باربری هفت تیر 

 

 

 

 

باربری هفت تیر در ایران باربری

 

 

 

 باربری هفت تیر دارای مجوز رسمی از اتحادیه حمل و نقل اتوبار ارزان در تهران است. پرسنل، کارگران و رانندگان خبره و ماهری در این شرکت حمل بار، مسئول انجام مراحل مختلف اسباب کشی هستند. باربری حوالی هفت تیر و باربری محدوده ولنجک از شرکت های معتبری هستند که سالهاست در زمینه حمل بار و اسباب کشی آماده خدمت رسانی به شمل مشتریان عزیز ساکن تهران و شهرستان ها می باشند. این موسسه ی باربری در جهت کسب رضایت شما مشتریان عزیز از هیچ تلاشی فروگذار نیست و در راستای رسیدن به این هدف تمام مراحل اثاث کشی را با قیمت‌های مصوب در تعاونی حمل بار انجام می‌دهد.

 

فهرست مطالب:

  • شماره باربری هفت تیر.
  • بیمه نامه رایگان شرکت باربری هفت تیر.
  • بهترین خدمات اسباب کشی.
  • حمل بار از میدان هفت تیر به شهرستان ها.
  • بسته بندی اصولی اثاثیه منزل در باربری هفت تیر تهران.
  • قیمت بسته بندی اثاثیه منزل در باربری محدوده هفت تیر چقدر است؟
  • کارگران ماهر اسباب کشی.
  • باربری هفت تیر کجاست؟

 

 

شماره باربری هفت تیر

می توانید با شماره زیر تماس بگیرید و از جزئیات مراحل مختلف اسباب کشی و قیمت ها در باربری میدان هفت تیر مطلع شوید. کارشناسان و افراد متخصص در زمینه ی حمل بار و اسباب کشی شما را به طور کامل راهنمایی می کنند. می توانید هر سوالی دارید از آن ها بپرسید و خدمات مدنظرتان را رزرو نمایید. در تمام روزهای هفته و حتی جمعه ها می توانید با ما تماس بگیرید و در این مورد محدودیتی وجود ندارد. هدف این شرکت حمل بار کسب رضایت شما مشتریان گرامی در تهران و شهرستان ها است.

 

02128429276

 

 

 

 

باربری هفت تیر در ایران باربری

 

بیمه نامه رایگان شرکت باربری هفت تیر

زمانی که مشتریان به باربری محدوده هفت تیر مراجعه می کنند ترس این را دارند که این شرکت حمل بار نتواند خدمات خود را به درستی انجام دهد و اثاثیه در طول اسباب کشی آسیب ببیند یا گم شوند. در همین راستا و در جهت اعتماد بیشتر مشتریان، بیمه نامه ای ارائه خواهد داد. بیمه نامه ارائه شده به صورت رایگان می باشد. یک سقف مشخص و مقدار تعرفه دقیق در قرارداد اخذ خواهد شد. بر اساس این بیمه نامه اگر در طول اسباب کشی اثاثیه گم و یا شکسته شود باربری در هفت تیر مؤظف است خسارت آن را پرداخت نماید. این بیمه نامه دارای اعتبار مشخص است و از زمان شروع اسباب کشی تا اتمام کار می باشد.

 

 

 

باربری هفت تیر

 

 

 

 

 

 

بهترین خدمات اسباب کشی 

باربری در هفت تیر تهران و باربری کامرانیه  تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین خدمات اسباب کشی و بسته بندی را در سطح شهر تهران و شهرستان ها ارائه دهند. خدماتی مانند:

  • بسته بندی لوازم منزل به روش اروپایی.
  • حمل پیانو، گاوصندوق، ساید بای ساید.
  • بیمه اثاثیه منزل و ادارات.
  • استفاده از بهترین و جدیدترین وسایل جهت حمل بار.
  • حمل اثاثیه منزل به شهرستان.
  • حضور در محل در کمترین زمان ممکن.

 

 

 

 

 

حمل بار از میدان هفت تیر به شهرستان ها

اتوبار هفت تیر مانند باربری همایونشهر کار اسباب کشی به خارج شهر تهران و شهرستان ها را با کمک رانندگان ماهر و خبره و کار بلد انجام می دهد و برای این کار از افراد و پرسنلی استفاده می کند که بسیار با تجربه هستند. به راحتی کار اسباب کشی و حمل بار را برای شما انجام خواهند داد. یک یا دو روز قبل از شروع به کار در محل حاضر شده و تمام کارهای لازم را انجام داده و کار را برای مشتریان گرامی در شهرستان آسان می نمایند. جهت اطلاع از چگونگی عملکرد کارگران به شما پیشنهاد می کنیم ویدئو زیر را مشاهده فرمایید:

 

 

بسته بندی اصولی اثاثیه منزل در باربری هفت تیر تهران

کار بسته بندی اثاثیه منزل کاری بسیار حساس است و نیازمند تجهیزات کاملا پیشرفته است. کارگران باربری در هفت تیر این کار را با مهارت بالا انجام می دهند و از امکانات زیر جهت انجام بسته بندی استفاده می کنند:

  • کارتن های چندلایه و ضخیم برای جلوگیری از صدمه رسیدن به وسایل و اثاث.
  • فوم های ضربه گیر در طول های ۵۰ تا ۹۰ متری جهت جلوگیری از ضربات و خسارت.
  • کارتن های رگال دار و ساک های زیپ دار جهت انتقال لباس و رخت خواب.

 

باربری هفت تیر

 

قیمت بسته بندی اثاثیه منزل در باربری محدوده هفت تیر چقدر است؟

باربری محدوده هفت تیر بسته بندی اثاثیه منزل را با قیمت های پایین و مصوب اتحادیه انجام می دهد. قیمت ها بر مبنای مواردی که جهت انجام بسته بندی استفاده می شود در نظر گرفته می شود. در هر حال چه خودتان اقدام به انجام کار بسته بندی نمایید یا اینکه این کار را به این شرکت حمل بار بسپارید تخفیف هایی را در نظر می گیرد. نگران هیچ مساله ی نباشید در هر حال اسباب کشی ارزانی را با این شرکت حمل بار تجربه خواهید کرد.

 

 

کارگران ماهر اسباب کشی 

کارگران باربری سمت هفت تیر مسئولیت انجام تمامی مراحل اسباب کشی از بسته بندی گرفته تا چیدمان و تخلیه بار را بر عهده گرفته اند. این کارگران در دو شیفت صبح و عصر آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی در تهران و شهرستان ها می باشند. هر روز می توانید برای رزرو این افراد با شماره تلفن های ثبت شده در سایت ایران باربری تماس بگیرید. نرخ رزرو این کارگران را با قبدل قوانین تصویب شده در تعاونی حمل و نقل تعیین کرده ایم. در زیر ویدیوی را قرار داده ایم که تا حدودی به شما نشان خواهد داد که کارگران ما در چه سطحی فعالیت داشته و اثاث کشی شما را انجام می دهند.

 

نرخ اجاره وانت تلفنی در هفت تیر

برای رزرو بهترین و مجهزترین ماشین های حمل بار، با باربری هفت تیر تماس بگیرید. انواع ماشین های سبک، نیمه سنگین و سنگین مانند، وانت تلفنی، نیسان بار و خاور در این شرکت حمل بار اجاره داده می شود. نرخ کرایه ی این ماشین های حمل بار با توجه به قوانین مصوب در تعاونی تعیین می شود. جهت رزرو این ماشین ها، کافی است با شماره تلفن شرکت حمل بار هفت تیر تماس بگیرید. کارشناسان ما مناسب ترین ماشین اسباب کشی را برای شما مشتریان عزیز رزرو خواهند کرد.

 

 

باربری هفت تیر کجاست؟

باربری میدان هفت تیر همانطور از اسم آن پیداست در خیابان هفت تیر تهران قرار دارد. این شرکت حمل بار به صورت ۲۴ ساعته و بدون معطلی تمامی خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را برای اهالی محترم این منطقه از تهران و سایر مناطق و حتی شهرستان ها رزرو و ثبت می کند. این میدان از سمت غرب با بلوار کریم خان، از سمت شمال با خیابان بهار شیراز و با خیابان شهید مفتح در جنوب در همسایگی قرار دارد. در واقع محدوده ی خدمات رسانی این شرکت حمل بار گسترده و محدود به یک منطقه مشخص از تهران نیست و حتی در شهرستان ها نیز خدمات بی نظیر و ویژه ی را ارائه می دهد. به دلیل وجود مترو و خط های اتوبوس در این محدوده، دسترسی به این منطقه آسان و بدون دردسر می باشد. شما می توانید با خیالی آسوده و در تمام روزهای هفته فقط با گرفتن یک شماره تماس خدمات شرکت حمل بار هفت تیر را رزرو نمایید.

 

 

تماس مستقیم