باربری شهرک آزادی 

 

باربری شهرک آزادی و باربری پاسداران در سال های متمادی خدمات اسباب کشی را در تمام مناطق تهران و شهرستان ها ارائه می دهند. این شرکت حمل بار به صورت شبانه روزی در خدمت مشتریان خود می باشد. پرسنل ماهر و کار آزموده با تمامی اثاث را بسته بندی کرده و در هر صورت اتوبار شهرک آزادی ایمنی را در تمام مراحل رعایت می کند. جهت رزرو خدمات و کسب اطلاعات بیشتر و رهنمودهای کارشناسان ما با شماره ی زیر تماس حاصل نمایید. این افراد متخصص هزینه اسباب کشی و چگونگی ارائه ی خدمات باربری در شهرک آزادی را برایتان توضیح خواهند داد. در ادامه به شرح مختصری از خدمات ارائه شده در این شرکت باربری خواهیم پرداخت. 

 

۰۲۱۲۸۴۲۹۲۷۶

 

باربری شهرک آزادی

  • فهرست محتوا:
  • خدمات اسباب کشی در شهرک آزادی تهران.
  • بسته بندی اثاثیه منزل توسط کارگران باربری شهرک آزادی تهران.
  • حمل بار از شهرک آزادی تهران به شهرستان ها.
  • قیمت حمل بار به شهرستان ها چقدر است؟
  • نرخ اسباب کشی با اعمال تخفیف در اتوبار شهرک آزادی.
  • اسباب کشی با کمک کارگران حمل بار ماهر.
  • محدوده خدمت رسانی باربری شهرک آزادی تهران.
  • کرایه وانت تلفنی در اتوبار شهرک آزادی.
  • بیمه نامه رایگان اسباب کشی.

 

 

خدمات اسباب کشی در تهران

شرکت باربری شهرک آزادی تهران دارای حداقل ۱۵ سال تجربه ی درخشان در زمینه اسباب کشی و بسته بندی است. در طول این سال ها برای تمام مشتریان خود از بهترین امکانات و تجهیزات اثاث کشی استفاده نموده است. به طوریکه همه ی مشتریان این شرکت حمل بار با رضایت کامل بارها و بارها از خدمات باربری ارائه شده در این شرکت استفاده نموده اند. از مهم ترین خدمات ارائه شده در این شرکت موارد زیر را گلچین و به عرض شما مشتریان عزیز رسانده ایم. یکی از امکانات با اهمیت این موسسه باربری می توان به ماشین های حمل بار مسقف در سایزهای مختلف اشاره کرد. 

  • حمل و جا به جایی و انتقال بار در سطح شهر تهران و شهرستان ها.
  • ارائه ی تمام خدمات اثاث کشی با تخفیف.
  • ارائه ی بارنامه قانونی.
  • اجاره انبار.
  • ارائه ی بیمه نامه رایگان.
  • حمل وسایل سنگین با تجهیزات چرخ دار.
  • استفاده از جرثقیل و بالابرها جهت انتقال وسایل سنگین وزن.

 

باربری شهرک آزادی

بسته بندی اثاثیه منزل توسط کارگران ماهر باربری شهرک آزادی تهران

باربری در شهرک آزادی خدمات بسته بندی را به طور کامل ارائه می دهد، که از این تجهیزات می توان به کیسه های محکم و ضد ضربه در اندازه های مختلف، کارتن های متنوع ۵ و ۷ لایه اشاره کرد. بسته بندی اثاثیه منزل کار بسیار حساسی است و باید با دقت و مهارت بالا انجام شود، بهتر است این کار را به کارگران ماهر شرکت های باربری بسپارید. گاهی اوقات مشتریان ما بدون داشتن مهارت و تجربه ی لازم، اقدام به انجام بسته بندی اثاثیه منزل می نمایند که باعث صدمه دیدن وسایل داخل بار می شوند. کارگران ما با کسب مهارت های لازم در این زمینه به بهترین صورت بسته بندی تک تک وسایل و اثاثیه منزلتان را انجام می دهند. شما می توانید جهت اطلاع پیدا کردن از خدمات ارائه شده ی ما در این زمینه با شماره درج شده در سایت ایران باربری تماس حاصل فرمایید. از تجهیزات بسته بندی استفاده شده در شرکت حمل بار محدوده شهرک آزادی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارتن های چند لایه ی محکم و ضخیم جهت حفظ صدمات وارده بر اثاث داخل بار.
  • فوم های ضربه گیر و پلاستیک های حباب دار.
  • چسب، قیچی، روزنامه و پارچه.
  • جعبه های سبک وزن با کیفیت بالا.

 

حمل بار به از شهرک آزادی تهران به شهرستان ها

اتوبار شهرک آزادی با رعایت کردن تمام نکات ایمنی اسباب کشی و با استفاده از ماشین های سبک و سنگین مسقف انجام می دهد. کارگران شرکت حمل بار شهرک آزادی تمام اثاث و وسایل بارتان را با رعایت نکات اصولی چیدمان، در ماشین های حمل بار قرار می دهند. هدف این شرکت حمل بار حفظ و تضمین سلامت بارتان در یک مسیر طولانی است. ارسال بار از تهران تا شهرستان ها کار آسانی نیست و باید با به کار بردن راهکارهای مناسب و استفاده از امکانات پیشرفته انجام شود. به همین دلیل ما در شرکت حمل بار شهرک آزادی از رانندگان ماهر و با تجربه کمک می گیریم. این کارگران به تمامی مسیرهای بین شهری آشنایی کامل دارند و شما می توانید با خیالی آسوده به آن ها اعتماد نمایید. از خدمات ویژه ی این شرکت باربری می توان به ارسال و جا به جا کردن بار به تمام شهرهای ایران اشاره نمود. همچنین تخفیف های مختلفی را برای انتقال بار از تهران به شهرهای اطراف در نظر می گیرد. در ادامه به شرح چگونگی تعیین قیمت های ارسال بار از تهران به شهرستان ها می پردازیم.

 

 

 

قیمت حمل بار به شهرستان ها چقدر است؟

اتوبار شهرک آزادی هزینه های ارسال بار از تهران به شهرستان را بر اساس هزینه مصوب تعاونی تعیین می کند. بنابراین اسباب کشی ارزانی را با این شرکت حمل بار تجربه خواهید کرد. شرکت قیمت نهایی را بر اساس معیارهایی همچون، نوع ماشین استفاده شده، مقدار مسافت طی شده تا رسیدن به مقصد و حجم و مقدار بار جا به جا شده تعیین می کند. معمولا نوع ماشین حمل بار از لحاظ نوع آن، که آیا مسقف باشند یا روباز، به میزان بالایی بر مقدار نهایی هزینه ها تاثیرگذار است. کارشناسان ما هزینه ی حمل بار از تهران به شهرستان ها با در نظر گرفتن مسافت بر حسب کیلومتر تعیین می کند. در نهایت این کارشناسان با اعمال تخفیف ۲۵ درصد بر قیمت نهایی، به میزات زیادی هزینه ها را کاهش می دهند. در هر صورت هدف این شرکت حمل بار ارائه ی خدمات باربری بین شهری با قیمت های منصفانه به شما مشتریان گرامی می باشد.

 

اسباب کشی با اعمال تخفیف در اتوبار شهرک آزادی

باربری در شهرک آزادی دارای قیمت ها و هزینه های مشخصی است که با نوسانات قیمت ها، تغییر آنچنانی نکرده و کاملا ارزان و به صرفه می باشد. یکی از امتیازهای مثبت این شرکت حمل بار ارائه ی تخفیف به تمامی افراد مراجعه کننده به این شرکت باربری است. جهت کسب اطلاعات بیشتر تلفن را بردارید و فقط با یک تماس تلفنی از جزئیات آن ها مطلع شوید. نرخ قیمت اثاث کشی در این شرکت حمل بار با توجه به پارامترهای مختلف مانند نوع وسیله ی نقلیه، زمان رزرو آن ها، مسافت طی شده و تعداد کارگران و غیره تعیین می شود. به عنوان مثال نرخ کرایه کارگران اسباب کشی در این شرکت حمل بار برای سه ساعت، صد و هشتاد هزار تومان است. کارشناسان ما در این شرکت حمل بار بر اساس خدمات درخواستی شما اقدام به تعیین هزینه های نهایی خواهند کرد. جای هیچ گونه نگرانی نیست، چرا که همانطور که در بالا اشاره کردیم تمامی خدمات در این شرکت حمل بار با تخفیف ارائه می شود.

 

اسباب کشی با کمک کارگران حمل بار ماهر 

کارگران شرکت حمل بار شهرک آزادی به صورت دو شیفت آماده ی ارائه ی خدمات اسباب کشی به شما مشتریان عزیز هستند. کارشناسان ما برای آگاهی شما از چگونگی انجام اثاث کشی و حمل جا به جایی وسایل، ویدیوی زیر را تهیه کرده اند. این ویدیو در حین فعالیت این کارگران تهیه شده و لطفا زمان کوتاهی از وقت گرانبهای خود را برای دیدن آن اختصاص دهید. یک سری از افراد ترجیح می دهند که خود اقدام به اسباب کشی نمایند و متاسفانه به دلیل نداشتن تجارب لازم در این زمینه صدمات و آسیب هایی را به بار وارد خواهند کرد. یک سری از صدمات به راحتی قابل جبران نیست، به عنوان مثال صدمه زدن به یخچال ساید بای ساید را باید با پرداخت هزینه های زیادی جبران کرد. بنابراین بهتر است به کارگران حمل اثاثیه در این شرکت حمل بار که دارای تعهد و مسئولیت پذیری بالایی هستند اعتماد نمایید.

 

 

محدوده خدمت رسانی باربری شهرک آزادی تهران

شرکت حمل بار شهرک آزادی در غرب تهران و در منطقه ۲۱ پایتخت واقع شده است که ناحیه ۲ این شهر محسوب می شود. محله ی شهرک آزادی دارای دو قسمت نوساز و قدیمی است که تقریبا تا ۷۰ درصد این شهرک تازه ساخت و یا نوسازی شده است. ساختمان های مسکونی زیادی در این منطقه قرار دارد که از واحدهای تقریبا زیادی تشکیل شده اند. روزانه افراد زیادی به این شرکت باربری مراجعه کرده و از خدمات و امکانات اسباب کشی ما استفاده می نمایند. این شهرک از شمال با اتوبان تهران کرج، شرق با شهرک فرهنگیان و از غرب شهرک بهشتی و از جنوب با بلوار ولیعصر همسایه است. تمامی این مناطق در محدوده ی خدمت رسانی شرکت شهرک آزادی قرار دارند و همچنین در شهرستان ها و شهرهای اطراف تهران نیز مشتریان ثابتی دارد. می توانید برای رزرو خدمات اثاث کشی در این شرکت حمل بار کافی است با ما تماس حاصل نمایید و لزومی به حضور در این شرکت نیست. 

 

کرایه وانت تلفنی در اتوبار شهرک آزادی

در اتوبار شهرک آزادی ماشین های حمل بار وانت تلفنی، نیسان بار، خاور و کامیون ها جهت حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل استفاده می شود. وانت تلفنی، نیسان و پیکان بار از جمله ماشین های حمل بار سبکی هستند که برای جا به جا کردن بارهایی با تناژ دو تن مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا ماشین های سبک نسبت به ماشین های نیمه سنگین و سنگین هم قیمت کرایه ی پایین تری دارند و هم طرفداران بیشتری برای رزرو دارند. از این رو کارشناسان ما در شرکت حمل بار شهرک آزادی همه روزه از شنبه تا جمعه و بدون وقفه کار رزرو این وسایل نقلیه ی سبک را انجام می دهند. جهت حمل بارهای حجیم و سنگین وزن در مسافت های طولانی این شرکت حمل بار از ماشین هایی مانند خاور، کامیون، تریلی های تک و جفت و غیره استفاده می کند. جهت بیشتر شدن آگاهی شما مشتریان عزیز، نرخ یک سری از وسایل نقلیه ی مخصوص حمل بار را در لیست زیر آورده ایم:

  • نرخ کرایه وانت تلفنی: برای دو ساعت سیصد هزار تومان.
  • قیمت اجاره نیسان: جهت رزرو دو ساعته چهارصد و پنجاه هزار تومان.
  • نرخ اجاره کامیونت: برای سه ساعت رزرو هشتصد هزار تومان.

 

 

بیمه نامه رایگان اسباب کشی

باربری محدوده آزادی از پرسنل، کارگران و رانندگان ماهری برخوردار است که با مهارت و تجربه‌ی بالایی که در حوزه اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل دارند به بهترین نحو ممکن مراحل اثاث کشی را برای شما مشتریان عزیز انجام می‌دهند. با این وجود گاهی اوقات اتفاق هایی رخ می‌دهد و باعث وارد شدن خسارات و صدماتی به اثاثیه داخل بار می شود. از اینرو شرکت حمل بار آزادی برای جبران خسارت‌ها بیمه نامه رایگانی را ارائه می‌دهد که این بیمه نامه به صورت رایگان به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. 

تماس مستقیم