نامه رایگان برای اعتماد مشتری
  • بسته بندی وسایل منزل و شرکت ها
  • اسباب کشی منازل و شرکت ها
  • حمل و جا به جایی بار در تمام مناطق تهران.
  • حمل بار از تهران به شهرستان با تخفیف ۲۵ درصد.
  • هزینه باربری کم و قانونی.
  • ماشین های مسقف و موکت کاری شده.

 

باربری شهرک محلاتی

 

 

نرخ کرایه وانت تلفنی و نیسان بار

رزرو نیسان بار و وانت تلفنی در شرکت باربری شهرک محلاتی به صورت همه روزه و ۲۴ ساعته از طریق تماس تلفنی انجام می شود. نرخ کرایه این وسایل نقلیه طبق قوانین حاکم در تعاونی حمل و نقل تعیین می شود. از جمله ماشین های حمل بار که برای جا به جا کردن وسایل و لوازم سبک و سنگین وزن در این شرکت حمل بار می توان به وانت تلفنی، نیسان بار، خاور و ایسوزو اشاره کرد. نرخ کرایه این ماشین ها برای دو روز و سه روز متوالی تعیین می شود و کارشناسان ماهر و خبره تعیین کننده ی نوع وسیله ی نقلیه هستند. در زیر یک سری از این قیمت ها را مشاهده می فرمایید:

  • کرایه کامیونت برای سه روز: ۵۵۰ هزار تومان.
  • نرخ اجاره وانت تلفنی جهت دو روز رزرو: ۲۶۰ هزار تومان.
  • اجاره نیسان تلفنی برای دو روز: ۳۰۰ هزار تومان.

 

 

بهترین شرکت حمل بار در شهرک محلاتی

در حوزه ی اسباب کشی و حمل بار معمولا شرکتی به عنوان بهترین شرکت حمل بار و اثاثیه محسوب می‌شود که دارای مجوز از تعاونی حمل بار تهران باشد. اتوبار شهرک محلاتی با کسب مجوز رسمی از این تعاونی، دارای فعالیت قانونی و معتبر می باشد. البته ناگفته نماند که دلایل دیگری هم وجود دارد که باعث شده است این شرکت حمل بار به عنوان یک موسسه‌ی معتبر در حوزه اثاث کشی شناخته شود که در زیر به یک سری از آن‌ها اشاره کرده ایم:

 

  • تعیین قیمت‌های قانونی جهت انجام اسباب کشی.
  • عدم تغییر نرخ تعیین شده تا پایان اثاث کشی.
  • استفاده از بهترین ماشین‌های حمل بار جهت حمل اثاثیه جهزیه عروس.
  • بستن قرارداد قانونی با تمام مشتریان.
  • اخذ مجوز رسمی و قانونی از اتحادیه حمل بار تهران.
  • نظارت همه جانبه توسط کارشناسان باربری تا پایان اسباب کشی.
  • انجام تمامی مراحل اسباب کشی با برنامه ریزی دقیق.

 

 

 

محدوده خدمت رسانی باربری در شهرک شهید محلاتی

شرکت حمل بار شهرک محلاتی خدمات خود را در این شهرک، خیابان های هم جوار و در شهرستان ها ارائه می دهد. از آنجایی که این محله دارای خیابان های بزرگ و گسترده بوده و همچنین وجود ایستگاه اتوبوس و متروی قائم و همچنین بودن بزرگراه ارتش، دسترسی به این ناحیه و رفت و آمد در آن بسیار آسان است. این شرکت حمل بار در تمام روزهای هفته آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی در منطقه ی یک تهران و سایر مناطق می باشد. بلوار قائم، بلوار ارتش و خیابان وزارت دفاع از جمله مکان هایی هستند که بیشترین تقاضا برای رزرو ماشین های باری را از این شرکت حمل بار دارند. به دلیل قرار گرفتن این شهرک در پای کوه و خوش آب و هوا بودن آن، طرفداران زیادی دارد و افراد زیادی سالانه به این محله اسباب کشی می کنند. به صورت تمام وقت و با قیمت های منصفانه تمامی خدمات اسباب کشی و بسته بندی ارائه شده در این شرکت حمل بار را برایتان رزرو خواهیم کرد.

 

 

تماس مستقیم