باربری باغ فیض 

 

 

 

باربری باغ فیض

 

باربری باغ فیض در باربری ارزان در تهران بیش از سی سال است که در عرصه‌ی اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل در حال فعالیت و خدمات رسانی به شما اهالی عزیز در خیابان باغ فیض است. البته ذکر این نکته لازم است که اهالی سایر نقاط تهران نیز می توانند از خدمات این شرکت حمل بار استفاده نمایند. مدیریت محترم باربری محدوده باغ فیض با صداقت و عزمی راسخ تمام تلاش خود در جهت رضایت شما مشتریان عزیز خواهد کرد. مشاورین ماهر باربری در باغ فیض و باربری گاندی به شما کمک خواهند کرد تا به بهترین شکل ممکن اسباب کشی را به اتمام برسانید. در ادامه به شرح تک تک خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار می پردازیم، پس لطفا تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

 

شماره باربری باغ فیض

شرکت حمل بار باغ فیض برای برقراری آسانتر مشتریان با کارشناسان این شرکت حمل بار شماره هایی را در سایت قرار داده است. مشاورین ما به شما خواهند گفت کا برای انجام یک اسباب کشی مناسب چه باید کرد. شماره تلفن های ثبت شده در سایت ایران باربری کاملا رایگان هستند و شما هزینه ی بابت آن ها پرداخت نخواهید کرد.در ادامه به شرح تک تک خدمات ارائه شده در این شرکت باربری خواهیم پرداخت، پس لطفا با ما همراه باشید. با شماره زیر تماس حاصل نمایید و سوالات خود را در این زمینه مطرح نمایید:

۰۲۱۲۸۴۹۲۷۶

 

باربری باغ فیض در ایران باربری

 

فوت و فن های اسباب کشی

باربری باغ فیض همانند باربری سعادت آباد جهت رفاه حال مشتریان خود در زمان اسباب کشی بهترین خدمات را ارائه می دهد. تمامی خدمات ارائه شده همراه با تخفیف بوده و هزینه ها نیز کاملا قانونی است. از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ارائه مشاوره به صورت تلفنی و یا با حضور در محل.
  • ارائه بارنامه دولتی در بارهای خارج از شهر.
  • ارائه بیمه نامه رایگان به مشتری جهت اطمینان و سلامت بار.
  • بسته بندی وسایل منزل و ادارات به صورت حرفه ای.
  • حمل انواع وسایل سنگین از قبیل تردمیل، گاوصندوق، ساید بای ساید.

 

باربری باغ فیض

وانت تلفنی و کامیون در باربری باغ فیض

باربری منطقه باغ فیض برای انجام اسباب کشی مناسب از انواع ماشین های حمل بار وانت تلفنی، کامیون استفاده می کند. این ماشین ها در شرکت مجهز به سقف و کف موکت کاری شده دارند و ایمنی وسایل داخل بار را حفظ می کند. برای حمل و جا به جایی بارهای کم حجم از وانت تلفنی و نیسان بار و بارهای سنگین وزن و حجیم از کامیون ها و خاور استفاده می کند. جهت حفظ ایمنی و سلامت اثاثیه و لوازم منزل در حین جا به جایی، از ماشین هایی با کف موکت کاری شده و مسقف استفاده می کنیم. برای رزرو ماشین های حمل بار با شماره تلفن های ثبت شده ی ایران باربری تماس حاصل نمایید.

بسته بندی اسباب کشی در باربری باغ فیض

بسیاری از مشتریانی که به شرکت باربری باغ فیض مراجعه می کنند با روش های بسته بندی آشنایی چندانی ندارند و نمی توانند یک بسته بندی اصولی داشته باشند. مشتریان عزیز می توانند با مشاوران شرکت تماس بگیرند تا تمام روش های بسته بندی را به شما عزیزان آموزش دهند. بسته بندی از مراحل بسیار مهم و اساسی در زمان اسباب کشی است و نیاز به امکانات و تجهیزات به خصوصی دارد. کارگران باربری باغ فیض بهترین کارتن ها و وسایل مورد نیاز این کار را در اختیارتان قرار می دهد. تجهیزات بسته بندی ارائه شده در این شرکت حمل بار به شرح زیر است:

 

  • کارتن های چند لایه و مرغوب جهت حفظ ایمنی اثاث داخل آن که به انواع رگال دار، منفذ دار و حاوی پلاستیک های حباب دار تقسیم می شوند.
  • انواع پلاستیک های ضربه گیر و حباب دار که دارای انواع فوم بابل رپ، استرچ رپ نیز می شوند.
  • قیچی، پارچه و لوازم جانبی بسته بندی مورد نیاز.

 

 

باربری باغ فیض

قیمت اسباب کشی در باربری باغ فیض

باربری باغ فیض مانند باربری فرحزاد به مشتریان خود کمک می کند که در هر حال یک اسباب کشی ارزان را تجربه نمایید. به همین خاطر از تعرفه های مشخص و تعیین شده استفاده می کند. در یک لیست انواع مختلف مراحل و ماشین های حمل بار را به همراه هزینه ها و چگونگی تخمین زدن آن را به طور کامل شرح داده می شود. با این کار مشتریان با آگاهی کامل کار اثاث کشی را به ما می سپارند و برای هر مشتری یک کاهش هزینه هم در نظر گرفته می شود. نرخ رزرو کارگران اسباب کشی در این شرکت به ازای هر ساعت ۶۰ هزار تومان است و در سه ساعت اول معادل ۱۸۰ هزار تومان می باشد. نرخ نهایی اثاث کشی در این شرکت باربری با تخفیف ۲۵ درصد به شما مشتریان عزیز اعلام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ثبت شده در سایت ایران باربری تماس حاصل نمایید. قیمت ماشین های حمل بار استفاده شده در این شرکت به شرح زیر است:

  • اجاره کرایه وانت تلفنی برای دو ساعت کرایه: دویست و شصت هزار تومان.
  • کرایه نیسان بار به ازای دو ساعت: سیصد هزار تومان.
  • کرایه خاور و ایسوزو به ازای سه ساعت کرایه: پانصد و پنجاه هزار تومان.

 

باربری بین شهری باغ فیض

از خدمات منحصر به فرد و ویژه ی باربری باغ فیض حمل بار از تهران به شهرهای دیگر ایران است. حمل و نقل اثاثیه منزل و دیگر کالاها در مسیرهای طولانی بر عهده رانندگان ماهر و با تجربه می باشد. همراه این رانندگان، کارگران ماهر و خبره ی اعزام می شوند تا کار چیدمان اثاثیه و وسایل منزلتان را انجام دهند. همه ی بارهای ارسالی از تهران به شهرستان ها در این شرکت باربری دارای بارنامه و بیمه نامه رایگان اثاث کشی است. ما مشتریان ثابتی در تمام شهرستان ها داریم که از خدمات بین شهری ارائه شده در شرکت حمل بار باغ فیض با تخفیف ۲۰ درصد بهره مند می شوند. شما نیز می توانید فقط با گرفتن یک شماره تماس از خدمات حمل بار ارائه شده و تخفیف های اعمال شده در این شرکت حمل بار استفاده نمایید. هدف ما کسب رضایت و خشنودی شما مشتریان عزیز در تهران و شهرستان ها می باشد.

قیمت حمل بار به شهرستان 

شرکت حمل بار باغ فیض حمل بار به شهرستان را با در نظر گرفتن تخفیف های زیادی انجام می دهد. این قیمت ها با توجه به اینکه چه ماشینی استفاده و بار به وسیله ی آن انتقال داده می شود. به عنوان مثال کامیون ها نسبت به وانت بار و نیسان بار هزینه ی بیشتری دارد یا اینکه از ماشین های مسقف و مجهز به چادر استفاده شود یا ماشین های روباز باز هم هزینه ها متفاوت است. نرخ نهایی حمل بار به شهرستان ها با توجه به موارد زیر تعیین و به عرض شما مشتریان عزیز رسانده می شود:

  • نوع وسیله ی نقلیه باری.
  • مقدار مسافت طی شده از تهران تا شهرستان مذبور.
  • تعداد کارگران.

بیمه نامه اسباب کشی رایگان

اسباب کشی در باربری باغ فیض با تضمین سلامت بارتان انجام می شود و تمام بار را به طور کامل بیمه می کند. در شرکت های حمل بار هزینه ی جداگانه ی برای ارائه و صدور بیمه نامه در نظر می گیرد. این بیمه نامه دارای یک زمان و موعد مشخص است که از زمان شروع تا پایان اسباب کشی است. هدف ما از ارائه ی این بیمه نامه تضمین یک اسباب کشی ایمن و جبران تمام خسارت های احتمالی وارده بر اثاث و لوازم منزلتان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و از جزئیات شرایط این بیمه نامه مطلع شوید. کارشناسان ما به صورت کامل جزئیات مربوط بل این بیمه نامه را به اطلاع شما مشتریان عزیز خواهند رساند. یک سری از شرکت های باربری در قبال ارائه و صدور بیمه نامه هزینه ی مشخصی را در نظر می گیرد، بنابراین هر چه سریعتر تلفن را بردارید و از خدمات رایگان بیمه نامه شرکت حمل بار باغ فیض بهره مند شوید.

 

آدرس اتوبار باغ فیض

باربری باغ فیض در منطقه‌ی ۵ تقسیم بندی شهرداری تهران و در شمال غرب این شهر قرار دارد. این محله قدمتی بالغ بر ۱۲۵۰ سال دارد و از مناطق بسیار قدیمی و خوش آب و هوای تهران محسوب می‌شود. این شرکت حمل بار در این محدوده فعالیت حدودا ۲۰ ساله دارد و مشتریان ثابتی نیز در آن دارد. این منطقه از تهران طبق نقشه ‌ی زیر از شرق به بزرگراه اشرفی اصفهانی، از جنوب با بزرگراه حکیم و از شمال و غرب به بزرگراه همت و ستاری می‌رسد. بنابراین دسترسی به این محدوده و امکانات آن به آسانی صورت می‌گیرد و به همین دلیل افراد زیادی خواهان سکونت در این منطقه هستند. اگر می‌خواهید از امکانات و تجهیزات اسباب کشی ارائه شده در این شرکت حمل بار استفاده نمایید، فقط کافی است تلفن را برداشته و با کارشناسان ما صحبت نمایید. هدف ما دسترسی آسان شما مشتریان عزیز به امکانات ارائه شده در این شرکت باربری با قیمت های پایین است. 

 

 

حمل و جابجایی وسایل سنگین وزن

کارگران باربری باغ فیض مانند باربری امجدیه از تجهیزات و ماشین آلات حرفه ی جهت جابجا کردن اثاثیه منزل استفاده می کنند. حمل و جابجایی وسایل و اثاثیه منزل در هنگام اسباب کشی کار بسیار سخت و ریسک پذیری است. لوازم سنگین وزن منزل شامل کمد، بوفه، سرویس خواب، مبلمان و تردمیل می باشد. کارگران این شرکت حمل بار با مهارت بالا و تجربه ی کافی اثاث کشی شما مشتریان عزیز را به طور مناسب انجام می دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های این شرکت حمل بار تماس بگیرید، تا کارشناسان ما شما مشتریان عزیز را راهنمایی نمایند. در شرکت حمل بار باغ فیض هزینه ی حمل و جابه جایی این وسایل به ازای هر طبقه از ساختمان، شصت هزار تومان می باشد.

 

 

 

کارگر حمل اثاثیه ماهر در اتوبار باغ فیض

کارگران حمل بار در باربری باغ فیض به شما کمک خواهند کرد تا اثاث کشی راحتی را تجربه نمایید. اگر بیم این را دارید که در طول اسباب کشی صدمه و خسارتهایی به اثاثیه و لوازم بارتان وارد می شود بهتر است به کارگران ماهر ما اعتماد نمایید. این افراد بدون اتلاف وقت تمامی اثاثیه و وسایل منزلتان را با دقت بسته بندی می کنند، البته این نکته قابل ذکر است که ما بسته بندی اثاثیه و لوازم شرکت ها و ادارات را هم انجام خواهیم داد. کارگران حمل بار ما به صورت ۲۴ ساعته آماده هستند و در دو شیفت صبح و عصر بدون وقفه کار مراحل مختلف اسباب کشی را برای شما انجام خواهند داد. برای رزرو کارگر خالی نیز می توانید با ما تماس بگیرید و با قیمت فقط ۱۸۰ هزار تومان این کارگران را برای سه ساعت رزرو نمایید.

 

تماس مستقیم